مقالات

نحوه کاشت ناخن بیبی بومر (آموزش کامل+ عکس)

بیبی بومر چیست؟

بیبی بومر یکی از روش های محبوب کاشت ناخن به خصوص در میان نو عروسان است! این طراحی ناخن جذاب اغلب با ترکیب و محو شدن دو سفید و هلویی با هم ایجاد می شود. روش کاشت ناخن بیبی بومر بسیار پرطرفدار است. اگر شما هم به کاشت ناخن بیبی بومر علاقه دارید، تا انتهای این مقاله از مجله زیبایی سین دخت با سین دخت همراه باشید تا با روشی ساده بتوانید کاشت ناخن بیبی بومر را به راحتی طراحی کنید!

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت
نحوه زدن لاک بیبی بومر
طرح لاک بیبی بومر

بیشتر بخوانید:

نحوه چسباندن برچسب ناخن

لاک ناخن مناسب رنگ پوست

بیبی بومر چیست؟

بیبی بومر یکی از انواع طراحی ناخن است. در روش بیبی بومر، طرح نهایی به شکل سایه روشن است. اغلب دو سوم ناخن را هلویی یا صورتی می کنند و رنگ بخش لبه ناخن، سفید است. در کاشت بیبی بومر، پودرها محو می شوند و رنگ این پودرها در اغلب موارد به رنگ هلویی و سفید گچی است. البته می توان از پودرهای رنگی دیگر نیز استفاده کرد. برای جلوه زیباتر بیبی بومر از نگین اتریشی هم می توانید استفاده نمایید!

تصویر لاک ناخن بیبی بومر
عکس ناخن بیبی بومر
تاپ_کات
تاپ_کات
48
لاک تاپ کت ریمل لاندن مدل سوپر ژل
49
تاپ کات لوسمنت
previous arrow
next arrow

فرق بیبی بومر و امبره

کاشت ناخن امبره و بیبی بومر یکی هستند و باهم تفاوت ندارند. درحقیقت، هردو حاصل ترکیب و محو رنگ پودر یا چند لاک باهم هستند؛ البته به گونه ای که خط مرزی بین رنگ ها مشخص نباشد. رایج ترین و مرسوم ترین نوع از کاشت بیبی بومر و امبره نیز ترکیب پودر سفید و هلویی است.

لاک ناخن بیبی بومر شاین
بیبی بومر اکلیلی

نحوه کاشت ناخن بیبی بومر

درحقیقت، این روش کاشت ناخن در شمار شیوه های جدید کاشت ناخن است. تفاوت آن هم فقط در نوع رنگ آمیزی است. در کاشت بیبی بومر می توانید ترکیب رنگ سفید و صورتی یا رنگ های مشابه را روی ناخن ها مشاهده نمایید.

نحوه کاشت بیبی بومر اکلیلی
تصویر بیبی بومر اکلیلی

 

طراحی و کاشت ناخن بیبی بومر به فرنچ مانیکور (French Manicure) شباهت دارد؛ یعنی مشاهده تاج سفید به همراه رنگ طبیعی ناخن ها. اما با کمی دقت می بینیم در نحوه کاشت ناخن بیبی بومر، بخش های میانی ناخن برخلاف فرنچ مانیکور دارای رنگ است. همچنین، این دو رنگ باهم ترکیب و محو شده اند و خط لبخند (smile line) ندارند.

بیبی بومر رنگی
مدل ناخن بیبی بومر رنگی

 

در کاشت ناخن بیبی بومر، داشتن سرعت عمل بسیار مهم است؛ چراکه رنگ ها باید درهم محو شوند و تأخیر داشتن در اعمال لیکوئید موجب می شود رنگ قبلی به سرعت خشک شود و نتواند در رنگ دوم حل شود. غلظت مواد نیز در کاشت ناخن بیبی بومر اهمیت دارد. قطعاً رنگ غلیظ تر و با گرانروی زیاد به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب نمی شود و نتیجه کار ممکن است رضایت بخش نباشد!

نحوه کاشت ناخن بیبی بومر
ژلیش بیبی بومر

روش کاشت ناخن بیبی بومر در چند گام ساده و حرفه ای

  1. ابتدا باید نیمه بالایی ناخن سفید شود.
  2. سپس رنگ دوم را به کمک یک قلموی تمیز از پایین ترین بخش ناخن تا قسمت برخورد دو رنگ می کشیم. میزان رنگ باید به گونه ای باشد که در نقطه بین دو رنگ تمام شود و قلم مو خشک گردد.
  3. اکنون قلم مو را بدون بلند کردن از روی ناخن تا بخش سفید می آوریم. این حرکت با قلم موی خشک کمک می کند موجب محو شدن دو رنگ درهم می شود.
  4. رنگ ها را به میزان مساوی 50_50 استفاده نمایید. با اقدام آخر به نتیجه 70-30 می رسید (70 درصد رنگ صورتی، 30 درصد سفید).
  5. اکنون براق کننده (clear) بزنید، سوهان کشی نمایید و مجدد برق ناخن (Top Shine) بزنید.
    نجوه کاشت ناخن بیبی بومر
    بیبی بومر قرمز

     

    نحوه کاشت ناخن بیبی بومر
    بیبی بومر مشکی
    نجوه کاشت بیبی بومر
    بیبی بومر تابوتی

     

    نحوه کاشت ناخن بیبی بومر
    بیبی بومر اکریلیلک

نکته آخر

نحوه کاشت ناخن بیبی بومر را در این بخش از مجله زیبایی سین دخت بررسی کردیم. یادتان باشد در انتخاب رنگ ها دستتان باز است و لزومی ندارد حتماً از ترکیب رنگی صورتی و هلویی فقط استفاده نمایید. ترکیب و محو کردن دو رنگ شاید کمی سخت به نظر برسد که با تمرین می توانید به خوبی ناخن بیبی بومر را طراحی کنید. می توانید بعد از اتمام زدن رنگ ها روی ناخن از رنگ تقویتی استفاده کنید؛ یعنی اگر مثلاً رنگ تاج ناخن به رنگ سفید است، کمی رنگ سفید آن را بیشتر کنید تا تفاوت دو رنگ آشکار شود. البته این روش به شکل کاشت پودری رایج تر است.

3/5 - (2 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا