مقالات

نقش حنا دخترانه | 60 طرح جدید، ساده و شیک!

متنوع ترین و زیباترین ایده های نقش حنا

طرح حنا، نقش حنا یا نقشه حنا! با هر عبارتی که باشد یادآور طرح هایی بسیار زیبا و دیدنی به شکل های مختلف مثل هندسی، گلی و قلبی است. شما می توانید طرح حنای پُر داشته باشید یا طرح حنای ساده! طرح حنای شما می تواند شبیه به انگشتر روی انگشت شما بدرخشد و علاقه شما به طرح حنا کوچک را نشان دهد! همه چیز به سلیقه و خواست شماست!

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

استفاده از حنا از دیرباز میان اقوام مختلف مرسوم بوده است. این گیاه با رنگ شگفت انگیز و خواص درمانی خود، امروزه نیز برای افرادی که تمایل به استفاده از محصولات ارگانیک دارند، پر طرفدار است. به همین دلیل أنواع مختلف حنای مرغوب و با کیفیت را در فروشگاه سین دخت برای شما قرار داده‌ایم.

طرح حنا مورد نظرتان را از میان طرح های متنوع حنا انتخاب نمایید و به طراح خود نشان دهید تا هرآنچه می خواهید طراحی کند! البته این روزها انواع شابلون برای نقش حنا در بازار وجود دارد که می توانید امتحان کنید!

اگر می خواهید نقش حنا یا طرح حنا انتخاب کنید اما ایده برای نقشه حنا ندارید، نگران نباشید! در این بخش از مجله سین دخت می توانید زیباترین نقشه های حنا را مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه خود بهترین طرح حنا را انتخاب کنید!

نقش حنا
عکس طراحی نقش حنا

 

حنا از دیرباز و روزگاران کهن در شمار مهم ترین و جذاب ترین گیاهان دارویی و زینتی بوده است. حنا برای پوست و مو بسیار سودمند است و به کمک حنا می توان طرح های زیبا و شگفت انگیز خلق کرد. نقش حنا از گذشته تاکنون طرفدارن زیادی داشته است. بسیاری از خانم ها به ایجاد نقشه حنا روی دست یا نقش حنا روی پا علاقه مندند. انواع نقش حنا از نقشه حنا عربی گرفته تا نقشه حنا بندری و هندی می تواند جذاب و دیدنی باشد.

اگر عروس هستید یا تازه ازدواج کرده اید، اکنون زمانی است که باید بدرخشید! پس بیش از پیش به طرح حنا زیبا و شیک نیاز دارید!

 

خالکوبی یا نقش حنا روشی خاص زنان عرب است. زنان عرب در مراسم عروسی و جشن حنا با طرح های زیبا و فریبنده حنا شرکت می کنند.

 

نقشه حنا و طرح حناهای گوناگون بسیاری وجود دارد که برای طراحی روی پا و دست خود یا سایر نقاط بدن می توانید از آنها استفاده کنید. دراینجا، نقشه های حنا خیره کننده را برایتان گردآوری کرده ایم تا به راحتی بتوانید نقشه حنا مورد علاقه تان را پیدا کنید! توصیه می کنیم حتماً به این نمونه های طرح حنا دیدنی و افسونگر در این بخش از مجله زیبایی سین دخت نگاهی بیندازید!

طرح حنا
تصویر نقش حنا عروس

 

طرح حنا یا نقش حنا مجموعه ای از نقش و نگارهای زیبا و ظریف و با خطوط منحنی روی پا و دست است. البته نقش حنا را در بخش های دیگر بدن مثل پشت کمر نیز طراحی می کنند.

 

نقش حنا دخترانه

در میان انواع نقش حنا هندی، نقش حنا عربی و طرح حنا پر نقش و نگار، نقش حنا دخترانه بسیار محبوب است. در ادامه، عکس های طرح حنا دخترانه و شیک را در اختیارتان قرار می دهیم.

زیباترین نقش حنا
عکس نقش حنا دخترانه، فانتزی و شیک (جدیدترین مدل های نقش حنا)

 

22
لوسیون ضد چروک گردن پریم مدل Matex حجم 50 میل
21
کرم ضد چروک سی گل لایه بردار AHA 10% حجم 40 میل
previous arrow
next arrow

 

نقش حنا دخترانه
طرح حنا دخترانه ساده (نقشه حنا خورشید)

 

نقش حنا دست
از زیباترین طرح های حنا روی دست (نقش حنا دخترانه)

طرح حنا ساده

طرح های ساده حنا هم طرفداران خاص خود را دارند. درحالی که برخی از افراد و عروس خانم ها به دنبال طرح های یپیچیده هستند، افرادی هم هستند که نقش حنا ساده را ترجیح می دهند.

طرح حنا ساده
طرح حنا ساده دخترانه (نقش حنا قلب)

 

 

نقش حنا بسیار زیبا
نقش حنا دخترانه جذاب و ساده

 

نقش حنا دخترانه
نقش حنا دخترانه و بسیار زیبا (از جدیدترین مدل های نقش حنا)
طرح حنا دخترانه گل
از جدیدترین نقش های حنا روی دست با طرح گل
نقش حنا دخترانه
نقش طرح حنا دخترانه (از زیباترین مدل های نقش حنا)

 

نقش حنا ساده
عکس نقش حنا دخترانه و جذاب

نقشه حنا پا

طرح حنا برای پا بسیار متنوع است. برخی از عروس ها ترجیح می دهند یک نقاشی ساده یا نقش حنا ساده در کنار پای خود ببینند، درحالی که برخی دیگر به طرح های پیچیده تر حنا علاقه دارند.

نقش حنا پا
عکس نقش حنا روی پا (نقش حنا سفید)

 

طرح حنا مدرن

اگر به نقش حنا مدرن علاقه دارید، گزینه های بیشتری پیش روی شماست و همواره می توانید نمونه های جدید طرح حنا را مشاهده کنید و نقش حنا خود را تغییر دهید. بسیاری از عروس ها به سراغ نقش حنا سنتی می روند، اما عروس های جوان اغلب طرح حنا مدرن را می پسندند.

نقش حنا دخترانه و شیک
نقش حنا دخترانه مدرن روی دست

 

نقش حنا شیک
نقش حنا دخترانه و مدرن

 

نقش حنا برای ساق پا

بسیاری از زنان عرب و هندی عاشق نقش حنا روی ساق پای خود هستند. طرح حنا روی ساق پا نیز محبوب و جذاب است و جلوه ای فریبنده و زیبا به پا می بخشد.

طرح حنا پا
جدیدترین طرح حنا ساق پا

 

طرح حنا عربی
تصویر نقش حنا عربی گل روی ساق پا (نقش حنا درخشان و رنگی)

 

طرح حنا پیچیده و پر نقش و نگار

نقش حنا ظریف و پُر از نقش های زیبا اگر به دست طراح نقش حنا ماهر انجام گیرد، می تواند شگفت انگیز و دیدنی شود. شاید شما هم به طرح حنا پر نقش و نگار علاقه دارید. ما در این بخش، عکس های زیباترین طرح حنا پیچیده و پُر از نقش را برایتان گردآوری کرده ایم. شما کدام نقش حنا را می پسندید؟

طرح حنا پیچیده
نقش حنا دخترانه و پر نقش نگار

 

نقش حنا پر از نقش
نقش حنا عربی پر نقش و نگار روی دست

 

طرح حنا دست
نقش حنا برای روی دست (از مدل های نقش حنا زیبا)

 

نقش حنا روی دست
جدیدترین نقش حنا روی دست

 

نقش حنا زیبا
عکس نقش حنا پیچیده روی دست

 

نقش حنا
عکس طراحی طرح حنا روی دست

 

طرح حنا
نقش حنا شیک و دخترانه روی دست

 

طرح حنا دست
نقش حنا پر نقش و نگار دست

نقش حنا گلی

یکی از زیباترین طرح های حنا، نقش حنا گلی است. نقش حنا گلی بسیار دیدنی و جذاب است. طرح حنا گل هایی که روی دستان شما در حرکتند و به نظر می رسد مانند گل های روی کاشی های بناهای ارزشمند ایرانی زیبا به نظر می رسد و در حال شکوفا شدن و تکامل هستند، شما را به باغی از گل مبدل می کنند.

طرح حنا خورشید
نقش حنا کف دست زیبا (نقش حنا گل)

 

نقش حنا گل
نقش حنا دخترانه گل

 

نقش حما گلی
تصویر نقش حنا گل روی دست

 

نقش حنا دخترانه زیبا روی دست
نقش حنا دخترانه

 

نقش حنا دست
نقش حنا زیبا روی دست

 

قشنگ ترین نقش حنا
تصویر نقش حنا دست زیبا و دخترانه

 

طرح حنا دیدنی
نقش حنا عربی روی دست (تصویر نقش حنا گل)

 

نقش حنا پر نقش و نگار عربی
نقش حنا روی دست (طرح حنا گل)

 

زیباترین طرح های حنای روی دست
از زیباترین نقش های حنا پر نقش و نگار روی دست

 

 

نقش حنا (طرح حنا) در مدل های متنوع هندی، بندری، فانتزی، عربی، فانتزی، ساده، سفید و رنگی طراحی می شود. شما می توانید نقشه حنا را با کمک شابلون های آماده نیز روی بدن طراحی کنید.

 

طرح حنا سفید

یکی از قشنگ ترین نقشه های حنا، نقش حنا سفید است؛ نقش و نگارها و نقاشی هایی سفید رنگ که اغلب خانم های جوان و عروس خانم ها به نقش حنا سفید علاقه مندند.

طرح حنا دخترانه
نقش حنا سفید (طرح حنا عروس)

 

نقش حنا دخترانه
نقش حنا پر نقش و نگار سفید روی دست

 

نقش حنا سفید و دخترانه
نقش حنا سفید و زیبا

اگر استفاده از دائمی را دوست ندارید طرح حنا می تواند جایگزین عالی برای این روش ها باشد زیرا به راحتی پس از چند روز پاک می شود و می توانید بعد از پاک شدن از یک طرح حنای جدیدتر استفاده کنید.

طرح حنا رنگی
نقش حنا رنگی و درخشان زیبا و پر نقش و نگار

 

اگر نمی خواهید طرح های دائمی روی پوست شما طراحی شوند، طرح حنا بهترین انتخاب است؛ چراکه بعد از چند روز از روی پوست پاک می شوند و می توانید نقشه حنا جدیدتر را طراحی کنید.

نقش حنا عربی
عکس نقش حنا زیبا روی کف دست

 

عکس نقش حنا دست
عکس طرح حنا زیبا روی دست

 

طرح حنا جذاب روی دست
نقش حنا روی دست (از زیباترین مدل های نقش حنا)

 

نقش حنا دخترانه
عکس نقش حنا دخترانه روی دست

 

بیشتر بخوانید:

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

رنگ لاک مناسب پوستتان کدام است؟

نکته آخر

نقش حنا یا طرح حنا روی دست و بدن می تواند شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد! اگر شما هم به نقش حنا روی پوست علاقه دارید، با کمک راهنمای پیش رو و انواع طرح های حنا در این بخش از مجله زیبایی و آرایشی سین دخت می توانید بهترین و جدیدترین نقش حنا را انتخاب نمایید و به طراح نقش حنا خود بدهید تا برایتان نقش حنا دلخواهتان را به تصویر بکشد.

شما تا به حال نقش حنا داشته اید؟ کدام طرح حنا را دوست دارید و می پسندید؟ طرح حنا عربی، نقش حنا ساده، نقش حنا پر نقش و نگار، طرح حنا دخترانه یا طرح حنا گل و خورشید؟ شما می توانید از طرح حنا شابلون نیز استفاده کنید و در خانه طرح مورد نظرتان را به راحتی روی پوست خود نقش بزنید!

علاوه‌بر طراحی‌های زیبایی که به کمک حنا می‌توان روی پوست دست و صورت انجام داد، این نکته که حنا خاصیت ضد چروک برای پوست داشته و همچنین به درمان و تقویت مو نیز کمک به سزایی می‌کند.

4.2/5 - (4 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا