مقالات

طرز استفاده از صابون ابرو + عوارض صابون ابرو

آموزش کاربردی استفاده از صابون ابرو!

طرز استفاده از صابون ابرو را می دانید؟ اثر ابروها در زیبایی چهره انکارناپذیر است. برای داشتن ابروهایی پرپشت و دخترانه روش های مختلف وجود دارد. در این میان، استفاده از صابون ابرو بسیار محبوب است! صابون ابرو موجب ایجاد ابروهایی طبیعی، دخترانه و پرپشت می شود. طرز استفاده از صابون ابرو بسیار ساده است، اما کمی به تمرین نیاز دارد. با ما همراه باشید تا راهنمای کامل طرز استفاده از صابون ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت
نحوه استفاده از صابون ابرو
نتیجه نهایی پس از استفاده از صابون ابرو

صابون ابرو چیست؟

یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی برای حالت دادن و لیفت ابروها استفاده از صابون ابرو است. صابون ابرو برخلاف ژل ابرو دارای بافتی صابونی است. هدف اصلی از استفاده صابون ابرو اغلب داشتن ابروهایی پرپشت و کرکی است. صابون ابرو حاوی مواد مغذی مثل گلیسیرن، روغن آرگان و ویتامین E است.

 

طرز استفاده از صابون ابرو

برای رسیدن به ابروهایی کشیده شده به سمت بالا، کرکی و خوش حالت تنها به یک صابون ابرو، براش و آب نیاز دارید. برس ابرو خود را کمی با آب مرطوب نمایید و صابون ابرو را به آرامی روی ابروهایتان طبق جهت رشد ابروها بکشید.

طرز استفاده از صابون ابرو
شما به براشی شبیه به براش ریمل و صابون ابرو نیاز دارید

 

صابون ابرو برای تمام ابروها مناسب است؛ چه ابروهایی کم پشت داشته باشید، چه ابروهایتان پرپشت باشد، صابون ابرو می تواند ابروهایتان را زیباتر کند! اگر ابروهایتان به راحتی حالت نمی گیرند، شاید لازم باشد چند مرتبه از صابون ابرو روی ابروهایتان بکشید تا در جای خود ثابت شوند.

تکنیک ها، ترفندها و نکات طرز استفاده از صابون ابرو

شاید هنگام استفاده از صابون ابرو به مشکل برخورده اید؛ مثلاً مانند آرایشگران ماهر، ابروهایتان حالت دلخواه را نگرفته یا سفیدک هایی را روی ابروهایتان مشاهده کرده اید! به هرحال، طرز استفاده از صابون ابرو به مهارت نیاز دارد. کافی است نکات زیر را رعایت نمایید تا ظاهر ابروهایتان زیبا، بدون سفیدک و پرپشت شود:

1.از پنبه نمناک استفاده کنید.

اگر ابروهایتان را با صابون ابرو حالت داده اید و بر اثر زیاد زدن صابون ابرو مشاهده کردید سفیدک ایجاد شده است، نگران نشوید! پنبه را نمناک نمایید و به آرامی سفیدک ها را پاک کنید.

2.مداد ابرو را فراموش نکنید.

حتماً می خواهید علاوه بر حالت دادن به ابروهایتان موجب پُر شدن ابرو شوید، پیش از استفاده از صابون ابرو با کمک مداد ابرو قسمت های خالی ابرو را پُر کنید.

3. درجهت رویش موهای ابرو صابون ابرو بزنید.

طبیعی شدن ظاهر ابرو بسیار مهم است! چراکه ابرو را زیباتر و چهره را جذاب تر می کند. یادتان باشد برس را هنگام استفاده از صابون ابرو به سمت جهت رویش ابروها بکشید. همان طور که هنگام گذاشتن مژه و کاشت مژه باید مژه ها در جهت رویش مژه ها گذاشته شوند تا زیبا و جذاب باشند، طرز استفاده از صابون ابرو نیز به همین شکل است و باید هنگام استفاده از صابون ابرو، برس را در جهت رویش ابروها شانه بکشید.

4. خیلی ابروها را نکشید.

البته این کار به سلیقه شما و هدفتان از زدن صابون ابرو بستگی دارد. زیاد کشیدن ابروها به سمت بالا با کمک صابون ابرو ممکن است کمی چهره را خشن نشان دهد. می توانید کمی ملایم تر صابون ابرو بزنید.

5. ابروهایتان را شانه بزنید.

توصیه می کنیم ابتدا ابروهایتان را به حالت دلخواه شانه بزنید تا متوجه شوید فرم دلخواهتان برای ابرو کدام فرم است. بعد با مداد ابرو جاهای خالی را پُر نمایید. سپس صابون ابرو بزنید.

طرز استفاده از صابون ابرو
پیش از استفاده از صابون ابرو ابتدا ابروهایتان را شانه بزنید.

6. از صابون ابرو با کیفیت و استاندارد استفاده نمایید.

ازآنجاکه ابروهای زیبا، پُرپشت و خوش حالت در زیبایی چهره بسیار اثرگذار است، حتماً از صابون ابرو حاوی مواد مغذی و تقویت کننده استفاده نمایید. همچنین، پیشنهاد می کنم به کمک تقویت کننده ابرو سبب پرپشت شدن و زیبایی طبیعی ابروهایتان شوید.

طرز استفاده از صابون ابرو و تقویت ابرو

اگر نمی خواهید همیشه به ابروهایتان از صابون ابرو بزنید و می خواهید ابروهایی طبیعی و پرپشت داشته باشید، می توانید از تقویت کننده های ابرو با کیفیت و مؤثر استفاده نمایید. من پیشنهاد می کنم تقویت کننده ابرو سیور Cior را امتحان کنید! چراکه هم بر پایه مواد طبیعی و گیاهی تولید می شود، در کمتر از 10 روز اثربخشی آن را مشاهده می کنید و هم کارت گارانتی بازگشت محصول در صورت عدم نتیجه گیری دارد!

طرز استفاده از صابون ابرو
تقویت کننده ابرو سیور (Cior)؛ بهترین تقویت کننده ابرو

 

خرید تقویت کننده ابرو سیور

بهترین صابون ابرو

اکنون طرز استفاده از صابون ابرو را می دانید، حتماً به دنبال بهترین صابون ابرو هستید! در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین صابون ابرو بپردازیم! برای خرید بهترین صابون ابرو به نکات زیر دقت کنید:

  • ترکیبات به کار رفته در صابون ابرو را مشاهده کنید.
  • از برندهای معتبر و خوشنام صابون ابرو بخرید.
  • صابون ابرو شما باید از تأییدیه های بهداشتی داشته باشد.

یادتان باشد توجه به نکات مطرح شده از ریزش ابرو جلوگیری می کند و شما را به نتیجه مطلوب می رساند. بهترین صابون ابرو می تواند یک صابون گلیسیرین معمولی هم باشد. پیشنهاد می کنم امتحان کنید و از نتیجه لذت ببرید! صابون ابرو کاتریس هم انتخابی مناسب و فوق العاده است؛ بسته بندی لوکس و ویژگی های خوب این صابون ابرو آلمانی مثل فرم دهندگی ابرو، لیفت کنندگی فوری ابرو و وگان بودن صابون ابرو کاتریس حتماً رضایت شما را جلب می کند!

طرز استفاده از صابون ابرو
صابون ابرو کاتریس؛ محصولی از برند آلمانی کاتریس

 

خرید صابون ابرو کاتریس

برس صابون ابرو

برای استفاده از صابون ابرو بهتر است از برس مناسب این کار کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه برسید! برس صابون ابرو شبیه به برس ریمل است! حتی می توانید پس از خشک شدن ریملتان، برس ریمل را بشویید و برای صابون ابرو استفاده کنید!

 

عوارض صابون ابرو

استفاده از صابون ابرو هیچ گونه عارضه ای ندارد! اما به شرطی که از صابون ابرو با کیفیت و استاندارد استفاده کنید و از محصولات متفرقه مصرف نکنید! اگر هم خواستید از صابون های معمولی استفاده کنید، صابون گلیسیرین با کیفیت و مرغوب بخرید. البته اگر همواره ابروهایتان را رنگ می کنید، استفاده هر روزه از صابون ابرو ممکن است دوره های رنگ کردن شما را نزدیک تر کند؛ چراکه خاصیت صابونی صابون های ابرو می تواند رنگ ابرو را پاک کند.

 

پرسش های متداول

آیا استفاده مداوم از صابون ابرو سبب ریزش ابرو می شود؟

خیر، همه چیز به نوع صابون ابرویی دارید که انتخاب کرده اید. از استفاده صابون ابروهای متفرقه جداً خودداری کنید. حتماً تست قبل از استفاده از صابون ابرو را داشته باشید؛ یعنی روی یکی از ابروها کمی بزنید و اجازه دهید چند ساعت بماند. اگر حساسیت ایجاد کرد، از آن صابون ابرو استفاده نکنید. صابون ابرو باید از برندهای معتبر و استاندارد باشد.

صابون ابرو زدم سفیدک ایجاد شد، چه کنم؟

پنبه را مرطوب نمایید و روی بخش های سفید به آرامی بکشید.

آیا به جای استفاده از صابون ابرو می توان از صابون معمولی استفاده کرد؟

بله. البته پیشنهاد ما فقط صابون گلیسیرین است شما می توانید صابون گلیسیرین خریداری نمایید و به جای صابون ابرو استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

آرایش ابرو در خانه!

لیست مهم ترین لوازم آرایش ابرو!

نکته آخر

طرز استفاده از صابون ابرو را در این بخش از مجله سین دخت باهم بررسی کردیم. با کمی تمرین می توانید در استفاده از صابون ابرو ماهر شوید! به جای صابون ابرو می توانید از صابون گلیسیرین معمولی هم استفاده کنید. صابون ابرو این روزها بسیار پرطرفدار است و می تواند به خوبی ابروهایتان را حالت دهد و بسیار زیبا و پرپشت نشان دهد. شما از صابون ابرو استفاده می کنید؟ برای تقویت ابروهایتان چه محصولی را پیشنهاد می دهید؟

3/5 - (4 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا