مقالات

آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر

رنگ موی سه صفر و روشن کردن مو

رنگ موی سه صفر یکی از روشن کننده های مورد علاقه خانم هاست؛ چراکه مانند دکلره به مو آسیب نمی زند! رنگ موی سه صفر با بی رنگ کردن مو کمک می کند موهایتان پذیرای رنگی دیگر شود. البته یادتان باشد همچون دکلره قدرتمند نیست و بیشتر مانند واریاسیون عمل می کند. در این مقاله، قصد داریم آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر و ترکیب و فرمولاسیون ترکیب رنگ های مهم و فوق العاده را با رنگ موی 000 در اختیارتان قرار دهیم و به پرسش هایتان در زمینه رنگ موی سه صفر پاسخ دهیم. در پایان مقاله، نیز می توانید پرسش هایتان را درباره این روشن کننده مو و دیگر روشن کننده ها مثل دکو کرم و دکلره را مطرح کنید. با سین دخت همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

رنگ مو سه صفر چیست؟

رنگ مو سه صفر، رنگ موی روشن یا روشن کننده 000 با عنوان e20 هم معروف است. البته باید با رنگ موهای دیگر ترکیب شود. استفاده از این نوع روشن کننده مو را بدون رنگ مو پیشنهاد نمی کنیم؛ چراکه هم موهایتان را به شدت خشک می کند و هم مانند دکلره و دکو کرم موجب روشن شدن مو نمی شود.

رنگ مو سه صفر، درحقیقت، در دسته واریاسیون هاست، اما واریاسیون نیست. اغلب آرایشگران برای روشن نمودن ابرو یا کم رنگ کردن رنگ تیره از روشن کننده سه صفر استفاده می کنند. روشن کننده سه صفر مانند دکلره یا دکو کرم عمل نمی کند؛ بنابراین، اگر می خواهید موهایتان را به طور کامل روشن و بی رنگ نمایید، این روش را پیشنهاد نمی کنیم.

روشن کردن مو با رنگ مو سه صفر
رنگ مو سه صفر باید با رنگ دیگری ترکیب شود.

آموزش طرز استفاده از رنگ 000 یا رنگ موی سه صفر

برای اینکه موهایتان را دو پایه روشن تر کنید، بهتر است رنگ سه صفر را با اکسیدان شماره 3 مخلوط کنید. اما اگر می خواهید موهایتان 3 تا 4 پایه روشن تر شود، روشن کننده سه صفر را با اکسیدان شماره 3 ترکیب نمایید. البته میزان روشن شدن موهایتان به ضخامت و نازکی مو نیز بستگی دارد. اگر موهایتان تا پایه 4 و تیره تر از 4 تیره شده است، استفاده از روشن کننده سه صفر نمی تواند موهایتان را روشن کند.

31
رنگ مو بیول سری فشن کلاب حجم 100 میل
32
رنگ مو آرکانوم سری بلوند کنفی حجم 100 میل
previous arrow
next arrow

روشن کردن مو با زمینه مسی

اگر موهایی با زمینه مسی دارید و نگران هستید موهایتان بعداز روشن شدن به رنگ نارنجی و هویجی شبیه شود، توصیه می کنیم مقداری رنگ مو خاکستری به ترکیب رنگ موی خود اضافه نمایید.

آموزش-استفاده-از-رنگ-موی-سه-صفر
ترکیب رنگ مو خاکستری برای روشن کردن مو با زمینه مسی

روشن کردن موهای طلایی

اگر موهایتان طلایی است، اما می خواهید موهایتان را تا چند پایه روشن تر نمایید، واریاسیون بنفش را به میزان بسیار کم به ترکیب رنگ خود اضافه نمایید. این کار کمک می کند موهایتان بعد از روشن شدن به زردی گرایش پیدا نکند. همچنین، زردی اضافی مو هم گرفته شود.

روشن کردن مو با 000
آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر برای روشن کردن موی طلایی

روشن کردن موهای تیره با رنگ موی سه صفر

اگر رنگ موی تیره دارید، اما می خواهید کمی روشن تر باشد، کافی است روشن کننده سه صفر را با رنگ موی تیره ترکیب کنید. روشن کننده 000 به راحتی رنگ مو تیره را کمی روشن تر می کند.

یادتان باشد پس از رنگ کردن و روشن کردن مو با روشن کننده سه صفر، حتماً از ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده با کیفیت در حمام استفاده نمایید تا موهایتان را تقویت کنید و از خشکی و ریزش مو جلوگیری کنید.

موهای شرابی با رنگ موی سه صفر

استفاده از روشن کننده سه صفر به میزان روشنی موهای شرابی بستگی دارد. اگر پایه موهایتان در پایه دو یا چهار شرابی است و به تازگی موهایتان را شرابی کرده اید، بهتر است به جای روشن کننده سه صفر از دکلره یا دکو کرم استفاده کنید. اما اگر رنگ شرابی موهایتان در پایه 5 تا 7 است، توصیه می کنیم اکسیدان 9 درصد را با رنگ سه صفر ترکیب نمایید تا موهایتان را 2 تا 3 پایه روشن تر کنید.

رنگ مو سه صفر و رنگ شرابی
روشن کردن رنگ شرابی با رنگ موی سه صفر

موهای مشکی و رنگ سه صفر

اگر موهایتان به طور طبیعی مشکی نیست و با رنگ مشکی، موهایتان را رنگ کرده اید، روشن کننده سه صفر نمی تواند روی موهایتان اثری بگذارد. فقط ممکن است موهایتان را خشک کند.

اگر موهای خودتان به طور طبیعی مشکی است، با کمک اکسیدان 6 درصد و روشن کننده سه صفر می توانید کمی موهایتان را روشن کنید.

روشن کردن مو با سه صفر تا یک الی دو پایه

اکسیدان 6 درصد را با روشن کننده مو سه صفر مخلوط کنید، سپس به موهایتان بزنید و 30 تا 45 دقیقه صبر کنید. بعد آبکشی نمایید.

رنگ مو زیتونی با رنگ سه صفر بدون دکلره

ابتدا موهایتان را با روشن کننده سه صفر روشن کنید. بعد رنگ مو M یا زیتونی با شماره (10، 5، 90 و 01( را با واریاسیون نقره ای و سبز ترکیب کنید.
می توانید بعد از دو روز استراحت دادن به موهایتان رنگساژ کنید یا رنگ اصلی را بزنید. رنگ موی سه صفر برای روشن کردن و هایلایت مو به کار می رود و برای مش کردن نیست.

رنگ مو شکلاتی عسلی با روشن کننده سه صفر و بدون دکلره

ابتدا با رنگ مو سه صفر باید موهایتان را به پایه 6 برسانید. سپس رنگ موی عسلی با شماره 7 (70 میل) را به همراه رنگ مو دودی شماره 7 (30 میل)، رنگ مو شکلاتی روشن (20 میل)، 10 سانت از واریاسوین نقره ای و پنج سانت از واریاسیون طلایی ترکیب نمایید. اکنون اکسیدان دو را به میزان 130 میل اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را به موهایتان بزنید. پس از 35 دقیقه آبکشی کنید.

عوارض رنگ مو سه صفر

رنگ مو 000 مانند واریاسیون و مانند دکلره نفوذپذیر نیست. درنتیجه، عوارضی ندارد. اغلب روشن کننده مو سه صفر با چند بار شستشو پاک می شود و دوام بسیار کمی دارد. البته گاهی می بینیم برخی از افراد موهایشان کمی خشک می شود. اما درکل، استفاده از روشن کننده سه صفر دارای عوارض نیست.

آیا می توان از رنگ موی سه صفر به جای دکلره استفاده نمود؟

خیر، این روشن کننده مو می تواند رنگ مو را به پایه 5 برساند و با چند مرتبه شستشو نیز از بین می رود. به همین خطر حتماً باید با رنگ موهای دیگر آن را مخلوط کنید.

با سه صفر و اکسیدان 12 مو را روشن کنیم؟

توصیه می کنیم از اکسیدان 12 استفاده نکنید؛ چراکه احتمال آسیب به موهایتان بسیار زیاد می شود! مگر اینکه میزان اکسیدان اندک باشد؛ مثلاً می توانید دستور زیر را انجام دهید:

از رنگ های زیر باید به میزان مساوی در ظرف غیرفلزی بریزید:

  • رنگ مو 3/12
  • رنگ مو 1/12
  • رنگ مو 0/12
  • رنگ مو 2/12
  • یک قاشق پودر خاکستری 12 درصد
  • رنگ مو سه صفر به میزان دو برابر

این ترکیب را می توانید به موهایتان بزنید و پس از 30 دقیقه بشویید. در طول فرایند رنگ مو، مدام موهایتان را ببینید تا موهایتان آسیب نبیند و در صورت لزوم، زودتر آبکشی نمایید.

بیشتر بخوانید:

آموزش رنگ کردن مو در خانه

شامپو و محصولات مراقبت از موهای رنگ شده

رنگ واریاسیون چیست و چه کاربردی دارد؟

نکته آخر

آموزش رنگ موی سه صفر را با فرمولاسیون ترکیب رنگ در این مقاله آوردیم تا به راحتی و با شناخت از این روشن کننده مو بتوانید موهایتان را روشن کنید. رنگ موی سه صفر همان طور که گفتیم برای روشن کردن مو به کار می رود، اما مانند دکلره نیست.

دکلره قوی تر از رنگ موی سه صفر عمل می کند. رنگ موی سه صفر مانند واریاسیون هاست. درنتیجه، باید با رنگ مویی دیگر ترکیب شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. در غیر این صورت، بعد از چند بار آبکشی موهایتان مشاهده می کنید رنگ موی سه صفر پاک شده است! شما از رنگ موی سه صفر استفاده می کنید یا دکلره؟

 

 

2.5/5 - (4 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا