مقالات

روش ترمیم مژه آسیب دیده بعد اکستنشن | 3 روش مؤثر + معرفی محصول

با چند راهکار ساده می توانید مژه هایتان را ترمیم و پرپشت کنید.

تقویت مژه آسیب دیده بعد از اکستنشن چگونه است؟ اگر مژه هایتان بر اثر اکستنشن آسیب دیده، نگران نباشید! در این مطلب می خواهیم بهترین راهکارهای تقویت مژه و ترمیم مژه بعد از اکستنشن را در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

اکستنشن مژه یکی از روش های پرطرفدار این روزها برای زیباتر شدن چشم هاست. این روش کمک می کند مژه هایی خوش حالت و زیبا داشته باشید. اما این زیبایی بدون عوارض نیست. یکی از مهم ترین عارضه ها ریزش مژه هاست. برای ترمیم و تقویت مژه باید نکاتی را رعایت کنید تا مژه هایتان به خوبی ترمیم شود.

3 روش مؤثر برای ترمیم و درمان مژه آسیب دیده بعد اسکتنشن و تقویت مژه بعد از ریموو

 

روغن نارگیل بزنید

1. روغن نارگیل تهیه کنید

حتماً درباره اثربخشی روغن نارگیل برای تقویت مو و حفظ رطوبت مو مطالبی شنیده اید. همان طور که روغن نارگیل در رشد مو و حفظ سلامتی مو مؤثر است، برای ترمیم مژه های آسیب دیده نیز به کار می رود.

2. کمی روغن نارگیل در کاسه یا روی انگشت خود بریزید

اگر بافت روغن نارگیل کمی سفت شده است، می توانید آن را گرم نمایید تا بافت مایع پیدا کند. البته با حرارت انگشتانتان نیز نرم و مایع می شود.

3. چشمانتان را ببندید، روغن نارگیل را به آرامی روی پلک خود بزنید.

با ماساژ دادن تلاش کنید روغن نارگیل به نوک مژه برسد. یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید روغن نارگیل یک شب روی مژه هایتان بماند و صبح بشویید.

  • شما می توانید کمی رزماری یا اسطوخدوس را با روغن نارگیل ترکیب نمایید و به مژه هایتان بزنید.
  • از براش ریمل کمک بگیرید و به راحتی روغن نارگیل را به مژه هایتان بزنید.
    ترمیم مژه با روغن نارگیل
    روغن نارگیل را با کمک برسی شبیه به برس ریمل به ارامی روی مژه هایتان بزنید.

محلول های گیاهی را امتحان کنید

استفاده از یک ترمیم کننده مژه گیاهی و مؤثر می تواند معجزه کند! یکی از بهترین محصولات برای ترمیم مژه های آسیب دیده پس از اکستنشن، تقویت کننده مژه سیور است. تقویت کننده مژه سیور در کمتر از 10 روز موجب رشد مجدد مزه هایتان می شود، مژه هایتان را ضخیم می کند و افزایش می دهد.

چرا از تقویت کننده مژه سیور برای ترمیم و درمان مژه بعد از اکستنشن استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین ویژگی های تقویت کننده مژه سیور، برخورداری از ترکیبات گیاهی مغذی و مؤثر است. همچنین، «بیماتوپراست» در محلول تقویت کننده مژه سیور وجود ندارد؛ بنابراین، اگر نگران عوارض ناشی از «بیماتوپراست» در دیگر تقویت و ترمیم کننده های مژه دیگر هستید، توصیه می کنیم از محلول تقویت و ترمیم کننده سیور استفاده نمایید.

ترمیم مژه با تقویت کننده سیور
ترمیم مژه آسیب دیده با تقویت کننده و پرپشت کننده مژه سیور

خرید ترمیم و تقویت کننده مژه آسیب دیده بعد اکستنشن

 

ویژگی ها و مزیت های تقویت کننده مژه سیور

  • ترمیم کننده مژه های آسیب دیده
  • محرک رشد مجدد مژه
  • افزایش ضخامت مژه
  • بر پایه ترکیبات طبیعی و مؤثر گیاهی
  • ضد التهاب و ضد حساسیت
  • بدون عارضه

ترمیم و تقویت مژه با روغن زیتون

روزانه به میزان 2 تا 3 قطره روغن زیتون را روی مژه های تمیز بزنید. برای این کار می توانید از برس ریمل تمیز استفاده نمایید. بعد از 5 تا 10 دقیقه با آب ولرم بشویید. روغن زیتون از ویتامین های ضروری برای رشد مژه و مو برخوردار است، به همین خاطر، گاهی درمان و رشد مژه با روغن زیتون صورت می گیرد.

نکات مهم هنگام استفاده از روغن زیتون برای تقویت و ترمیم مژه بعد از اکستنشن

  • این کار را هر روز و به مدت 4 هفته انجام دهید.
  • در کنار مصرف روغن زیتون برای افزایش رشد مژه، رژیم غذایی مغذی و سالم داشته باشید.
  • در صورت نیاز از قرص ویتامین استفاده نمایید.
  • هنگام زدن روغن زیتون به مژه ها برای ترمیم و افزایش مژه می توانید همزمان از قرص یا لوسیون ویتامین E نیز برای تسریع درمان استفاده نمایید.
    ترمیم مژه آسیب دیده
    استفاده از روغن زیتون به عنوان روشی برای ترمیم مژه آسیب دیده بعد اکستنشن

چرا مژه ها بعد اکستنشن کوتاه می شوند؟

اگر افراد بی تجربه، اکستنشن مژه را انجام دهند، باید منتظر کوتاه شدن مژه ها باشیم! به طور معمول نباید مژه های طبیعی شما با اکستنشن مژه آسیب ببیند. هنگام اکستنشن مژه، مژه های ضد عفونی شده، یکی یکی روی مژه های طبیعی شما قرار داده می شود و مژه هایی زیبا و بلند پدید می آید.

نکته: هر مژه ایزوله شده باید روی یک مژه طبیعی شما قرار بگیرد. قرار گرفتن همزمان چند مژه روی یک مژه می تواند به شکستن، نازک شدن، کوتاه شدن و آسیب مژه هایتان بعد اکستنشن منجر شود.

همچنین، مژه های اکستنشن باید روی مژه های رشد کرده قرار بگیرد. اگر مژه ها را روی مژه های کوتاه و جوان بگذارند، مژه های طبیعی بر اثر وزن زیاد اکستنشن مژه مصنوعی، زودتر از موعد می شکنند و از بین می روند.

به همین خاطر، اکستنشن کار حرفه ای مژه، روی مژه های جوان و تازه روییده، مژه قرار نمی دهد. روی مژه های بلند که رشد کرده اند و می توانند وزن مژه مصنوعی را تحمل کنند، مژه می گذارد تا وزن زیاد مژه های مصنوعی اکستنشن موجب کوتاه شدن مژه های طبیعی و ریزش آنها نشوند.

اگر اکستنشن کار مژه، مژه مصنوعی مناسب از نظر طول و وزن برای مژه هایتان انتخاب نکند، ممکن است مژه های طبیعی شما بر اثر وزن زیاد مژه های مصنوعی، زودتر از موعد بریزند یا بشکنند و کوتاه شوند.

اگر اکستنشن کار مژه شما غیرحرفه ای و آموزش ندیده باشد، ممکن است مژه هی مصنوعی را روی پوست پلک بچسباند. این کار موجب جلوگیری از رشد مژه هایتان می شود. مژه های مصنوعی باید روی مژه های طبیعی شما و با فاصله از ریشه مژه و پوست پلک قرار داده شوند.

چه مدت طول می کشد مژه ها بعد اکستنشن بار دیگر رشد کنند؟

خبر خوب این است که مژه هایتان به طور طبیعی رشد خواهند کرد.
سرعت رشد مژه از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد. اگر اکستنشن مژه خود را برداشته اید، حدود 9 تا 12 هفته زمان نیاز دارید تا بار دیگر، مژه هایتان رشد کنند و به شکل نخست بازگردند. استفاده از محلول های تقویت کننده مژه نیز می تواند فرایند رشد مژه را سریع تر و بهتر کند.

آیا مژه رشد می کند؟

مژه از بین رفته بر اثر عوامل مختلف مثل اکستنشن، با مراقبت، بار دیگر رشد می کند. کافی است رژیم غذایی سالم داشته باشید، از محلول های ترمیم کننده مژه بعد اکستنشن مؤثر مانند سیور استفاده نمایید و اگر علت دیگری غیر از اکستنشن مثل مصرف برخی از داروها موجب ریزش مژه هایتان شده است، مصرف دارو را قطع نمایید. اگر هم به دلیل بیماری ملزم به مصرف دارو هستید، نگران نباشید با قطع مصرف دارو بار دیگر مژه هایتان رشد می کند.

درمان ریزش مژه بعد از کاشت

روش های گوناگون برای درمان ریزش مژه بعد کاشت وجود دارد. برخی از راهکارها همان طور که پیش از این هم برای ترمیم مژه آسیب دیده بر اثر اکستنشن اشاره کردیم، شامل موارد زیر می شود:

  • استفاده از روغن هایی مانند کرچک، نارگیل و زیتون
  • آرایش نکردن مژه تا چند ماه
  • استفاده منظم از تقویت کننده مژه مؤثر مثل تقویت کننده مژه سیور
  • نمالیدن چشم بر اثر خارش

بیشتر بخوانید:

بهترین ریمل حجم دهنده کدام است؟

روش آرایش چشم براساس فرم چشم

آموزش کشیدن خط چشم به روشی آسان

نکته پایانی

ترمیم مژه آسیب دیده بر اثر اکستنشن امکان پذیر است. البته مشروط به اینکه از روغن های گیاهی مثل نارگیل، زیتون و کرچک استفاده کنید یا از یک محلول تقویت کننده مژه گیاهی کمک بگیرید. توصیه ما استفاده از محلول ترمیم کننده مژه و تقویت کننده مژه سیور است؛ چراکه حاوی روغن های مورد نیاز گیاهی برای افزایش ضخامت و رشد مژه، رشد سریع مژه و ترمیم مژه آسیب دیده بعد اکستنشن است و بدون عارضه موجب درمان ریزش مژه و ترمیم مژه می شود.

ضمن اینکه آثار درمانی محلول تقویت کننده مژه سیور را در کمتر از 10 روز می توانید مشاهده و احساس کنید. درپایان، اگر به دنبال روش مؤثر برای ترمیم مژه بعد اکستنشن هستید و می خواهید زود شاهد ترمیم و رشد مژه هایتان با ماندگار طولانی مدت باشید، توصیه می کنیم تقویت کننده مژه سیور را از دست ندهید!

اگر شما از این تقویت کننده جادویی مژه ها استفاده کرده اید، لطفاً نظر خود را برای راهنمایی خوانندگان و همراهان مجله سین دخت زیر این مطلب بنویسید و با ما به اشتراک بگذارید.

4/5 - (6 امتیاز)
جشنواره تخفیفات سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا