مقالات

لیست بهترین پاک کننده آرایش چشم | 10 مدل فوق العاده

برای پاک کردن آرایش چشم از کدام پاک کننده استفاده کنم؟

بهترین پاک کننده آرایش چشم را می شناسید؟ چشم می توان گفت مهم ترین عضو بدن به شمار می رود! همین امر نشان می دهد باید در خرید محصولات مرتبط با چشم بیشتر دقت کنیم. پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است. برای خانم ها اغلب پاک کردن آرایش چشم کمی سخت تر است. شاید به همین دلیل گاهی ترجیح دهند با آرایش بخوابند. درحالی که متخصصان پوست و زیبایی همواره تأکید دارند آرایش چشم و صورت حتماً پیش از خواب با پاک کننده مناسب شسته شود و پوست با آبرسان یا کرم مرطوب کننده مناسب به خوبی آبرسانی شود!

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

خوابیدن با آرایش و نشستن صورت می تواند موجب ایجاد جوش و چین و چروک صورت شود. فکر می کنید در میان انواع پاک کننده آرایش مثل دستمال مرطوب، میسلار واتر، ژل شستشوی صورت و شیر پاک کن کدام بهتر و مناسب تر است؟ در این مقاله می خواهیم نمونه های بهترین پاک کننده آرایش را معرفی کنیم تا با لیست بهترین پاک کننده آرایش بتوانید به خوبی آرایشتان را پاک کنید و پوستی شفاف، جوان و شاداب داشته باشید! با سین دخت همراه باشید.

اغلب برای همه ما پیش آمده است با دیدن نگاه برخی از افراد به آنها جذب شده ایم! چشمان گیرا و نگاه عمیق این افراد بسیار اثرگذار و دیدنی است. اگر می خواهید نگاهی زیبا داشته باشید، حتماً آرایشتان را از اطراف چشم، قبل از خواب پاک کنید و از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت نمایید.

پاک کننده آرایش چشم
به علت حساس بودن چشم و پوست اطراف چشم باید از پاک کننده های آرایش مرغوب و مناسب چشم استفاده کنیم.

انواع مختلف پاک کننده آرایش چشم

اغلب خانم ها برای پاک کردن و شستن صورت از بهترین مسیلار واتر یا شیر پاک کن استفاده می کنند و همان محصول را برای پاک کردن آرایش چشم به کار می برند. درحالی که بهتر است از محصولات مخصوص و پاک کننده مناسب چشم استفاده شود؛ زیرا پوست اطراف چشم بسیار حساس و ظریف است و نمی توان از هر پاک کننده ای برای پاک کردن دور چشم استفاده کرد.

درکل، پاک کننده های آرایش چشم در دو گروه دسته بندی می شوند:
پاک کننده آرایش چشم دو فاز: این محصول شامل مواد آرایش پاک کن به همراه روغن است. روغن به کار رفته در این نوع از پاک کننده آرایش چشم کمک می کند راحت تر آرایشتان پاک شود. به خصوص مواد آرایشی ضد آب با ترکیبات روغنی به راحتی پاک می شوند.

پاک کننده آرایش چشم تک فاز: این نوع از پاک کننده آرایش چشم برای استفاده روزانه در اطراف لب و چشم به کار می رود. این محصول برای پوست های چرب مناسب است؛ چراکه مانند نمونه های دیگر پاک کننده آرایش چشم ترکیبات روغنی ندارد یا ترکیبات روغنی آن بسیار کمتر است.

اغلب کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، پوست اطراف چشمشان نیز چرب است. برای اطمینان از این موضوع می توانید هرچند ساعت یک بار به پوست دور چشم خود دست بزنید و ببینید چرب است یا خشک!

لیست انواع بهترین پاک کننده آرایش چشم

لیست بهترین پاک کننده آرایش چشم ایرانی

 

  1. محلول پاک کننده آرایش سینره

این محصول در شمار بهترین پاک کننده های آرایش چشم قرار دارد. پاک کننده آرایش چشم سینره «Cinere» مخصوص پوست اطراف چشم تولید و ساخته می شود و برای انواع پوست می توانید از این پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.

پاک نکردن ریمل، مداد چشم، سایه و کرم پیش از خواب می تواند موجب چروک و سوزش چشم شود! توصیه می کنیم پنبه یا پد پنبه ای را به محلول پاک کننده چشم سینره آغشته نمایید و به آرامی آرایش خود را پاک کنید. باکتری ها هنگام شب و در نواحی مرطوب شروع به فعالیت می کنند!

پاک کننده آرایش چشم سینره می تواند ترکیبات آرایشی ضد آب را نیز پاک کند! لوسیون مخصوص پاک کردن آرایش چشم سینره طوری طراحی و تولید می شود که بدون ایجاد حساسیت یا سوزش بتوانید انواع آلودگی را از دور چشم پاک کنید. این پاک کننده آرایش چشم سبک نیاز به شستشو نیز ندارد!

فرمولاسیون پاک کننده ارایش چشم سینره بسیار ملایم است. عصاره های گیاهی در این محلول فوق العاده موجب التیام پوست و حفظ نرمی پوست می شود! پاک کننده آرایش چشم سینره خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست دور چشم در برابر رادیکال های آزاد مراقبت می کند!

ویژگی های پاک کننده آرایش چشم سینره

  • مناسب پاک کردن آرایش چشم
  • حاوی عصار شکوفه گیلاس
  • دارای خواص پاک و شاداب کننده پوست
  • کشور مبدأ برند: ایران
    بهترین پاک کننده آرایش چشم
    پاک کننده آرایش چشم سینره

خرید پاک کننده آرایش چشم سینره


2. پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

میسلار واتر ژنوبایوتیک بدون الکل و پارابن است، در ترکیبات خود، عصاره کاهو دریای و کاکتوس دارد و حاوی ویتامین های E و A است. این پاک کننده آرایش خواص ضد التهابی و ضد حساسیت دارد و برای پاک کردن آرایش صورت مناسب است.

ویژگی های پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

  • دارای ویتامین های E و A
  • با خاصیت پاک کنندگی و نرم کنندگی پوست
  • آنتی باکتریال و ضد التهاب
  • کشور مبدأ برند: ایران

پاک کننده آرایش ژنوباتیک در دو نوع مناسب پوست چرب و پاک کننده آرایش مناسب پوست حساس و خشک تولید می شود.

بهترین پاک کننده آرایش چشم
پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

 

خرید پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک


3. شامپو شستشو پلک و مژه آیسول

این محصول فوق العاده و تخصصی از برند آیسول و فرمولاسیون آلمان است. پاک کننده آرایش آیسول یک محلول ملایم برای پاک کردن ارایش است. پیش و پس از عمل جراحی، در صورت استفاده از لنزهای تماسی و درمان دمودکس می توانید از پاک کننده آرایش چشم آیسول استفاده نمایید.

ویژگی های پاک کننده آرایش چشم آیسول

  • مناسب شستن مژه و پوست اطراف چشم
  • بدون ایجاد حساسیت
  • دارای عصاره چای
  • مناسب درمان دمودکس، گل مژه و بلفاریت
  • کشور مبدأ برند: ایرانشامپو شستشوی چشم

خرید پاک کننده آرایش چشم آیسول


4. میسلار واتر کامان

پاک کننده چشم کامان برای پوست های مستعد جوش و آکنه و چرب مناسب است. این محصول ویتامینه و حاوی عصاره خیار برای التیام بخشیدن به پوست است، پوست را شفاف می کند و در روند درمان جوش و آکنه مؤثر است.

ویژگی های پاک کننده آرایش کامان

5. پاک کننده آرایش شون Antioxidant Micellar Water

این محصول با برخورداری از آلوئه ورا در ترکیبات خود، علاوه بر پاک کردن آرایش، موجب نرمی و آبرسانی پوست می شود. عصاره چای سبز موجود در پاک کننده آرایش شون نیز چربی پوست را کنترل می کند و موجب جلوگیری از ایجاد چروک و جوش می شود.

پاک کننده آرایش شون برای انواع پوست طراحی می شود و به خوبی مواد آرایشی و آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند. برند شون با استفاده از عصاره میوه ها و گیاهان، محصولاتی تولید می کند تا زیبایی ماندگار، طبیعی و برگرفته از طبیعت را برایتان به ارمغان بیاورد.

شون در لغت و زبان آلمانی به معنی «زیبایی» است. تولیدات گیاهی Schon از محصولات محبوب و پرطرفدار است. در این میان، پاک کننده آرایش چشم شون از محصولات باکیفیت و فوق العاده برای پاک کردن آرایش به شمار می رود.

ویژگی های پاک کننده آرایش شون

  • مناسب صورت، گردن، لب و چشم
  • خواص پاک سازی، جوان کنندگی و آبرسانی پوست
  • کشور مبدأ برند: ایران
    بهترین پاک کننده آرایش چشم
    پاک کننده آرایش شون

    خرید پاک کننده آرایش شون


6. پاک کننده آرایش چشم اینلی (نمونه دوفاز)

این محصول با کیفیت دوفاز است؛ یعنی ترکیبات روغنی آن را می توانید مشاهده کنید. به دلیل وجود روغن در پاک کننده آرایش چشم اینلی باید پیش از مصرف به خوبی آن را تکان دهید. وجود ترکیبات روغنی مغذی در پاک کننده آرایش چشم اینلی اجازه نمی دهد پوست چروک شود. با این محلول، آرایش های ضد آب نیز راحت تر و آسان تر پاک می شود. به خصوص برای پوست های خشک توصیه می کنیم از پاک کننده آرایش چشم اینلی استفاده نمایید. اگر برای صورت می خواهید از این پاک کننده استفاده نمایید، توصیه می کنیم حتماً بعد از استفاده با ژل شستشوی صورت یا هر نوع شوینده مناسب نیز صورت خود را بشویید؛ چراکه ترکیبات روغنی می تواند موجب ایجاد جوش در پوست های چرب و مستعد آکنه شود.

ویژگی های پاک کننده ارایش چشم اینلی

  • مناسب چشم
  • دارای خواص پاک کنندگی و ضد چروک
  • بدون نیاز به آبکشی
  • حاوی عصاره گل گندم
  • بدون اسانس، پارابن و الکل
  • کشور مبدأ برند: ایران
    پاک کننده آرایش
    پاک کننده آرایش چشم این لی


 

7. پاک کننده آرایش چشم مای (مدل دوفاز)

این محصول برای پاک کردن مواد آرایشی ضد آب نیز مناسب است. پاک کننده آرایش چشم مای حاوی ترکیبات روغنی است؛ بنابراین، حتماً پیش از مصرف آن را تکان دهید. با یک پنبه آغشته به پاک کننده آرایش چشم مای می توانید تمام آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی پوست پاک نمایید.

ویژگی های پاک کننده آرایش چشم مای

  • مناسب چشم
  • با خواص رطوبت رسانی و پاک کنندگی
  • بدون صابون و پارابن
  • کشور مبدأ برند: ایران
بهترین پاک کننده آرایش چشم
پاک کننده آرایش چشم مای

پاک کننده ارایش چشم مای


8. پاک کننده آرایش صورت درماتیپیک

این محصول بسیار تخصصی تولید می شود تا بدون ایجاد حساسیت بتواند آرایش و آلودگی ها را از روی پوست پاک کند. برند درماتیپیک از برندهای محبوب و مورد تأیید پزشکان پوست است که کار خود را با شعار «شما شایسته پوستی بهتر هستید» آغاز کرد.

این برند با تکیه بر چهار اصل رعایت استانداردهای جهانی، برآورده کردن نیاز متخصصان پوست، استفاده از دستاوردهای تازه علمی و شناخت نیازهای پوست، محصولات خود را تولید و روانه بازار می کند.

پاک کننده آرایش درماتیپیک مناسب پوست های حساس و خشک است، پوست را آبرسانی می کند، به خوبی آلودگی ها و آرایش را از روی پوست پاک می کند و تسکین دهنده پوست محسوب می شود.

ویژگی های پاک کننده آرایش درماتیپیک

  • مناسب پوست خشک و حساس
  • با خواص آبرسانی و شاداب کنندگی
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • کشور مبدأ برند: ایران
    پاک کننده آرایش درماتیپیک
    پاک کننده آرایش درماتیپیک

پاک کننده آرایش درماتیپیک

لیست بهترین پاک کننده آرایش چشم خارجی

 

  1. محلول پاک کننده آرایش ریمل لاندن

این پاک کننده آرایش به طور عمیق پوست را پاک می کند، ضد التهاب است و بدون چربی و پارابن تولید می شود. ریمل لاندن برند معروف انگلیسی است که فعالیت خود را با تولید ریمل های تخصصی چشم آغاز کرد. اگر چشمانتان حساس است و از لنزهای تماسی استفاده می کنید، توصیه می کنیم از پاک کننده ارایش چشم ریمل لاندن استفاده نمایید.

ویژگی های پاک کننده آرایش ریمل لاندن

  • ضد حساسیت و ضد التهاب
  • بدون پارابن و چربی
  • پاک کننده و بدون چربی
    کشور مبدأ برند: انگلیس
    پاک کننده ارایش خارجی
    پاک کننده آرایش ریمل لاندن

    پاک کننده آرایش ریمل لاندن


2. محلول پاک کننده آرایش بایودرما

یکی از بهترین و محبوب ترین پاک کننده های آرایش چشم، پاک کننده آرایش چشم بایودرماست! محلول H2O سن سی بیو بایودرما یا پاک کننده چشم بایودرما از محصولات کشور فرانسه است. این محلول پاک کننده آرایش با کیفیت برای پوست های مستعد قرمزی، خشک و حساس بسیار عالی است.
پاک کننده آرایش بایودرما مانند آب ملایم و سبک است! با مصرف سن سی بیو محلول H2O بایودرما احساس سوزش روی پوست ندارید، آرایش های ضد آب را نیز می توانید پاک کنید و با وجود عصاره خیار در آن احساس آرامش روی پوست خود دارید!
پاک کننده آرایش بایودرما التیام بخش، بدون الکل، آبرسان و شفاف کننده پوست است. محلول آرایش پاک کن بایودرما نیازی به شستشو هم ندارد!

ویژگی های پاک کننده ارایش بایودرما

مناسب چشم و صورت
بدون عصاره و الکل
کشور مبدأ برند: فرانسه
دارای خواص تسکین دهنده، شاداب کننده و پاک کننده آرایش چشم و صورت

پاک کننده ارایش بایودرما
پاک کننده آرایش بایودرما

نکته آخر

پاک کننده آرایش چشم را می توانید از برندهای معتبر ایرانی مانند سینره، ژنوبایوتیک، لافارر، شون، کامان یا خارجی مثل ریمل لاندن، بایودرما، مک، بورژوا و دیور خریداری کنید. لیست بهترین پاک کننده آرایشس چشم را در این مطلب در اختیارتان قرار دادیم تا با آگاهی کامل از محصولات مناسب و باکیفیت پوست بتوانید آرایش چشم خود را پاک کنید. یادتان باشد پوست اطراف چشم بسیار حساس است. همین طور چشم از اعضای مهم بدن است که باید برای سلامت آن از محصولات مرغوب استفاده کردید. شما کدام پاک کننده آرایش چشم را پیشنهاد می دهید؟

 

5/5 - (2 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا