مقالات

رفع تیرگی و گودی زیر چشم با آرایش با ترفندهای آسان!

چطور با آرایش گودی و تیرگی زیر چشم را بپوشانیم؟

رفع سیاهی زیر چشم و رفع گودی زیر چشم به آسانی با آرایش امکان پذیر است! در این آموزش حرفه ای و آسان رفع تیرگی و گدی زیر چشم، هرآنچه باید بدانید را بیان می کنیم. زیر چشم بر اثر عوامل مختلف تیره و گود می شود. تیرگی و گودی زیر چشم در زیبایی، جوانی و شادابی صورت اثرگذار است! اگر شما هم از سیاهی زیر چشم خود ناراضی هستید و می خواهید با کانسیلر و دیگر ابزارهای آرایشی به خوبی تیرگی و سیاهی زیر چشم را از بین ببرید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. درانتها، می توانید سؤالات خود را درباره رفع تیرگی و گودی زیر چشم با آرایش با نوشتن پرسش خود زیر همین مطلب از ما بپرسید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

علت گودی و تیرگی دور چشم

پیش از آموزش چگونگی رفع سیاهی و گودی زیر چشم با آرایش خوب است بدانیم علت ایجاد تیرگی و گودی اطراف چشم چیست؟ چراکه آگاهی از دلایل اصلی می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا از تیرگی و سیاهی دور چشم ناخواسته جلوگیری کنید! این مسئله به دلایل مختلف مانند ژنتیک، استفاده زیاد از لپ تاپ و گوشی، تغذیه نامناسب، کم آبی بدن، کمبود آهن، مواد مغذی و ویتامین، کم خونی، سیگار کشیدن و کم کاری تیروئید ایجاد می شود.

آموزش تخصصی و آسان از بین بردن گودی و تیرگی زیر چشم با آرایش

اگر با وجود توجه به علت های ایجاد تیرگی باز هم دور چشمانتان تیره است:

1. ابتدا زیر چشم خود پرایمر مخصوص دور چشم بزنید. اجازه دهید پرایمر جذب شود. لایه ای نازک از کرم پودر همیشگی زیر چشمانتان بزنید و مطمئن شوید جذب شده است. توصیه می کنیم کرم پودر شما آبرسانی بسیار خوبی داشته باشد؛ چراکه پوست اطراف چشم بسیار حساس است. مطمئن شوید به خوبی جذب شده است.

2. کانسیلر بزنید. کانسیلر شما باید سبک و دو درجه روشن تر از پوستتان باشد. کانسیلر یک محصول فوق العاده آرایشی برای پوشاندن عیوب صورت و تیرگی هاست.

رفع سیاهی زیر چشم با آرایش
برای رفع سیاهی زیر چشم بهتر است کانسیلر خود را دو درجه روشن تر از پوست خود انتخاب نمایید.

نکته: پیش از استفاده از انواع کانسیلر به نوع تیرگی پوست خود دقت نمایید. کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر متفاوت است. اگر تیرگی ها کمی به سمت رنگ بنفش می روند، کانسیلر باید تن زرد داشته باشد، اما اگر تیرگی ها نزدیک به رنگ آبی هستند، کانسیلر با تناژ نارنجی مناسب شماست. هنگام استفاده از کانسیلر بهتر است آن را دور چشم یا فقط زیر چشم بزنید و با نوک انگشت حلقه با حرکات ضربه ای و آرام به آن ضربه بزنید تا خوب جذب شود.

3. اکنون کمی پودر فیکس (خیلی کم) را با کمک براش روی کانسیلر بزنید تا یکدست و خشک شود. البته اگر پوست شما خشک است، دقت کنید پودر فیکس خیلی باید سبک و اندک باشد تا زیر چشم چروک نشود. استفاده از اسپری فیکس آبرسان هم می تواند گزینه ای مناسب باشد.

توجه نمایید برای ایجاد بافت طبیعی بهتر است ابتدا کانسیلر روشن را بزنید، سپس کانسیلر نزدیک به پوست خود را روی آن بزنید. البته بستگی دارد چه نتیجه ای را درنهایت انتظار داشته باشید. اگر کانسیلر رنگ پوست خود را نیز ابتدا بزنید و بعد کانسیلر روشن تر را استفاده نمایید، نتیجه زیبا می شود و جلوه ای متفاوت دارد.

رفع سیاهی زیر چشم با آرایش و کانسیلر نارنجی
استفاده از کانسیلر نارنجی یا رژلب نارنجی پیش از زدن کانسیلر روشن تر از پوستتان می تواند تیرگی و سیاهی زیر چشم را از بین ببرد.

 

یادتان باشد رژگونه زدن نیز کمک می کند تیرگی چشمان شما کمتر به نظر برسد. با کمک رژگونه و برجسته کردن گونه ها می توانید به میزان زیادی به کاهش تیرگی دور و زیر چشم کمک کنید. اگر پوست شما تیره است، رژگونه های دارای ترکیب تناژ نارنجی و طلایی مناسب شماست. اگر پوست روشن دارید، رژگونه با تناژ صورتی می تواند چهره شما را شاداب تر کند.

انواع کانسیلر را در این بخش می توانید مشاهده نمایید.

رفع تیرگی دور چشم با رژ قرمز

یکی از ترفندهای محبوب برای رفع تیرگی استفاده از رژلب قرمز است. اگر پوست شما روشن است، از رژ قرمز مایل به صورتی، اگر پوست شما تیره است، از رژلب با تناژ نارنجی استفاده نمایید. ابتدا زیر چشم خود از رژ لب قرمز بزنید. سپس کانسیلر استفاده نمایید و درنهایت، پودر فیکس سبک بزنید.

فیلم از بین بردن سیاهی زیر چشم با آرایش و رژ لب قرمز

انواع رژ لب از برندهای برتر را در این قسمت می توانید مشاهده نمایید.

بهترین کانسیلر برای تیرگی دور چشم

با توجه به نوع تیرگی، جنس پوست و هدف شما از کانسیلر زدن می توانید بهترین کانسیلر را برای از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم انتخاب نمایید. پس لطفاً نکات زیر را مطالعه کنید:

1. اگر برای استفاده روزمره یا محل کار و دانشگاه می خواهید کانسیلر بزنید، بهترین کانسیلر برایتان یک کانسیلر روشن تر از پوست و یک کانسیلر به رنگ پوست شماست.

رفع سیاهی زیر چشم با آرایش
کانسیلر را به صورت یک مثلث برعکس زیر چشمان خود بزنید.

2. کانسیلر روشن تر را ابتدا بزنید. سپس کانسیلر هم رنگ پوست را روی آن بزنید. با این روش می توانید آرایشی طبیعی داشته باشید.

3. یادتان باشد کانسیلر مایع و سبک استفاده نمایید تا پوست اطراف چشم را دچار چین و چروک نکند.

4. پیش از کانسیلر زدن بهتر است پرایمر مناسب اطراف چشم بزنید تا ماندگاری آرایش را بیشتر کند و کمک کند کانسیلر بهتر روی پوست قرار بگیرد.

5. کانسیلر نارنجی یا رژلب قرمز و نارنجی می توانند سیاهی، گودی و تیرگی زیر چشم را از بین ببرند.

رفع سیاهی زیر چشم با رژ لب قرمز
شما می توانید از رژلب قرمز به جای کانسیلر نارنجی برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم استفاده نمایید.

 

نکته آخر 

رفع سیاهی زیر چشم یا گودی زیر چشم با استفاده درست از کانسیلر امکان پذیر است. بهتر است برای رسیدن به نتیجه بهتر، پیش از زدن کانسیلر، از پرایمر مخصوص دور چشم استفاده نمایید. توصیه می کنیم پرایمری بزنید که آبرسان باشد تا ضمن تقویت پوست موجب بهتر قرار گرفتن کانسیلر روی پوست شود. کانسیلر شما باید دو درجه از رنگ پوستتان روشن تر باشد تا به خوبی موجب روشن شدن زیر چشم شود. به کمک راهنمای پیش رو می توانید به راحتی سیاهی زیر چشم را برطرف نمایید. شما چطور سیاهی زیر چشم را رفع می کنید؟ مشتاقانه منتظر پیام های شما هستیم!

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا