مقالات

لاک مناسب رنگ پوست شما کدام است؟

لاک ناخن یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین خانم ها است که سبب افزایش زیبایی و جذابیت دست ها می شود.

لاک مناسب رنگ پوست خود را پیدا کرده اید؟ شما از چه رنگ لاکی استفاده می کنید؟ لاک مناسب رنگ پوست روشن کدام است؟ پوست های سبزه از چه لاکی استفاده کنند؟ این روزها در بازار می توانید انواع لاک را مشاهده کنید؛ لاک های زیبا و متنوع که می تواند دستان شما را زیباتر و درخشان تر نشان دهد. در این مطلب از سیندخت قصد داریم متناسب با رنگ پوست شما رنگ لاک معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا راهنمایی کامل برای انتخاب رنگ لاک متناسب با رنگ پوستتان در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت
لاک مناسب رنگ پوست سفید
لاک زرشکی برای پوست های سفید

رنگ لاک مناسب پوست سبزه

این روزها بسیاری از خانم ها پوست خود را برنزه می کنند و دوست دارند لاکی بزنند که زیبایی و درخشانی پوستشان را بیشتر نشان دهد. اگر پوست شما سبزه یا برنزه است می توانید از لیست زیر رنگ لاک مورد علاقه تان را انتخاب نمایید، امتحان کنید و جادوی آن را ببینید.

1. لاک قرمز

لاک مناسب پوست های سبزه اغلب در طیف رنگ قرمز قرار دارد! درکل، اکثر رنگ های قرمز برای پوست های سبزه مناسب هستند. همان طور که رژ لب با تناژ قرمز برای پوست های سبزه گزینه ای عالی است، به نظر می رسد لاک قرمز هم می تواند پوست سبزه را زیباتر نشان دهد. اگر پوست شما هم سبزه است،‌ پیشنهاد می کنیم لاک قرمز را هم امتحان کنید. البته لاک جیگری را نیز از دست ندهید!

لاک مناسب رنگ پوست برنزه
لاک مناسب رنگ پوست برنزه

 

19
لاک ناخن سبوها sbouha
20
پالت لاک دوقلو هدی بیلیتی 24 عددی
previous arrow
next arrow

2. لاک آبی روشن و کاربنی

لاک رنگ آبی کاربنی هم برای پوست های سبزه بسیار مناسب است. البته توصیه می کنیم دقت کنید هال سفید لاک آبی کاربنی شما زیاد نباشد.

لاک مناسب رنگ پوست تیره
لاک آبی کاربنی برای پوست های تیره

3. لاک صورتی نئونی

یک دیگر از لاک های ناسب رنگ پوست تیره، لاک صورتی است. البته لاک صورتی غلیظ و پر رنگ! بهتر است سراغ صورتی لطیف و روشن نروید. پیشنهاد می کنیم به جای آن از لاک صورتی نئونی استفاده نمایید.

لاک مناسب رنگ پوست تیره
لاک صورتی ملایم برای پوست های تیره

4. لاک شنی

ترکیب رنگ کرم و بژ می تواند برای افرادی که پوست تیره دارند، بی نظیر باشد! پیشنهاد می کنیم لاک شنی را هم امتحان کنید. با لاک کرم و بژ شنی انگشتان شما کشیده تر به نظر می رسد!

لاک مناسب رنگ پوست تیره
لاک شاینی طلایی برای پوست های تیره

5. لاک بادمجانی

لاک با تناژ رنگ بنفش برای پوست های تیره انتخابی مناسب است. اما توصیه می کنیم به جای بنفش روشن به سراغ رنگ بادمجانی بروید و از نتیجه لذت ببرید.

لاک مناسب رنگ پوست تیره
لاک بنفش بادمجانی برای پوست های تیره

حتما بخوانید: نحوه استفاده از برچسب های ناخن را می دانید؟

رنگ لاک برای پوست های روشن

اگر پوست شما روشن است، می توانید لاکی را انتخاب کنید که پوستتان را روشن تر و درخشان تر نشان دهد. با سیندخت همراه باشید تا لاک های مناسب پوست روشن را باهم بررسی کنیم.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
لاک سفید با دیزاین قرمز برای پوست های روشن

 

لاک مناسب رنگ پوست روشن
لاک رنگی دیزاین شده برای پوست های روشن

1. لاک قرمز

انتخاب یک رنگ کلاسیک می تواند حال و هوایتان را عوض کند. پیشنهاد ما به شما لاک قرمز با تناژ آبی است. البته لاک قرمز در طیف های دیگر هم برای پوست روشن مناسب هستند. بهتر است زیر نور آفتاب، رنگ لاک را بررسی نمایید تا از درخشان و شفاف بودن آن مطمئن شوید.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
رنگ لاک قرمز دانه اناری

2. لاک کرم پودری

لاک هایی که تناژی از رنگ کرم دارند، یکی دیگر از لاک های مناسب برای پوست های روشن هستند. با نزدیک کردن رنگ ناخن خود به رنگ پوستتان می توانید زیبایی دستان خود را بیشتر کنید. البته اگر پوستتان روشن است، رنگ های با تناژ بژ را توصیه نمی کنیم؛ چراکه ممکن است پوستتان زرد رنگ به نظر برسد.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
رنگ نود و کرمی برای پوست های روشن

3. لاک صورتی جیغ و پر رنگ

برای پوست های روشن در طیف رنگ های لاک صورتی، انتخاب های بسیاری وجود دارد. لاک صورتی مثل رژ لب صورتی برای پوست های روشن مناسب است. می توانید لاک صورتی پر رنگ یا کم رنگ را انتخاب کنید و از رنگ زیبایی صورتی روی دستانتان لذت ببرید. البته اگر به رنگ صورتی علاقه ندارید، می توانید در طرح ناخن خود از این رنگ استفاده نمایید.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
لاک صورتی بنفش برای پوست های روشن

حتما بخوانید: هر آنچه که باید درباره سوهان کشیدن ناخن ها بدانید!

5. لاک سرمه ای

شاید بخواهید لاک آبی کاربنی بزنید،‌ اما توصیه می کنیم لاک سرمه ای را جایگزین آن کنید. لاک سرمه ای موجب درخشان و زیباتر نشان دادن پوست های روشن می شود.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
لاک سرمه ای دیزاین شده

6. لاک یاسی

یکی دیگر از لاک های مناسب پوست روشن، لاک یاسی است. لاک یاسی که تنازی از رنگ بنفش است می تواند دستان شما را زیباتر نشان دهد. البته بهتر است لاک یاسی شما خیلی روشن نباشد؛ چراکه پوستتان را یخ زده نشان می دهد.

 

لاک مناسب رنگ پوست گندمی
لاک یاسی روشن برای پوست های گندمی

رنگ لاک مناسب پوست های گندمی و نزدیک به سبزه

رنگ پوست می تواند دامنه ای گسترده از طیف های رنگی را دربر داشته باشد؛ بنابراین، انتخاب لاک مناسب رنگ پوست هم می تواند با طیف های گوناگون رنگ پوست تغییر کند. گاهی رنگ پوست کمی تیره است، ‌اما نمی توان آن را در دسته رنگ پوست سبزه قرار داد. در ادامه، توصیه هایی عمومی برای لاک پوست مناسب پوست های گندمی و نزدیک به سبزه را باهم بررسی می کنیم.

حتما بخوانید: ترندهای لاک ناخن 2021

1. لاک قرمز با تناژ نارنجی

اگر پوست شما رنگی شبیه به پوست کیم کارداشیان دارد،‌ توصیه می کنیم این لاک را امتحان کنید. کیم کارداشیان از لاک قرمز با تناژ نارنجی اغلب استفاده می کند و گاه با آوردن طرح های طلایی روی لاک قرمز خود باعث درخشش و زیبایی بیشتر دستان خود می شود.

لاک مناسب رنگ پوست های گندمی
رنگ قرمز نارنجی برای پوست های گندمی

2. لاک آبی آسمانی

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای پوست های روشن نزدیک به سبزه، لاک آبی آسمانی است. اگر زمینه پوستتان گرم است، توصیه می کنیم لاک آبی آسمانی خود را با رنگ دانه های قوی انتخاب نمایید تا پوستی جذاب تر و درخشان تر داشته باشید.

لاک مناسب رنگ پوست گندمی
لاک آبی روشن برای پوست های گندمی

3.لاک هلویی

یکی دیگر از لاک های زیبا و جذاب مناسب برای پوست های کمی تیره، لاک هلویی است. توصیه می کنیم لاک هلویی مات را امتحان کنید تا از زیبایی دستان خود شگفت زده شوید.

لاک مناسب رنگ پوست سفید
لاک صورتی ملایم با دیزاین برای پوست های سفید

4. لاک بنفش انگوری

پیشنهاد دیگر ما برای پوست های کمی تیره،‌ لاک بنفش انگوری است. رنگ بنفش انگوری و پر رنگ می تواند انتخابی مناسب برای پوست شما باشد و درخشش و زیبایی پوست دست شما را بیشتر کند.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
رنگ دانه انگوری برای پوست های روشن

5. لاک بژ

یک پیشنهاد عالی برای پوست های متمایل به تیره، لاک بژ است. زردی لاک بژ می تواند پوست شما را درخشان تر جلوه دهد.

لاک مناسب رنگ پوست روشن
رنگ طوسی شاینی برای پوست روشن

چه رنگ لاکی پوست دست را روشن می کند؟

رنگ پوست شما به هر رنگی که باشد، زیباست. ولی اگر می خواهید پوست شما درخشان تر و روشن به نظر برسد، توصیه می کنیم با توجه به آنچه پیش از این گفتیم متناسب با رنگ پوست خود لاک بزنید و زیبایی پوست خود را بیشتر کنید؛ برای مثال، اگر پوستی تیره دارید، رنگ لاک گجه ای و جیگری می تواند پوست شما را جذاب تر و زیباتر نشان دهد یا لاک رنگ سورمه ای و کرم پودری می تواند انتخابی عالی برای پوست سفید باشد. البته طیف رنگی صورتی نیز برای رنگ پوست سفید مناسب است.

لاک مناسب رنگ پوست سفید
مانیکور رنگی ناخن ها برای پوست های سفید

نکته آخر

لاک مناسب رنگ پوست شما می تواند براساس فهرست پیش رو مشخص شود. در این مطلب، تلاش کردیم هرآنچه باید درباره لاک مناسب رنگ پوست بدانید، مطرح کنیم. شما کدام رنگ لاک را می پسندید؟ پیشنهاد شما برای انتخاب رنگ لاک چیست؟ منتظر نظرها و پیشنهادهای شما هستیم.

 

3.6/5 - (14 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا