مقالات

مدل موی کوتاه دخترانه تابستانی | 10 مدل مو پرطرفدار و ترندی

می خواهید یک تغییر اساسی در استایل موهایتان ایجاد کنید؟ پس مدل موهای کوتاه دخترانه را امتحان کنید. از تغییر کردن نترسید؛ شاید مدل موی کوتاه مناسب، بیشتر از مدل موی بلند برای چهره شما مناسب باشد.

مدل موی دخترانه کوتاه
مدل موهای کوتاه دخترانه

مدل موی کوتاه دخترانه را می پسندید؟ با شروع فصل تابستان، تغییر استایل و استفاده از ترندهای تابستانی، بسیار پرطرفدار است. تغییر استایل موها، یکی از رایج ترین تغییرات تابستانی است که می توانید برای ایجاد تنوع در ظاهر خود انجام دهید. همچنین، به علت گرمای هوا، مدل موهای کوتاه دخترانه، یکی از محبوبترین ترندهای مدل مو تابستانه است.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

بنابراین، اگر قصد تغییر استایل موهایتان را دارید، مدل موهای کوتاه باب که یکی از ترندهای مدل موها است را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل موهای کوتاه، چهره شما را ظریف، دخترانه و معصوم نشان می دهد.

برای کوتاه کردن موها، ابتدا باید فرم صورتتان را بشناسید تا مدل موهای شما، چهره شما را متعادل جلوه دهد. همچنین، ویژگی های ظاهری و سن شما نیز در انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه اهمیت دارد.

اگر قصد دارید موهایتان را کوتاه کنید؛ اما در انتخاب مدل موی مناسب تردید دارید، در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بهترین مدل موهای کوتاه دخترانه و جدید را معرفی کنیم.

مدل دخترانه کوتاه
موهای دخترانه کوتاه

انواع مدل مو کوتاه دخترانه

فرقی ندارد جنس موهای شما کدام است. فر، مجعد یا صاف. شما می توانید با انتخاب یک مدل موی کوتاه مناسب، یک تغییر چشمگیر را در استایل موهایتان ایجاد کنید.

امروزه با پیشرفت دنیای مد، استایل و میکاپ، مدل موهای کوتاه متنوعی وجود دارد که هر ساله، چند مدل مو کوتاه ترند و پرطرفدار می شوند. شما می توانید با توجه به فرم صورت، ویژگی های ظاهری و سلیقه خود، بهترین مدل موی کوتاه و مناسبتان را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: ایده مدل مو باز برای عروس + عکس

جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده، محققان دریافتند که مدل موهای کوتاه، چهره را جوانتر و شاداب تر نشان می دهد و حالتی معصومانه و ظریف را به چهره می بخشد. پس از کوتاه کردن موهایتان نترسید. شاید این استایل موی جدید، بیشتر از مدل موی بلند قبلی برای چهره شما مناسب باشد.

مدل موی پیکسی
مدل موهای پیکسی کوتاه

مدل مو کوتاه پیکسی لایه‌ای

مدل موی پیکسی یکی از استایل های پرطرفدار موی زنانه است و انواع جنس موها را می توان به صورت پیکسی کوتاه کرد. در مدل کوتاهی مو پیکسی از تکنیک هایی برای حجم دادن به موها را به کار می برند. از این روش برای حجم دادن بیشتر موها استفاده می شود

در این مدل کوتاهی مو، پشت موها و گوشه سر کوتاه است و موهای جلویی کمی بلندتر از موهای پشت سر کوتاه می شوند و در ناحیه گردن و بالای گوش ها به صورت دلخواه موها گرد شده و یا کوتاه تر و محو می شوند.

مدل موهای کوتاه
مدل مو باب کوتاه زاویه‌دار

مدل مو باب کوتاه زاویه‌دار

این مدل موی کوتاه دخترانه، طول گردن شما را بلندتر نشان می دهد. در این مدل موها، با کوتاه کردن موهای پشت گردن بیشتر از موهای جلو صورت و زاویه‌دار کردن آن به سمت جلو، طول گردن شما بیشتر از آنچه که هست، به نظر می آید.

مدل کوتاه باب پریشان
مدل کوتاه باب پریشان برای کوتاهی مو

مدل کوتاه باب پریشان

یک مدل موی متفاوت و هنری! اگر می‌خواهید یک استایل جذاب، خاص و منحصر به فرد داشته باشید، مدل کوتاهی دخترانه باب پریشان را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل کوتاهی مو، تقریبا برای همه فرم صورت مناسب است.

مدل مو پیکسی کوتاه با آندرکات برای کوتاهی مو
مدل مو پیکسی کوتاه با آندرکات

مدل مو پیکسی کوتاه با آندرکات

اگر پیشانی بلند یا صورت کشیده و لوزی شکل دارید، مد مو پیکسلی آندرکات مناسب شما است. این مدل مو، گزینه مناسبی برای خانم هایی است که می خواهند استایل موی جسورانه داشته باشند.

مدل مو پیکسی با آندرکات
مدل مو پیکسی کوتاه با آندرکات

مدل مو کروکات و آندکارت

اگر می خواهید استایل موهایتان به طور محسوسی تغییر کند و مدل موهای خیلی کوتاه را می پسندید، مدل مو کروکات و آندکارت مناسب شماست. در این مدل مو،  قسمت بالای موها کمی بلندتر از اطراف موهاست.

مدل مو کروکات
مدل مو کروکات و آندکارت

مدل مو کوتاه و چتری

مدل موی چتری، بهترین مدل مو کوتاه دخترانه است که چهره شما را جوان و ظریف نشان می دهد. اگر پیشانی بلند دارید، مدل موی کوتاه چتری مناسب شماست. توجه داشته باشید که مدل چتری را مناسب با فرم پیشانی خود انتخاب کنید.

مدل موی چتری
مدل مو کوتاه و چتری

مدل مو مصری کوتاه

در مدل مو مصری، قد مو تا زیر چانه یا روی شانه هستند و با چتری مو کوتاه ترکیب فوق العاده‌ای رو ایجاد می کنند تا جلوه ای ساده، ظریف و در عین حال شیک را در چهره ایجاد کند.

قسمت انتهایی موها کاملا صاف و یکدست است و اگر موهایی صاف و لخت دارید، این مدل مو مناسب شماست. اما با این حال موهای موج دار با مدل مو مصری نیز، جلوه ای جذاب و خاص در موها ایجاد می کنند.

مدل موی مصری
مدل موی کوتاه دخترانه مصری

مدل مو کوتاه کرنلی

مدل مو کرنلی، در واقع پایه تمام مدل کوتاهی موها می باشد و به همین دلیل دست آرایشگر در انتخاب قد مو اندازه موها باز است. اگر مدل صورت گرد یا قلبی دارید، مدل موی کرنلی برای شما مناسب است. البته این مدل کوتاهی مو، تقریبا برای همه فرم صورت ها مناسب است.

مدل موی کوتاه کرنلی
مدل موی کرنلی

مدل مو کوتاه تیفوسی

مدل موی تیفوسی، یک انتخاب جسورانه برای کوتاهی موها است. این مدل مو، برای خانم هایی که طرفدار استایل های فشن هستند مناسب است. شما با انواع فرم صورت می توانید موهایتان را مدل تیفوسی کوتاه کنید.

مدل موی تیفوسی
مدل موی کوتاه دخترانه تیفوسی

سخن آخر

موها، تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارد. برای تغییر استایل موها و ایجاد تنوع، می توانید مدل موهای کوتاه را امتحان کنید. برای انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه مناسب، باید به فرم صورت، ویژگی های ظاهری و سلیقه خود توجه کنید. در این مقاله، 10 مورد از مدل موهای کوتاه دخترانه ترند 2022 را معرفی کرده ایم.

امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، بتوانید مدل موی کوتاه مناسبتان را انتخاب کنید. موهای کوتاه، چهره شما را جوانتر نشان می دهد و ظرافت چهره را دو چندان می کند. شما کدام مدل موی کوتاه دخترانه را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: بهترین مدل موهای پسرانه 2022 + عکس

سوالات متداول

 

کدام مدل موی کوتاه برای گردن های بلند مناسب است؟

اگر گردن بلندی دارید، پیشنهاد می کنیم مدل هایی را انتخاب کنید که قسمت جلوی موها، بلند تر از پشت مو باشد.

چه مدل مویی برای صورت های گرد مناسب است؟

مدل موهای کوتاهی لایه لایه، گزینه مناسبی برای صورت های گرد است.

مدل موی باب چیست؟

مدل موی باب، از مدل موهای بسیار معروف کوتاهی است. این مدل مو کلاسیک، نیاز چندانی به مرتب کردن ندارد. مدل مو کوتاهی باب، انواع متنوعی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا