مقالات

کوشن چیست؟ + روش استفاده | هرآنچه باید بدانید!

کوشن آرایشی، نوعی پنکک مایع و محصولی محبوب و جدید از کره جنوبی است که جلوه ای شفاف و شاداب روی پوست ایجاد می کند؛ به علاوه، پوشانندگی بسیار خوبی نیز دارد.

کوشن چیست؟ آیا تا به حال نام کوشن آرایشی را شنیده اید؟ دوست دارید روش استفاده از کوشن را به طور ساده و حرفه ای بدانید؟ یکی از مهم ترین مراحل میکاپ صورت، استفاده از فاندیشن (کرم پودر) برای ایجاد جلوه ای صاف و یکدست و پوشاندن نواقص پوستی است.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

امروزه محصولات بسیاری مانند کرم پودر، پنکک و کانسیلر برای پوشاندن نواقص پوستی و ایجاد ظاهری صاف و یکدست روی پوست وجود دارد. شما می توانید با توجه به سبک آرایشی مورد علاقه تان از این محصولات آرایشی استفاده کنید.

اگر می خواهید جلوه ای شاداب، تازه و درخشان را روی پوستتان ایجاد کنید و طرفدار سبک آرایش کره ای هستید، استفاده از کوشن آرایشی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر این سؤال در ذهنتان آمده است که کوشن چیست و نحوه استفاده از کوشن چگونه است، با سین دخت تا پایان این مطلب همراه شوید.

 

کرم پودرهای با کیفیت از برندهای معتبر را در این بخش می توانید مشاهده کنید.

در ادامه، به بررسی کارکرد کرم کوشن و پاسخ به سؤال کوشن چیست و چگونگی استفاده از کوشن می پردازیم.

کوشن آرایشی چیست
معرفی کوشن کره ای و آرایشی

کوشن چیست؟

کرم کوشن آرایشی، در واقع نوعی پنکک مایع می باشد که جلوه ای شاداب، شفاف و درخشان روی پوست ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های این محصول آرایشی، می توان به قدرت پوشانندگی بالا و بافت نرم و سبک آن اشاره کرد.

طراحی بسته بندی کوشن، همانند پنکک پودری است و تفاوت این دو محصول آرایشی تنها در بافت آنهاست. بافت کرم کوشن کاملاً مایع و نرم است؛ اما بافت پنکک پودری و مات است.

درکل، می توان گفت که کوشن آرایشی در واقع ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم است.

کوشن چیست و چه جلوه ای دارد
معرفی کوشن آرایشی

کوشن آرایشی، جدیدترین محصول کره جنوبی

کوشن کره ای، یک محصول آرایشی جدید و ترند شده در کره جنوبی می باشد که جزوی از لوازم آرایش مناسب برای انجام میکاپ کره ای می باشد.

جالب است بدانید که در کره جنوبی، داشتن پوستی صاف، بدون نقص، روشن و براق و شفاف از معیارهای زیبایی محسوب می شود.

کوشن آرایشی، پوست شما را کاملا شفاف، روشن، جوان و شاداب نشان می دهد و گزینه مناسبی برای میکاپ دخترهای جوان به شمار می آید.

البته توصیه می کنیم اگر چین و چروک عمقی بسیاری روی پوستتان دارید، از کوشن آرایشی استفاده نکنید زیرا موجب بیشتر به نظر آمدن چروک ها می باشد.

کوشن چیست و کاربرد آن چیست
معرفی روش استفاده از کوشن

چگونه از کوشن کره ای استفاده کنیم؟

برای استفاده از کوشن آرایشی، ابتدا پوستتان را با شوینده مناسب بشویید و سپس، زیرسازی پوستتان را انجام بدید. سپس پد مخصوص کرم کوشن را روی قسمت حفره دار کوشن کره ای فشار دهید تا پد به کرم آغشته شود.

بعد، پد آرایشی را به صورت تَپ تَپ روی پوست پخش کنید و در نهایت، کرم را به خوبی روی پوست فید کنید.

همچنین، از طریق ویدیو زیر نیز می توانید نحوه کار با کوشن آرایشی را مشاهده کنید.

 

مزایای استفاده از کوشن کره ای آرایشی چیست؟

این محصول آرایشی کره ای و جدید، ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم می باشد. یعنی شما تنها با خرید و استفاده از یک محصول، می توانید از سلامتی و زیبایی پوستتان محافظت کرده و جلوه ای صاف، یکدست، شفاف و شاداب را به چهره تان هدیه کنید.

در واقع کوشن پوست، جایگزین استفاده از کرم پودر، بی بی کرم و سی سی کرم و پنکک می باشد. با استفاده از کوشن، می توانید زمان میکاپ کردن را کمتر کنید که در نتیجه باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

حتما بخوانید: لیست بهترین پنکک های دنیا که همه می شناسند!

بافت سبک و جلوه طبیعی و شفاف این محصول آرایشی، پوستتان را شاداب و جوان نشان می دهد. اندازه کوچک و سبک کوشن کره ای، به گونه ایست که به راحتی در کیف شما جای می گیرد و می توانید همراه خود داشته باشید.

نحوه استفاده از کوشن بسیار آسان است و اگر در آرایش کردن مبتدی هستید، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

نقد و بررسی کوشن آرایشی
نقد و بررسی کوشن آرایشی

کوشن آرایشی و پنکک، چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

کوشن، جلوه ای طبیعی و شفاف روی پوست ایجاد می کند؛ اما پنکک پودری جلوه ای مات روی پوستتان ایجاد می کند.

پنکک پودری، علاوه بر پوشاندن نواقص پوستی و یکدست کردن رنگ پوست، موجب افزایش ماندگاری و تثبیت میکاپ نیز خواهد شد؛ اما کوشن آرایشی با خاصیت رطوبت رسانی، تغذیه کنندگی سلول های پوستی و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، از سلامتی و زیبایی پوستتان محافظت می کند و تاثیری در ماندگاری میکاپتان ندارد.

همچنین، قدرت پوشانندگی کوشن آرایشی، از پنکک پودری بیشتر است.

کوشن آرایشی کره ای
تفاوت و مزیت های کوشن آرایشی

آیا کارکرد موس صورت و کوشن کره ای با یکدیگر متفاوت است؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید کمی با موس صورت آشنا شوید. موس آرایشی صورت، در واقع ترکیبی از کرم پودر و پنکک می باشد.

جلوه موس آرایشی روی پوست نیمه مات می باشد و ویژگی اصلی آن، قدرت پوشانندگی بالای نواقص پوستی است؛ اما کوشن آرایشی جلوه شفاف و براق ایجاد کرده و حاوی ترکیبات مغذی و تقویت کننده سلول های پوستی می باشد.

کوشن چیست
معرفی کوشن آرایشی کره ای

کرم پودر آرایشی چه تفاوتی با کوشن کره ای دارد؟

کوشن کره ای، قدرت پوشانندگی بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. کوشن آرایش، حاوی ترکیبات مغذی و رطوبت رسان می باشد و تمامی کارکردهای سی سی کرم و بی بی کرم را در خود دارد.

حتما بخوانید: راز پوست صاف کره ای ها فاش شد!

سوالات متداول

 

مزایای استفاده از پنکک مایع یا کوشن آرایشی چیست؟

  • پوشانندگی بالا
  • بافت نرم و سبک
  • جلوه شفاف و طبیعی
  • حاوی ترکیبات مغذی، ضد آفتاب، پرایمر، مرطوب‌کننده

کوشن آرایشی برای چه پوست هایی مناسب است؟

شما با انواع پوست می توانید از کوشن کره ای استفاده کنید. اما اگر پوست خشک تا معمولی دارید، استفاده از کوشن آرایشی گزینه مناسب تری برای شما می باشد.

آیا می شود به تنهایی از کوشن آرایشی استفاده کرد؟

بله. زیرا این محصول کره ای، پوشانندگی بالایی دارید و علاوه بر آن، تمامی خواص بی بی کرم، سی سی کرم و ضد آفتاب را در خود جای داده است.

انواع کوشن آرایشی
معرفی و طرز استفاده از کوشن آرایشی

سخن آخر

کوشن آرایشی، یکی از محصولات آرایشی جدید در کره جنوبی می باشد که جلوه ای شفاف و طبیعی روی پوست ایجاد کرده و پوشانندگی فوق العاده بالایی دارد.

با استفاده از کوشن آرایشی، می توانید پوستی همچون کره ای ها داشته باشید؛ صاف و یکدست، روشن و شفاف! در این مطلب، تلاش کردیم تا تعریفی جامع درباره کارکرد کوشن آرایشی و پاسخی به سوال کوشن چیست بدهیم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، به خوبی با این محصول آرایشی جدید کره ای آشنا شده باشید.

شما تا به حال از کوشن آرایشی استفاده کرده اید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا