مقالات

بهترین سرم صورت برای انواع پوست (راهنمای خرید)

لیست بهترین سرم صورت و پوست خارجی و ایرانی!

بهترین سرم صورت خارجی یا ایرانی را می شناسید؟ سرم پوست از جمله محصولات مراقبت از پوست است که می تواند موجب روشن شدن پوست، جوانسازی، رفع عیوب پوستی، جلوگیری از جوش و آکنه، شادابی پوست و پیشگیری از پیری پوست و چین و چروک می شود. فواید سرم پوست آنقدر زیاد است که نمی توان از این محصول پرُ فایده به راحتی چشم پوشی کرد.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

علاوه بر مزیت های بسیار سرم های پوستی برای مراقبت از پوست و حفظ سلامت پوست، این روزها که ترند آرایشی 2022 تلاش برای تازه و با طراوت نشان دادن پوست است، توجه و استفاده از سرم پوست بیش از پیش محبوب و پرطرفدار شده است. با سین دخت همراه باشید تا بهترین سرم پوست را معرفی و بررسی کنیم و لیست بهترین سرم پوست را در اختیارتان قرار دهیم. البته توصیه می کنیم سرم پوستی را با توجه به راهنمای پیش رو انتخاب نمایید که مناسب نیاز پوستی شما باشد؛ مثلاً اگر پوست شما کدر است، سرم پوست روشن کننده پوست برایتان مناسب است.

بهترین سرم صورت روشن کننده پوست

یکی از بهترین سرم های صورت برای روشن شدن پوست سرم ویتامین C سام بای می است. یادتان باشد وجود ویتامین C در انواع سرم صورت یا کرم پوست نشان می دهد آن محصول مراقبت از پوست موجب روشن شدن پوست نیز می شود.
سرم ویتامین C سام بای می برای انواع پوست مناسب است. این سرم مغذی صورت و پوست می تواند پوست را ترمیم و روشن کند. سازنده سرم ویتامین C سام بای می
کشور کره است؛ کشوری که مردمانش به داشتن پوست صاف معروف هستند. به همین دلیل است که همه می خواهند راز پوست صاف کره ای ها را بدانند.

ویژگی های بهترین سرم صورت روشن کننده پوست (سام بای می):

بهترین سرم صورت حاوی طلا (سرم پوست طلا)

سرم صورت بالانس یکی از بهترین سرم های صورت حاوی ذرات طلاست. این سرم صورت انگلیسی به خوبی پوست را آبرسانی می کند، کلاژن سازی می کند و موجب شادابی و جوانی پوست می شود.

ویژگی های سرم صورت بالانس:

  • آبرسان و کلاژن ساز
  • شاداب و شفاف کننده پوست
  • دارای ذرات کلوئیدی طلا
  • رفع خشکی پوست
  • افزایش خاصیت کشسانی پوست
  • مناسب انواع پوست
    بهترین سرم پوست
    بهترین سرم صورت حاوی ذرات طلا

    خرید سرم صورت بالانس اصل حاوی طلا

بهترین سرم صورت لایه بردار و شفاف کننده پوست

یکی دیگر از بهترین سرم های صورت، سرم صورت اوردینری است. این سرم صورت موجب لایه برداری ملایم پوست می شود. لایه برداری پوست با سرم صورت اوردینری می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد. با حذف سلول های مرده می توانید پوستی شاداب و جوان داشته باشید. از بین رفتن سلول های مرده پوست سبب کلاژن سازی و ترمیم بافت پوست نیز می شود و به تدریج پوست روشن می شود و بافت پوست به رنگی یکنواخت درمی آید. سرم صورت اوردینری خاصیت ضد چروک هم دارد و لک های پوستی را بهبود می بخشد.

ویژگی های سرم صورت لایه بردار اوردینری:

  • رفع سلول های مرده پوست
  • جوا%8
    5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا