معرفی محصول

ریمل چیست؟ بهترین ریمل حجم دهنده کدام است؟

6 مدل از بهترین ریمل های حجم دهنده فوق العاده!

آیا می دانید کاربرد ریمل چیست و چه تاثیری در آرایش صورت دارد؟

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

ریمل دارای ساختار و ماده ای است که برای جلوه دادن به تارهای مژه و خوش نقش و نگار کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. ریملی که به حجم دهی و بلند کردن مژه ها کمک کند، بهترین ریمل است.

اما سوال اینجاست از کجا متوجه شویم که کدام ریمل مناسب مژه هایمان است! در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی ریمل چیست؟ بهترین ریمل حجم دهنده کدام است؟ بپردازیم.

 

مواد ریمل چیست؟

همه ریمل ها از نظر مواد تشکیل دهنده و عملکرد یکسان نیستند. ریمل ها کارایی های مختلفی همچون تقویت کننده، ضد آب، بلند کننده، حجم دهنده و فر کننده دارند.

ریمل چشم از رنگدانه های بسیار سیاه تشکیل شده است که توسط یک پلیمر به یکدیگر وصل می شوند. ریمل برای ضخیم کردن، پرپشت کردن و تیره کردن تارهای مژه به کار می رود.

ریمل مژه از ترکیباتی همچون موم و روغن ساخته شده و مژه ها را مشکی می کند. ریمل ها همچنین دارای مواد شیمیایی نگه دارنده هستند که به جلوگیری از گوله گوله شدن مژه ها می پردازد و تارهای مژه را به خوبی از یکدیگر جدا می کند.

ریمل چیست، مواد ریمل
ریمل چیست، مواد ریمل

 

حتما بخوانید: انواع ریمل و کاربرد هر کدام + عکس

تکنیک های ریمل زدن حرفه‌ای که احتمالا نمی دانستید!

 

مایع ریمل چیست؟

همه ریمل ها حاوی اکسید آهن هستند که یک ترکیب شیمیایی غیر سمی به حساب می آیند و معمولا دارای دی اکسید تیتانیوم می باشند. روغن هایی که در ریمل ها به کار می روند، معمولا روغن هایی به اسم اوکالیپتوس، روغن لانولین و کنجد هستند که در آنها از موم کارناوبا و موم عسل استفاده شده است.

ریمل هایی که برق می زنند یا براق می شوند ممکن است که حاوی فلس های ماهی (یکی از مواد رایج رژ لب) باشند. ریمل ها معمولا دارای فرمول های ضد آب یا امولوسیون روغن و آب هستند. ریمل هایی که خاصیت ضد آب دارند، کمتر موجب پوسته پوسته شدن و ایجاد لکه روی مژه ها می شوند.

 

خواص ریمل

استفاده از لوازم آرایشی مناسب و مرغوب برای چشم ها، به زیبایی بیشتر چشم های شما کمک می کند. زمانی که به مژه هایتان ریمل می زنید، زیبایی چشم ها بیشتر می شود. ریمل زدن باعث درشت به نظر رسیدن چشم ها می شود و چون مژه ها پر رنگ می شوند، چشم ها جذابیت بیشتری خواهند داشت.

 

ریمل حجم دهنده چیست؟

اگر مژه هایی کم حجم و نازکی دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید. این ریمل ها مژه های شما را پر پشت تر نشان می دهد و رنگدانه های غلیظی دارد. ریمل های حجم دهنده حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند که مژه هایتان را ضخیم و پر نشان می دهد.

ریمل چیست، ویژگی ریمل حجم دهنده
ریمل چیست، ویژگی ریمل حجم دهنده

 

چگونه بفهمیم، ریمل حجم دهنده است؟

ریمل های حجم دهنده دارای برس های درشتی نسبت به ریمل های دیگر هستند. اگر برس های ریمل های مختلف را کنار هم قرار دهید، متوجه ظاهر ریمل حجم دهنده با سایر ریمل ها خواهید شد.

ریمل های حجم دهنده دارای دو نوع مو هستند: مدل اول دارای موهای درشت تر برای ایجاد جلوه بیشتر، در مژه های معمولی به کار می رود. مدل دوم دارای موهای ریز برای ایجاد جلوه بیشتر روی مژه های ظریف و نازک استفاده می شود.

ریمل حجم دهنده می تواند روی مژه های بسیار ریز، بهترین تاثیر را داشته باشد. درون این ریمل، مقدار زیادی خرده مژه وجود دارد و این خرده مژه ها به تارهای مژه به خوبی می چسبد و مژه هایی ضخیم تر و پر پشت تر برایتان به ارمغان می آورد.

ریمل های حجم دهنده معمولا دارای رنگ بندی نیستند؛ زیرا رنگ هایی مانند سرمه ای یا قهوه ای، باعث حجم دهی به مژه ها نمی شوند.

جالب است بدانید که مایعی که درون ریمل حجم دهنده وجود دارد، به نسبت مدل های دیگر کمی بیشتر است؛ زیرا این ریمل به مایع و غلظت بیشتری برای حجم دهی مژه ها نیاز دارد.

ریمل چیست، تاثیر ریمل حجم دهنده
ریمل چیست، تاثیر ریمل حجم دهنده

 

بهترین ریمل کدام است؟

ریمل ها انواعی مختلفی دارند و هر کدام از آنها علاوه بر ایجاد رنگ و لعاب به مژه ها، بسته به نوع عملکرد موجب بلند کنندگی، فر کنندگی و حجم دهندگی می شوند. در ادامه به بررسی بهترین ریمل های حجم دهنده می پردازیم.

ريمل حجم دهنده ايزادورا بنفش مدل بيگ بولد Big Bold

ریمل ایزادورا بنفش، به خوبی حجم مژه های شما را دو برابر می کند و با داشتن رنگدانه های مشکی، باعث تیره شدن مژه های شما می شود.

این ریمل در برابر شستشو و تعریق، مقاومت مناسبی دارد، به طوری که در استخر نیز قابل استفاده می باشد. برس مویی و بزرگ این محصول از فیبر ساخته شده است و دارای شانه های بلند و کوتاه می باشد.

ریمل چیست، ریمل حجم دهنده ایزادورا
ریمل چیست، ریمل حجم دهنده ایزادورا

ریمل حجم دهنده ایزادورا بنفش

 

ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن مدل والیوم فلش

ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن، یکی از ریمل های باکیفیت موجود در بازار است و دارای ماندگاری فوق العاده ای روی چشم ها می باشد. این محصول حجم مژه های شما را زیاد می کند و انتخاب مناسبی برای رفتن به استخر و روزهای بارانی است. این ریمل همچنین غنی شده با کلاژن و کراتین می باشد و دارای رنگدانه های مشکی است.

ریمل چیست، ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن
ریمل چیست، ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن

ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن

 

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده کاتریس مدل گلم اند دال Glam And Doll

ریمل حالت دهنده کاتریس از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند و رنگدانه هایی مشکی و حرفه ای دارد. این محصول باعث بلند شدن مژه ها و حالت پذیری بیشتر آن می شود. این ریمل حجم دهنده گیاهی است و هیچ گونه احساس سنگینی روی مژه های خود نخواهید داشت.

ریمل چیست، ریمل حجم دهنده کاتریس مدل گلم اند دال
ریمل چیست، ریمل حجم دهنده کاتریس مدل گلم اند دال

ریمل اسکاندل آیز ریمل لاندن

 

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour درب مسی

ریمل حجم دهنده بورژوا درب مسی، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ریمل های حجم دهنده و پرطرفدار است که از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول هیچ گونه ریزشی روی اطراف چشم ندارد و دارای خاصیت درمانی و تقویت کنندگی مژه دارد و برای چشم های حساس و لنز دار مناسب است.

ریمل چیست، ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour
ریمل چیست، ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour

 

ریمل حجم و حالت دهنده اسنس اکسترا بلک مدل Double Trouble

ریمل حجم و حالت دهنده اسنس اکسترا بلک مدل Double Trouble، دارای برس دوطرفه است و مژه های شما را به خوبی حجم می دهد. از دیگر ویژگی های این ریمل حرفه ای می توان به فر کنندگی، حالت دهندگی آن اشاره کرد. ریمل اکسترا بلک اسنس، حاوی رنگدانه های فوق العاده است و مژه هایتان را مشکی می کند.

ریمل چیست، ریمل حجم و حالت دهنده اسنس اکسترا بلک
ریمل چیست، ریمل حجم و حالت دهنده اسنس اکسترا بلک

ریمل حجم و حالت دهنده اسنس اکسترا بلک

 

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر ولوم Wonder Volume

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر ولوم Wonder Volume دارای فرچه مویی مناسب است و موجب پرپشتی و حجم دهی به مژه ها می شود. این محصول فوق العاده ضد ریزش است و ماندگاری بالایی دارد. اگ به دنبال مژه هایی پرپشت و خوش حالت هستید، ریمل کالیستا انتخاب مناسبی است.

ریمل چیست، ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر ولوم
ریمل چیست، ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر ولوم

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر ولوم

 

سخن آخر

همان طور که گفته شد، ریمل ها مدل های مختلفی دارند که بهترین آن ریمل حجم دهنده است. این مدل ریمل به دلیل داشتن فرچه مناسب و رنگدانه های مشکی، گزینه مناسبی برای حجم دهی به چشم ها می باشد. در این مطلب سعی کردیم 6 مدل از بهترین ریمل های حجم دهنده را برایتان شرح دهیم.

شما برای داشتن مژه هایی پرپشت از کدام ریمل استفاده می کنید؟ 

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام … به نظر من همیشه باید ریمل اصل بخریم چون ممکنه تقلبی بودن ریمل به چشم هامون صدمه بزنه.

    1. درسته عزیزم، ضمن اینکه ریمل تقلبی نتیجه دلخواه رو روی مژه ها ایجاد نمی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا