مقالات

نقد و بررسی کرم پودر نوت اصل (راهنمای خرید)

انواع کرم پودر نوت را می توانید در این نقد و بررسی جامع کرم پودرهای نوت به خوبی بشناسید و کرم پودر مناسب خود را انتخاب نمایید.

نقد و بررسی کرم پودر نوت را به درخواست شما همراهان گرامی مجله زیبایی و آرایشی سین دخت در این بخش انتخاب کردیم. کرم پودرهای نوت با بافت سبک، پوشش دهی مناسب، برخورداری از مواد و ترکیبات مغذی پوست و غلظت مناسب همواره مورد توجه بوده اند و طرفداران زیادی دارند. نوت از برندهای خوب و باکیفیت لوازم آرایشی است که مواد اولیه آن از بهترین مواد اروپایی تهیه می شود و قیمت کرم پودر نوت و دیگر محصولات این برند با کیفیت نسبت به کیفیت خوب آن بسیار مناسب است.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

در این بخش از مجله زیبایی و آرایشی سین دخت می خواهیم انواع کرم پودرهای نوت را نقد و بررسی کنیم. ازآنجاکه برند نوت تمام نوع های پوستی را برای تولید کرم پودرهای خود در نظر گرفته است، شما می توانید با نقد و بررسی کرم پودر نوت در این مطلب به راحتی با توجه به نوع پوستی (پوست چرب، پوست خشک، مختلط و حساس) کرم پودر مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آرایشی بی نقص داشته باشید، ضمن اینکه به سلامت پوستتان آسیبی نرسد و پوست شما تقویت شود. با سین دخت تا پایان این نقد و بررسی کرم پودر نوت همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره انواع کرم پودر نوت در اختیارتان قرار دهیم.

نقد و بررسی کرم پودر نوت Mattifying Extreme

نقد و بررسی کرم پودر مناسب پوست چرب نوت
تصویر کرم پودر پوست چرب نوت مدل mattifying extreme

 

خرید آسان کرم پودر مات اکستریم اصل نوت مناسب پوست چرب و مختلط

اگر پوستتان چرب است، این کرم پودر با کیفیت را از دست ندهید!
این کرم بسیار غلیظ است و کمی از آن برای کل صورت کافی است.
پوشش طبیعی و مات کرم پودر نوت موجب زیبایی پوست و آرایشتان می شود.
کرم پودر نوت روی پوست به خوبی قرار می گیرد و بافت کیکی و ترک ترک ایجاد نمی کند.
البته بهتر است برای ایجاد آرایشی بی نقص، پیش از کرم پودر به پوست خود مرطوب کننده، آبرسان یا پرایمر بزنید.

در نقد و بررسی کرم پودر نوت باید اضافه کنیم که این کرم پودر ماندگاری بسیار خوبی دارد و در تمام طول روز روی پوست باقی می ماند.
کرم پودر نوت مدل اکستریم برای پوست های چرب و مختلط بهترین انتخاب است. در این محصول، فیلترهای ضد آفتاب وجود دارد. کرم پودر نوت Mattifying Extreme با اس پی اف 15 از پوست در مقابل اشعه های مضر نیز محافظت می کند.
این کرم به سرعت روی پوست خشک می شود و به راحتی عیوب پوست را می پوشاند.

ویژگی ها:
مناسب پوست مختلط و چرب
پوشش خوب و مات
بدون پارابن
غیر کومدوژنیک
ضد جوش
SPF15
حاوی روغن سدر و عصاره اسپیره
پوشانندگی بسیار خوب
ایجاد پوستی مات، صاف و یکدست

نقد و بررسی کرم پودر نوت
تصویر رنگ های مختلف کرم پودر نوت مات کننده مدل اکستریم

 

بیشتر بخوانید:

آموزش طرز استفاده از کرم پودر 

نقد و بررسی کرم پودر دتوکس نوت

نقد و بررسی کرم پودر نوت
تصویر کرم پودر پوست نرمال تا خشک نوت مدل دتوکس

خرید کرم پودر دتوکس نوت مناسب پوست خشک و حساس

این کرم پودر بافت نرم و ابریشمی دارد. پوشش مناسبی روی پوست ایجاد می کند و آبرسان و مرطوب کننده پوست است. در کرم پودر نت دتوکس از ترکیبات مضر مانند پارابن، وجود ندارد. فیلتر ضد آفتاب موجود در این کرم نیز از پوست در مقابل آسیب اشعه های مضر محافظت می کند. جذب سریع و ایجاد بافت یکنواخت از دیگر مشخصه های خوب کرم پودر دتوکس نوت است.

ویژگی ها:

  • مناسب انواع پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • کاور متوسط به بالا
  • حاوی فیلترهای ضد آفتاب
  • SPF15
  • بدون پارابن
    نقد و بررسی کرم پودر پوست خشک نوت
    بافت سبک و غلظت مناسب، یکی از دلایل محبوبیت این کرم از ویژگی های مهم در نقد و بررسی کرم پودر نوت

نقد و بررسی کرم پودر مرطوب کننده نوت

عکس کرم پودر نوت مرطوب کننده
تصویر کرم پودر مرطوب کننده نوت با بافت تینتی و آبرسان

خرید آسان کرم پودر مرطوب کننده نوت اصل

یکی از محبوب ترین کرم پودرهای نوت، کرم پودر مرطوب کننده نوت با تیوپ مشکی رنگ و زیباست. این کرم پودر به طور همزمان هم رطوبت رسانی می کند و هم رنگ پوست را تغییر می دهد و یکنواخت می کند. بافت لطیف و خوب نشستن این کرم پودر روی پوست موجب شده است از کرم پودرهای پرطرفدار نوت باشد. به خصوص اگر پوست شما خشک است، توصیه می کنیم حتماً این کرم پودر را امتحان کنید و از نتیجه ان روی پوست لذت ببرید.

 

اگر می خواهید یک کرم مرطوب کننده، تقویت کننده پوست و رنگی مثل کرم پودر داشته باشید، کرم پودر مرطوب کننده نوت را انتخاب نمایید.

ویژگی ها:
مناسب پوست معمولی تا خشک
بدون پارابن
پوشش دهی بسیار خوب
ضد پیری و مرطوب کننده پوست
خاصیت آنتی اکسیدانی
SPF15
حاوی روغن بادام شیرین و ماکادمیا

نقد و بررسی کرم پودر نوت
بافت کرم پودر نوت مانند کرم مرطوب کننده است و با پوشش رنگی مناسب برای پوست های خشک بهترین کرم پودر است.
42
کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل Super Stay
41
کرم پودر اسنس شیشه ای مدل بادوام 16 ساعته
43
کرم پودر نارس Nars مدل Natural Radiant Longwear
previous arrow
next arrow

نقد و بررسی کرم پودر برنزه کننده نوت مدل SUNGLOW

این محصول برای آرایش تابستانی بهترین گزینه است. استفاده از کرم پودر برنزه کننده نوت، روشی ساده و بدون عارضه برای برنزه کردن پوست است. در این کرم پودر، ویتامین E و فیلترهای ضد آفتاب وجود دارد. همچنین، مواد مضر مثل پارابن در این کرم پودر به کار نرفته است. شما می توانید حتی به جای هایلایتر نیز از کرم پودر برنزه کننده نوت استفاده نمایید.

ویژگی ها:
دارای اکلیل و شاین
برنزه کننده پوست
محافظ پوست در مقابل آفتاب
SPF15
حاوی ویتامین E
ماندگاری بسیار خوب

تشخیص کرم پودر نوت اصل

نقد و بررسی کرم پودر نوت
بافت سبک کرم پودر نوت برنزه کننده به راحتی در پوست جذب می شود.

خرید کرم پودر برنزه کننده نوت اصل

خرید لوازم آرایشی با کیفیت ضمن اینکه آرایش شما را بی نقص می کند، موجب حفظ سلامت پوست می شود. استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و بی کیفیت می تواند موجب پیری پوست و چروک پوست شود. برای تشخیص کرم پودر نوت اصل اولین توصیه ای که برای شما دارم شامل دقت به دو نکته است:

نکته اول، خرید کرم پودر نوت از فروشگاه های معتبر آرایشی و بهداشتی است. شما می توانید کرم پودر نوت اصل را با تضمین اصل بودن و تخفیف از فروشگاه اینترنتی سین دخت به راحتی خریداری نمایید. فروشگاه سین دخت نماد الکترونیکی دارد و همواره تلاش می کند بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نکته دوم درباره تشخیص کرم پودر نوت اصل این است که یادتان باشد کرم پودر نوت شما باید با جنس پوست شما هماهنگ باشد؛ مثلاً اگر پوست شما چرب است، کرم پودر نوت مات مدل اسکتریم برایتان مناسب است. اگر پوست شما خشک و حساس است، کرم پودر دتوکس نوت را خریداری نمایید. انتخاب اشتباه کرم پودر می تواند روی پوستتان بافتی کیکی و نامرتب ایجاد کند و شما گمان کنید کرم پودرتان اصل نیست!

اگر در شناخت نوع پوست خود مشکل دارید، نگران نباشید مشاوران فروشگاه اینترنتی سین دخت در کنارتان هستند تا تجربه خریدی لذت بخش را برایتان رقم بزنند. شما می توانید با کمک مشاوران سین دخت به راحتی کرم پودر نوت مناسب نوع پوستتان را خریداری کنید.

برای مطالعه بیشتر:

علت ماسیدن کرم پودر

بهترین کرم پودرهای جهان را می شناسید!

کرم پودر مناسب پوست خود را می شناسید؟

 

نکته آخر

نقد و بررسی کرم پودر نوت می تواند خرید شما را آسان کند. با راهنمای کامل پیش رو تلاش کردیم انتخاب کرم پودر نوت را برایتان ساده کنیم. اگر شما هم درباره انواع کرم پودر نوت، بافت کرم پودرها و چگونگی قرارگیری کرم پودر روی پوست نظری دارید، لطفاً زیر این پست بنوسید. اگر سؤالی هم درباره کرم پودر نوت دارید، مطرح نمایید تا در اولین فرصت پاسخ دهیم.

4.5/5 - (2 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا