آرایشیآموزشمقالات

آموزش آرایش ابرو به طور ساده و حرفه ای در چند گام

آموزش گام به گام آرایش ابرو با چند روش ساده و حرفه ای

آموزش آرایش ابرو برای کسانی است که می خواهند ابروهایی زیبا و جذاب داشته باشند! ابرو در زیبایی چهره و چشم ها تأثیر بسیار زیادی دارد. ابرو مانند قاب برای چشم هاست. برای داشتن چهره ای زیبا نباید فرم ابروها را نادیده گرفت! اگر حرفه ای ابروهایتان را طراحی کنید، مشاهده می کنید چقدر زیباتر و جذاب تر شده اید. ابروهای زیبا و خوش، حالت چهره شما را جذاب تر و زیباتر می کند. موقع آرایش ابروها دقت نمایید که تعادل و هماهنگی کمان و قوس ابروها حفظ شود.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

با سین دخت همراه باشید تا آموزش آرایش ابرو را به صورت مرحله به مرحله و ساده با شما در میان بگذاریم تا به راحتی ابروهایتان را آرایش کنید و ابروهایی زیبا و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

لیست مهم ترین لوازم آرایش ابرو

بهترین مداد چشم کدام است؟

 

تصویر ابزار آرایش ابرو
 آموزش آرایش ابرو به کمک ریمل ابرو

ابتدا با برس مناسب ابرو به خوبی ابروهایتان را برس کنید تا کمی مرتب شوند. بعد با ریمل ابرو می توانید ابروهایتان را پر کنید تا قشنگ تر به نظر برسند. نقاط خالی ابرو را که کم پشت هستند، می توانید با ریمل ابرو پر کنید. زیر ابرو هم بهتر است خطی کم رنگ کشیده شود تا طبیعی تر به نظر برسد. البته توصیه می کنیم بالای ابرو را مداد نکشید.

1. شانه زدن ابرو

بعد از زدن ریمل ابرو و کشیدن خطی کم رنگ زیر ابروهایتان توصیه می کنیم ابروهایتان را شانه کنید تا ریمل و مداد ابرو به خوبی ترکیب شوند. بهتر است بخش هایی از ابرو را که به رنگ بیشتری نیاز دارند با ریمل ابرو رنگ نمایید و بار دیگر با برس ابرو شانه بزنید.

2.‌ ایجاد سایه روشن

اکنون می توانید کمی زیر ابرو را روشن کنید تا چشم ها بهتر دیده شوند. برای این کار پیشنهاد می کنیم از کمی سایه چشم روشن یا کرم پودر استفاده نمایید.

3. آموزش آرایش ابرو با ژل یا صابون ابرو

این روزها صابون ابرو و ژل ابرو برای آرایش ابرو بسیار پرکاربرد است و طرفدارای زیادی دارد. ژل ابرو و صابون ابرو بی رنگ است و کمک می کند هم ابروهایتان را مرتب کنید و هم لیفت نمایید. به راحتی می توانید از ژل ابرو و صابون ابرو استفاده کنید و ابروهایی به سمت بالا و جذاب داشته باشید.

آموزش ابرو با آکوا

 

  1. آرایش ابرو با مداد ابرو و آکوا بسیار ساده است. پیش از شروع آرایش ابرو توجه داشته باشید قوس ابرو و فاصله میان دو ابرو در کمتر یا بیشتر نشان دادن سن شما بسیار مهم است.
  2. ابتدا آکوا یا مداد ابروی مناسب رنگ ابروهای خود را انتخاب نمایید. البته رنگ مناسب ابرو یک درجه روشن تر از رنگ ابروهایتان است.
  3. ابروها را به طرف بالا شانه نمایید. اگر ابروهایتان خیلی بلند است به کمک قیچی کمی کوتاهشان کنید. با شانه زدن ابرو متوجه می شوید کدام بخش از ابروهایتان خالی است و نیاز دارد با آکوا یا مداد ابرو پُر شود.
  4. بخش های خالی ابرو را مطابق فرم و خواب ابرو پر نمایید. توصیه می کنیم این کار را به آرامی انجام دهید تا نتیجه کار طبیعتی تر به نظر برسد.
  5. چه از مداد ابرو استفاده می نمایید چه از آکوا، پیشنهاد می کنیم از یک پد آرایشی یا قلم مو برای محو کردن مداد یا آکوا استفاده نمایید.
  6. در این مرحله، پس از پُر کردن ابرو بهتر است بار دیگر ابروهایتان را به سمت بالا بکشید.

آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو دخترانه

برای داشتن ابروی دخترانه، سین دخت برای شما چند توصیه دارد:

  • مداد ابرو نکشید و قاب بندی ابرو و تاتو را فراموش کنید. پیشنهاد می کنیم به جای پُر کردن ابروها، پایین خط روییدن ابرو، با مداد، یک خط بکشید. سپس خطی را که با مداد ابرو کشیدید، با فرچه ابرو به طرف بالا به آرامی پخش نمایید تا خط زیر ابرو محو شود و ابرو هم رنگ بگیرد. با این روش ابروهایی دخترانه و طبیعی خواهید داشت.
  • دُم ابرو را نه خیلی کوتاه کنید، نه خیلی بلند. اگر دم ابرو بلند باشد، چهره ناراحت به نظر می رسد و اگر خیلی کوتاه باشد، عصبانی به نظر می رسید.
  • درگذشته، برای ابرو زاویه ایجاد می کردند، اما اصلاً توصیه نمی کنیم هشتی یا شکستگی، بالای ابرو ایجاد نمایید؛ چراکه هم ابروهایتان از حالت طبیعی خارج می شود، هم آرایش شما را نامناسب می کند و چهره تان را عصبانی نشان می دهد.
  • مدل ابرو پَر به کمک ژل ابرو یا صابون ابرو هم عالی است! ژل را با کمی آب ترکیب نمایید و به ابروهایتان بزنید. سپس با فرچه ابرو یا شانه ابروهایتان را به طرف بالا شانه بزنید. به کمک صابون ابرو نیز می توانید همین کار را انجام دهید. این نوع آرایش ابرو از ترندهای آرایشی سال 2021 است که چهره شما را شاداب تر، جوان تر و زیباتر می کند.

آموزش آرایش ابرو

نکته آخر
آموزش آرایش ابرو را در این مطلب به طور کامل بیان کردیم تا با این راهنمای جامع بتوانید به راحتی آرایش ابرو حرفه ای داشته باشید. کافی است لیست پیش رو را داشته باشید و مرحله به مرحله آموزش آرایش ابرو را دنبال نمایید تا ابروهایتان زیباتر و جذاب تر از همیشه شود! شما چگونه ابروهایتان را آرایش می کنید؟

 

 

 

3.2/5 - (4 امتیاز)
جشنواره تخفیفات سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا