مقالات

راز پوست صاف کره ای ها در 10 گام (هرآنچه باید بدانید!)

پوست کره ای و محصولات زیبایی کره ای بسیار مورد توجه و محبوب است! با ما همراه باشید تا راز زیبایی پوست کره ای ها را آشکار کنیم!

راز پوست صاف کره ای ها را می دانید؟ پوست کره ای در صاف، جوان و شاداب بودن معروف است! به طوری که در زمینه محصولات مراقبت های پوستی و زیبایی، کره ای ها توانسته اند گوی سبقت را در دست بگیرند! اخیراً اکثر ما به محصولات مراقبتی و زیبایی مردم کره علاقه مند شده ایم؛ از ماسک های صورت گرفته تا تینت لب! شاید علت هم این باشد که محصولات کره ای نسبت به دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی کمتری دارند!

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

اما راز پوست صاف کره ای ها در چیست؟ کره ای ها اصول و نکاتی را رعایت می کنند و در انجام دادن منظم این اصول مداومت دارند. درنتیجه، پوستی صاف و شفاف دارند. قطعاً مداومت آنها در رعایت روتین پوستی خاص خودشان موجب شده است پوستی جوان و شاداب داشته باشند، اگر به طور منظم، روتین پوستی خود را انجام ندهند، پوستی معمولی خواهند داشت!

در این مقاله از مجله زیبایی سین دخت می خواهیم به کشف راز پوست شفاف کره ای ها بپردازیم. اگر شما هم می خواهید راز پوست صاف کره ای ها را بدانید با سین دخت تا پایان مطلب همراه باشید!

پوست صاف کره ای
شفافیت و زیبایی پوست کره ای

پاک کننده بر پایه آب

برای داشتن پوست صاف کره ای خوب است بدانید کره ای ها از پاک کننده بر پایه آب استفاده می کنند. این نوع از پاک کننده ها به خوبی چربی های اضافه و آلودگی ها را از میان منافذ و لایه های پوست پاک می کنند. ضمن اینکه موجب آبرسانی پوست می شوند.

پاک کننده بر پایه روغن

راز دیگر پوست کره ای، استفاده از پاک کننده های بر پایه روغن است. به خصوص اگر پوستتان خشک است، این پاک کننده می تواند فوق العاده باشد؛ چراکه رطوبت و نرمی پوست را حفظ می کند و کثیفی ها، مواد آرایشی و آلودگی ها را نیز از بین می برد. شما می توانید در صفحه میسلار واتر ، پاک کننده مناسب پوست خود را انتخاب نمایید. .

لایه برداری

راز بعدی پوست کره ای ها، لایه برداری پوست است. لایه برداری می تواند با از بین بردن سلول های مرده پوست هم به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست مانند انواع سرم و مرطوب کننده پوست کمک کند و هم موجب جوانسازی و شفاف و صاف شدن پوست مردم کره شود. کره ای ها حداقل دو مرتبه در هفته پوست خود را لایه برداری می کنند. با این کار سلول های مرده پوست را از بین می برند تا پوستشان شاداب و جوان باشد.

کره ای ها معتقدند یک صورت تمیز، صورتی زیباست! به همین علت پوست خود را هر روز لایه برداری می کنند. اما ما توصیه می کنیم شما هر روز لایه برداری نکنید؛ چراکه پوستتان خشن می شود. بهتر است دو تا سه بار در هفته لایه برداری را انجام دهید. اگر پوستتان چرب است می توانید دفعات لایه برداری را بیشتر کنید. اگر پس از لایه برداری احساس خشکی در پوست داشتید، مصرف مرطوب کننده را فراموش نکنید.

لایه برداری صورت
لایه برداری؛ راز دیگر صورت صاف کره ای

تونر

شاید شنیده باشید در گذشته برای پاک کردن صورت از گلاب استفاده می کردند. در لیست راز پوست صاف کره ای ها مصرف تونر نیز وجود دارد. تونر موجب تنظیم سطح قلیایی پوست و شادابی و جوانی آن می شود. برای انتخاب تونر نیز پیشنهاد می کنم به صفحه تونر سری بزنید و با مطالعه ویژگی های تونرهای مختلف، تونر مناسب پوست خود را تهیه نمایید.

آبرسان

راز دیگر پوست صاف کره ای استفاده مداوم از آبرسان هاست. آبرسانی پوست با هدف رفع خشکی، پیشگیری از ایجاد جوش و افتادگی صورت می تواند سبب جوانی و شادابی پوست شود. برای آبرسانی پوست می توانید از انواع کرم های مرطوب کننده و سرم های آبرسان حاوی هیالورونیک اسید استفاده نمایید.

پوست زیبای کره ای
آبرسانی پوست؛ راز پوست صاف کره ای

اسنس

اسنس، درحقیقت، نوعی سرم بر پایه آب به شمار می آید که موجب روشنی، شفافیت و درخشان شدن پوست می شود.

ماسک ورقه ای

اگر بخواهیم یکی از متداول ترین رازهای پوست صاف کره ای ها را با شما در میان بگذاریم، استفاده مداوم آنها از ماسک صورت ورقه ای است. این ماسک ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که سبب روشنی پوست، طراوت، جوانسازی، تقویت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی شوند. ضمن اینکه مصرف این ماسک ها می تواند حس آرامش در شما ایجاد کند.

پوست کره ای
راز پوست صاف کره ای و استفاده از ماسک صورت جوان کننده

کرم دور چشم

حساس ترین بخش پوست شما پوست اطراف چشم است. پوست صاف کره ای نتیجه استفاده منظم کرم دور چشم هم هست. کرم دور چشم با آبرسانی و تقویت پوست اطراف چشم موجب شادابی و پیشگیری از ایجاد چروک می شود.

ضد آفتاب

آفتاب یکی از عوامل مهم در ایجاد چروک و پیری پوست، لک و آسیب های پوستی است. یکی دیگر از رازهای پوست صاف کره ای، مراقبت از پوست در مقابل نور مضر آفتاب است. می توانید به کمک کرم های ضد آفتاب به میزان زیادی از پوست خود در برابر اشعه آفتاب محافظت کنید.

پوست کره ای
مراقبت از پوست در برابر آفتاب؛ یکی از رازهای پوست صاف کره ای

استفاده از سرم و ماسک پیش از خواب

یکی دیگر از رازهای پوست صاف کره ای ها این است که کره ای ها معتقدند پوست هنگام خواب شروع به بازسازی و ترمیم خودش می کند. استفاده از ماسک سرشار از مواد مغذی پیش از خواب می تواند بهترین روش برای جوانسازی و شادابی پوست باشد.

کرم دست

دست ها بیشتر از بخش های دیگر پوست در معرض آسیب هستند. ما در طول روز ممکن است بارها دست خود را بشوییم. یک راز پوست صاف کره ای، مراقبت و آبرسانی پوست دست است. شما می توانید از کرم مخصوص پوست دست که حاوی روغن های طبیعی است برای جلوگیری از چروک شدن پوست به طور منظم استفاده نمایید.

رژیم غذایی مغذی

کره ای ها می دانند یکی از رازهای داشتن پوست صاف و جوان، مصرف غذای سالم است. برای داشتن پوست شفاف توصیه می کنیم غذای چرب نخورید؛ زیرا رژیم غذایی چرب موجب ایجاد چربی به خصوص در بخش T شکل پوست صورت می شود.

این اصل اساسی برای کره ای ها محسوب می شود که رژیم غذایی سالم داشته باشند؛ چراکه اعتقاد دارند مصرف سبزی و میوه به طور مستقیم روی پوست اثر می گذارد. مصرف 8 لیوان آب در روز نیز بخش مهم رژیم هر روز کره ای هاست.

راز اصلی پوست صاف کره ای در چیست؟

راز مهم پوست صاف کره ای همان طور که پیش از این گفتیم رعایت منظم روتین پوستی است. مداومت در رعایت نکات بیان شده راز پوست صاف کره ای است. شما اگر پوستی صاف و شفاف داشته باشید، تنها با یک رژ لب می توانید آرایش خود را تکمیل کنید و به استفاده از کرم های آرایشی و انواع کرم پودر و پنکک ندارید. درنتیجه، به میزان زیادی از پیری پوست جلوگیری می کنید.

نکته آخر

12 راز پوست صاف کره ای را در این مقاله باهم بررسی کردیم. اگر شما هم می خواهید پوستی صاف داشته باشید، توصیه می کنیم این روتین پوستی کره ای را انجام دهید. یادتان باشد مداومت در رعایت نکات مراقبت از پوست بسیار مهم است. کدام یک از رازهای پوست صاف کره ای را می دانستید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

4.4/5 - (14 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. واقعا عالی
    من با این راهکار جواب گرفتم شما هم امتحان حتما جواب میگیرید

  2. واقعا عالی
    من با این راهکار جواب گرفتم شما هم امتحان کنید حتما جواب میگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا