آرایشی

بهترین لحظات زیبایی شب اسکار ۲۰۲۴

فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴ از راه رسید و درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود تلاش خود را برای ارائه‌ی زیباییشان به نهایت رساندند. با اینکه موضوع اصلی این بود که چه کسی مجسمه‌ی طلایی را با خود به خانه می‌برد اما نمی‌توان از لحظات مهم آرایشی که روی صحنه رخ داد نیز صرف نظر کرد.
افراد مشهور از بهترین‌ میکاپ آرتیست‌ها، دعوت کردند تا آنها را برای درخشیدن آماده کنند. استفاده از لوازم آرایشی اورجینال در کنار مهارت و دانش چگونگی استفاده از آنها، میکاپ این افراد مشهور را در مراسم پر اهمیتی مثل اسکار، جالب توجه کرده است. ما در سین دخت،‌ برای بالا بردن اطلاعات شما و خودمان،‌ به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
با توجه به این که بهار نزدیک است، افراد مشهوری مانند اما استون، لوپیتا نیونگو و امیلی بلانت رنگ‌های پاستلی را انتخاب کردند. رنگ های پاستیلی، تناژ رنگهای واقعی را دارند ولی روشن تر و نزدیک به رنگهای خنثی هستند و از ترکیب رنگهای اصلی با سفید به دست می آیند. رنگهای پاستلی می توانند باعث شوند که شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسید. این دسته از رنگها، بدون رنگ دانه‌های کروماتیک قوی هستند. معمولا در پالت آن،‌ رنگهای ملایم و روشن، اغلب شامل بنفش، صورتی، آبی، سبز و رنگهای روشن و ملایم دیگر وجود دارد که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و برای میکاپ پاستلی استفاده می شود.
آرایش طبیعی همچنان مورد علاقه فرش قرمز است؛ مارگو رابی، بیلی آیلیش و بکی جی پوستی درخشان با چشم‌ها و لب‌های متعادل به نمایش گذاشتند. آرایش طبیعی با جلوه‌گری ویژگی‌های زیبایی،‌ به جای پوشاندن عیب‌های صورت،‌ نسبت به سایر متدهای آرایشی به وقت و لوازم کمتری نیاز دارد. در این سبک،‌ تمرکز اصلی روی چشم‌ها، لب‌ها و سلامت پوست است. به عنوان مثال با یک خط چشم نازک، جذابیت چشم ها بیشتر می شود.
در بین افراد حاضر عده‌ای بودند که جرأت داشتند با چشم‌های دودی تیره و آشفته ظاهر شوند:‌ دانیل بروکس یک چشم ذغالی و سینتیا اریوو چشم‌های دودی سبز را انتخاب کرده بودند. شاید بتوان سبک آرایشی این دو نفر را در متد گوتیک (Goth) کنجاند زیرا برای سایه ی چشم،‌ از رنگهای تیره و زیاد استفاده کرده اند.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

 

بهترین میکاپ‌های اسکار ۲۰۲۴

اما استون


استون با لباس پاستلی و با ظاهر زیبایی متناسب با آمدن فصل بهار، بروی فرش قرمز حاضر شد. او پوست درخشان خود را با لب و گونه‌های صورتی تازه هماهنگ ساخته بود. ایوان پول، متخصص صورت برای آماده کردن پوست او از محصولات آرایشی برند Amuse Bouche استفاده کرد. احتمالا ابتدا از کانسیلر،‌ کرم گریم و کانتور،‌ سپس خط چشم به شکل نامحسوس استفاده شده است. برای رنگ بخشی به صورت نیز با ترکیب رنگهای پاستلی،‌ چهره به صورت طبیعی دیزاین شده است.

اما استون

 

لوپیتا نیگونگو

لباس آبی کمرنگ درخشانش را با آرایش خود ست کرد، سایه چشم شامپاینی روی پلک‌ها و پودر بدن براق نقره‌ای داشت. میکاپ آرتیست لوپیتا با استفاده از رژلبی که به رنگ طبیعی لبهای خود اوست، توجه را به سوی چشمها هدایت نموده است.

لوپیتا نیگونگو

 

میشل یئو

به ما یک کلاس در حد کارشناسی ارشد با موضوع پوست درخشان و گونه ها و لب های صورتی تیره‌ی دیور بیوتی را ارائه داد. سابرینا بدرانی، میکاپ آرتیست، قبل از اینکه دو رژ لب را مخلوط کرده و با روغن Dior Addict Lip Glow Oil تکمیل کند، از فیلتر Dior Forever Glow Star و Skin Glow Foundation استفاده کرد تا درخششی روشن از درون ایجاد کند.

میشل یئو

 

سینتیا اریوو

با چشم‌های دودی سبز زمردی دیده شد. میکاپ آرتیست مشهور، جوانا سیمکین، از محصولات Kjaer Weis با الهام از لباس مجلسی Louis Vuitton خود استفاده کرد. او در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «چرم سبز چنان بافت شگفت‌انگیزی داشت که می‌خواستم پوست او براق شود و چشم‌هایش بدون غلبه بر آن ظاهر شود. بنابراین یک خط دودی مشکی و سبز با خنثی‌ترین لب ممکن کاملاً با پوست کرمی لباس و خود سینتیا تکمیل می‌شود.»

سینتیا اریوو

 

مارگو رابی

ستاره باربی برای میکاپ خود، گونه‌های هلویی و لب‌های رنگ نود را انتخاب کرد. این آرایش پاستلی در کنار موهای رها شده،‌ حسی از زیبایی و راحتی را در مخاطب برمی‌انگیخت. استفاده از یک خط چشم نازک نیز به طبیعی جلوه کردن چشمها کمک کرده و رنگشان را به نمایش گذاشته بود.

مارگو رابی

 

دانیل بروکس

ستاره ی Color Purple یک چشم دودی سیاه و سفید با لب‌های رنگ نود و ابروهای تیز داشت. ربکا علاءالدین، میکاپ آرتیست، از محصولات بنفیت ( Benefit Cosmetics) نظیر مداد ابروی My Brow-Precisely، برنزه کننده ی مات مدل هولا (Hoola) در تناژ قهوه ای برشته و پرایمر POREfessional که حاوی ویتامین E و با خاصیت رطوبت رسانی برای جلوگیری از بروز علائم پیری استفاده کرده است.

دانیل بروکس

 

بکی جی

این خواننده با آرایش لب‌های رنگ قهوه‌ای-نود با گونه‌های برنزی و چشمی خنثی نشان داد که چرا پالت سایه‌ی سافت گلم ( Soft Glam) یک محصول کلاسیک مخصوص فرش قرمز است. این پالت با ۱۴ رنگ متفاوت اعم از اکلیل دار و معمولی در دو طیف ساده و شاین‌دار،‌ از ترکیب‌پذیری و بافت نرمی برخوردار است.

بکی جی

 

بیلی آیلیش

میکاپ‌ ‌ارتیست‌های او با الهام گرفتن از سبک آرایش دهه ۹۰ میلادی، ابروهای پر، لب‌های رنگ نود اما براق و گونه‌‌های صورتی را برای او اجرا کردند. استفاده از لوازم آرایشی محدود به منظور صرفا جلوه دادن به زیبایی‌های چهره،‌ این سبک آرایشی را در دسته ی طبیعی قرار می دهد.

بیلی آیلیش

 

گرتا لی

لی با لب‌های قرمز مات و خط چشم مشکی، یک ظاهر مدرن از سبک پر زرق و برق قدیمی هالیوود به نمایش گذاشت. موهای مرتب و روغن زده و ابروهای لیفت شده، چهره ای جدی و جسور به او بخشیده است. همچنین استفاده از لوازم آرایشی کم و نامحسوس، حسی از طبیعی بودن چهره را به مخاطب القا می کند.

گرتا لی

 

جنیفر لارنس

آرایش لارنس، رسما اعلام بازگشت خط چشم مشکی بود. هنرمند آرایشی هانگ وانگو (Hung Vanngo) با استفاده از دیور بیوتی ظاهر جسورانه‌ای را ایجاد کرد. برای داشتن پایه‌ای درخشان، او از سِرُم جوان سازی صورت دیور فرانسه و کرم پودر Forever Skin Glow دیور استفاده کرد، سپس کانتور Rouge دیور در 525 و روغن لب حجم دهنده دیور را به رنگ صورتی لب‌های او اضافه کرد. کِرِم‌پودر Forever Skin Glow دیور، سرشار از ترکیبات رطوبت رسانی بوده و پوست را آبرسانی می‌کند. همچنین خواص درمانی نیز دارد.

جنیفر لارنس

 

خرید کرم پودر نارس Nars مدل Natural Radiant Longwear کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل Super Stay

زندایا

ستاره Dune لب‌های گلگون با پوست برنزی داشت تا با لباس دو رنگ خود هماهنگ شود. خط چشم نازک و رنگ‌های نود میکاپ زندایا، میکاپ او را در دسته ی طبیعی قرار می داد.

زندایا

 

گرتا گرویگ

برای ایجاد درخشش صورت گرویگ، میکاپ‌ آرتیست Molly R. Stern پوست او را با استفاده از محصول مراقبتی Le Domaine آماده کرد. استرن برای این مدل آرایش از بریژیت باردو الهام گرفته است. سِرُم Le Domaine سطح پوست را صاف می کند و درخشندگی را افزایش می دهد، عمیقا آبرسان است اما به سرعت خیس می شود و به پوست، پوششی مخملی می‌بخشد که به زیبایی زیر آرایش کمک می‌کند.

گرتا گرویگ

نکته‌ای که در خصوص میکاپ هر کدام از این سلبریتی ها حائز اهمیت است،‌ استفاده از وسایل اورجینال و متناسب با پوست هر کدام از آنهاست. بدیهی‌ست که یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای کاملا به این محصولات اشراف دارد و با انتخاب درست به زیباتر دیده شدن مدل خود کمک می‌کند. اما برای استفاده‌ی شخصی از محصولات زیبایی ممکن است برخی افراد نیاز به آگاهی داشته باشند که در این صورت می توانید با مراجعه به دیگر پست‌های موجود در بلاگ سین دخت،‌ اطلاعات بسیاری در این مورد به دست آورید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا