مقالات

روش های طبیعی مراقبت ابرو | 4 راهکار مؤثر برای پرپشت شدن ابرو

هرآنچه باید درباره مراقبت ابرو و افزایش رشد ابرو بدانید.

مراقبت ابرو چرا مهم است؟ ابرو مثل قابی برای چهره است. مراقبت از ابرو و داشتن ابروهایی طبیعی، پرپشت و زیبا موجب زیبایی صورت می شود. ابروها بر اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن، برداشتن ابرو، رنگ کردن ابرو و استفاده از مواد شیمیایی یا شوینده ها به تدریج کم پشت و ناهماهنگ می شوند. بهتر است مراقبت از ابرو را به طور روزانه فراموش نکنیم تا پیش از آنکه دیر شود بتوانیم از خطر ریزش و آسیب ابرو جلوگیری کنیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت
مراقبت ابرو
با مراقبت ابرو از ریزش ابرو می توانید جلوگیری کنید.

راهکارهای مؤثر برای مراقبت ابرو

ویتامین ها و مراقبت از ابرو

یکی از عوامل مهم در ریزش ابرو، کمبود ویتامین است. برای مراقبت از ابرو و تقویت ابرو باید به میزان لازم از ویتامین ها مصرف کنیم. تغذیه سالم برای رشد و پرپشت شدن ابروها بسیار مهم است. کمبود آهن و بیوتین می تواند به ریزش مو و ریزش ابرو منجر شود. اگر پزشک متوجه کمبود بیوتین در شما شد، توصیه می کنیم حتماً بیوتین و دیگر مکمل های لازم برای مراقبت از ابرو را مصرف نمایید تا از ریزش ابرو پیشگیری کنید.

مراقبت از ابرو با تقویت کننده ابرو

استفاده از ترکیبات گیاهی و مؤثر در رشد ابرو می تواند یکی از بهترین روش های طبیع برای مراقبت از ابرو باشد؛ عصاره هایی برگرفته از طبیعت که موجب استحکام و پرپشت شدن ابروها می شوند. شما می توانید گیاهان مختلف و اثرگذار در رشد و تقویت ابرو مانند عصاره گل زعفران، دانه کنجد، ریشه جینسینگ، هلیله سیاه و گلایکول را در یک تقویت کننده ابرو باهم داشته باشید.

تقویت کننده ابرو سیور با بهره مندی از ترکیبات گیاهی و مؤثر در جلوگیری از ریزش ابرو می تواند بهترین گزینه و انتخاب باشد. تقویت کننده ابرو سیور، قدرت خود را از طبیعت می گیرد تا اثربخشی طولانی مدت داشته باشد و بدون عارضه موجب رشد و تقویت ابرو شود. برای مراقبت از ابرو توصیه می کنیم حتماً تقویت کننده ابرو سیور را امتحان کنید. شرکت سیور، تقویت کننده ابرو سیور با کارت ضمانت ارائه می کند؛ چراکه به طور معجزه آسایی ابروهایتان را پرپشت و تقویت می کند. شما در صورت نرسیدن به نتیجه دلخواه می توانید وجه پرداختی خود را دریافت نمایید.

فواید استفاده از تقویت کننده ابرو سیور

 

  • ساخته شده بر پایه ترکیبات طبیعی و گیاهی
  • بدون عارضه
  • با اثر طولانی مدت
  • ضد حساسیت
  • پرپشت کننده ابرو
  • رطوبت رسان
  • افزایش دهنده استحکام و ضخامت ابرو
  • جلوگیری از خشکی و شکنندگی ابرو
  • قابل مصرف برای ابروهای رنگ شده، تتو، تیغ زده و برداشته
  • مناسب استفاده خانم ها و آقایان
    مراقبت از ابرو
    مراقبت ابرو با تقویت کننده ابرو سیور

    خرید تقویت کننده ابرو سیور

مراقبت از ابرو با روغن کرچک

یکی دیگر از روش های طبیعی برای مراقبت از ابرو، استفاده از روغن کرچک است. اغلب افرادی که از روغن کرچک استفاده کرده اند، می گویند ابروهایشان پرپشت تر شده است. البته ما مقاله ای علمی مبنی بر اثربخشی روغن کرچک بر تقویت و پرپشت کردن ابرو پیدا نکردیم، اما تجربه افرادی که از روغن کرچک استفاده کردند، نشان می دهد این روغن طبیعی برای جلوگیری از ریزش ابرو مؤثر است.

برداشتن ابرو با تیغ برای مراقبت ابرو

استفاده مداوم از موچین برای برداشتن ابرو می تواند موهای ابرو را کمتر کند. شما می توانید برای برداشتن بخش هایی از ابرو که با ابروهایتان فاصله دارند و موهایی پراکند هستند از موچین استفاده نمایید و برای بخش های نزدیک به ابرو و حالت دادن به ابروهایتان از تیغ کمک بگیرید. تیغ اغلب موجب ضخیم شدن موها می شود و اگر از برداشتن ابرو پشیمان شده باشید، خیالتان راحت است که موهای گرفته شده با تیغ بار دیگر به سرعت رشد می کنند و ابروهایتان مثل قبل می شود!

مراقبت ابرو
برای مراقبت ابرو و داشتن ابروهایی پُر و طبیعی بهتر است به جای برداشتن ابرو با موچین از تیغ استفاده نمایید.

 

ابروهایتان را با قیچی کوتاه کنید

این روزها ابروهای پرپشت و پهن پرطرفدار و محبوب است. شما می توانید برای مراقبت از ابروهایتان آنها را شانه بزنید و به کمک صابون ابرو به سمت بالا حالت دهید. این روش پرطرفدار سبب خوش حالت شدن، پرپشت به نظر رسیدن و مرتب شدن ابروها می شود.

 

از رنگ ابرو کمک بگیرید

استفاده از رنگ های تیره ابرو می تواند ابروهایتان را پرپشت تر نشان دهد. البته توصیه می کنیم برای مراقبت از ابروهایتان از رنگ های با کیفیت استفاده کنید.

مراقبت از ابرو
رنگ کردن ابرو ، روشی برای پرپشت نشان دادن ابرو

ابرو را خیلی نازک نکنید

یکی از روش های مراقبت از ابرو، زیاده روی نکردن در برداشتن ابرو است. اگر ابروهایتان را بیش از اندازه نازک کنید، ممکن است دیگر نتوانید ابروهایی پهن داشته باشید و به ریزش ابرو دچار شوید. اگر ابروهایتان خیلی نازک شده است و می خواهید ابروهایی پرپشت داشته باشید، تقویت کننده ابرو استفاده نمایید تا با مراقبت از ابروهایتان دوباره شاهد رشد مجدد آنها باشید.

چرا دچار ریزش ابرو می شویم؟

عوامل گوناگون در ریزش ابرو نقش دارند و لزوم مراقبت از ابرو را بیشتر و مهم تر می کنند؛ برای مثال، اگزما، اختلالات تیروئید، آلوپسی و زایمان می توانند موجب ریزش ابرو شوند. البته نگران نباشید شما می توانید به کمک تقویت کننده ابرو از ابروهایتان مراقبت کنید و اجازه ندهید به ریزش ابرو دچار شوید.

آلوپسی یا طاسی منطقه ای

این علت بسیار شایع است. گاهی مشاهده می کنیم بخشی از ابرو خالی می شود و دیگر موهای ابرو در آن منطقه، رشد نمی کنند! این بیماری نوعی بیماری خودایمنی است که می تواند رشد ابرو را متوقف یا کند کند. علت این بیماری مشخص نیست. اما گاهی خودبه خود رفع می شود.

پسوریازیس

این بیماری سبب می شود سلول های پوست تکثیر شود و لک های قرمز، پوسته پوسته، ضخیم و دردناک ایجاد شود. این عامل موجب مسدود شدن فولیکول های مو و درنتیجه ریزش ابرو می شود.

کمبود ویتامین و مواد مغذی

برخی از ویتامین ها برای سلامت و رشد ابرو بسیار مهم هستند. برای آگاهی از کمبود هر نوع ویتامین می توانید آزمایش دهید و با پزشک خود مشورت نمایید. ویتامین هایی مثل زینک، بیوتین، سیتئین، ویتامین A، آهن، ویتامین D، اسیدهای چرب امگا3 و زینک یا روی برای مراقبت از ابرو و سلامت ابرو مهم و ضروری هستند.

استرس

اضطراب و استرس مداوم می تواند موجب تغییراتی در بدن شود، فرایند اکسیژن رسانی به فولیکول مو ابرو را مختل کند و با نوسان های هورمونی سبب ریزش ابرو شود.

افزایش سن

پس از 40 سالگی میزان تستوسترون در مردان و استروژن در زنان کاهش می یابد. درنتیجه، به تدریج رشد موها کم می شود.

 

نکته آخر

مراقبت از ابرو برای داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا لازم است. اگر ابروهایتان نازک شده یا به ریزش ابرو دچار شده اید، اصلاً نگران نباشید! با کمک راهنمای پیش رو به مراقبت از ابرو برایتان ساده می شود و می توانید ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشید. یادتان باشد استفاده از سرم یا تقویت کننده ابرو با کیفیت می تواند شما را هر چه زودتر به نتیجه دلخواه برساند. در این مقاله تلاش کردیم روش های طبیعی مراقبت از ابرو را با شما درمیان بگذاریم. منتظر پیشنهادهای شما برای مراقبت از ابرو و درباره این مطلب هستیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا