مقالات

آموزش آسان کوچک کردن بینی با آرایش (آموزش تصویری)

باریک کردن بینی با کانتورینگ صورت و ترفندهای میکاپ حرفه ای و آسان

کوچک شدن بینی با آرایش از محبوب ترین روش ها بین خانم ها و البته در کانتورینگ صورت آقایان است. برخورداری از بینی خوش فرم و باریک در زیبایی صورت بسیار اثرگذار است. افراد زیادی برای داشتن بینی کوچک و باریک به سراغ جراحی بینی می روند. در این بخش از مجله زیبایی سین دخت می خواهیم شما را با تکنیک های زیبایی و کوچک کردن بینی با آرایش آشنا کنیم که اثر بسیار زیادی روی آرایش و زیبایی دارد.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

 

فیلم آموزش کوچک کردن بینی با آرایش (ساده و کاربردی)

 

 

گریم بینی
برای کوچک کردن بینی با آرایش می توانید از کانتور و هایلایتر کمک بگیرید، نقاطه قهوه ای رنگ را مطابق تصویر، کانتور بزنید و نقاط روشن را هایلایتر یا کانسیلر روشن بزنید.

لوازم لازم برای باریک کردن بینی با آرایش

 

وسایل لازم برای گریم بینی (هرآنچه باید به همراه داشته باشید!)

 

  • کانتور
  • هایلایت (یا کانسیلر)
  • قلموی زاویه دار
  • قلموی پرپشت یا اسفنج آرایشی برای ترکیب

 

خرید ست قلمو (براش) برای کوچک کردن بینی با آرایش

آموزش گام به گام کوچک شدن بینی با آرایش

 

مرحله 1:

در اولین مرحله از آموزش کوچک کردن بینی با آرایش بهتر است کرم پودر بزنید. البته می توانید پس از کانتور کردن نیز کرم پودر بزنید. اما پیشنهاد می کنیم پیش از کانتور بینی از کرم پودر استفاده نمایید و بافتی یکنواخت از کرم پودر روی پوست ایجاد نمایید.

گریم بینی
با هایلایت کردن تیغه و نوک بینی و استفاده از کانتور برای طول بینی می توانید بینی خود را به طور شگفت انگیزی کوچک کنید.

 

مرحله 2:

از قلم زاویه دار استفاده نمایید و قلم را به سایه، کرم یا پودر کانتور خود بزنید و دو خط به موازات هم روی تیغه بینی بکشید. کانتور خود را بهتر است ملایم بزنید تا اگر نیاز به تغییر بود راحت تر پاک شود. از کانتورهای پودری نیز می توانید استفاده کنید؛ چراکه استفاده از کانتورهای پودری آسان تر است.

کوچک کردن بینی با آرایش
کشیدن دو خط موازی روی تیغه بینی برای کوچک کردن بینی با آرایش

نحوه کانتورینگ و کوچک شدن بینی با آرایش برای انواع بینی

اگر بینی شما از بالا تا پایین پهن است، خطی که می کشید بهتر است از نوک ابرو تا قیمت بالای پره های بینی کشیده شود. برای ایجاد آرایشی طبیعی می توانید در نوک بینی، آن خط را ترکیب نمایید.

حتماً بخوانید:

آموزش نحوه استفاده از کانتور و کانسیلر

 

باریک کردن بینی پهن با آرایش

برای کانتور بینی پهن می توانید خط کانتور را از سمت بالا تا پایین بکشید. سپس خطی کوچک به طرف بیرون و روی پره های بینی بکشید.

کوچک کردن بینی با آرایش
تصویر آموزش کوچک کردن بینی پهن با آرایش و کانتور

کانتور بینی برای باریک نشان دادن پره های بینی

اگر پره های بینی شما پهن به نظر می رسد، خط کانتور بینی را به سمت پایین بکشید. بعد در قسمت پایین و پره های بینی، دو خط شبیه به فلش های به سمت داخل بکشید تا نوک بینی باریک تر به نظر برسد.

مرحله 3:
قلم مو خود را بشویید یا یک قلم دیگر بردارید.

مرحله 4:
قلم موی خود را با کرم، سایه یا پودر هایلایتر آغشته نمایید. سپس خطی نسبتاً پهن از بالای بینی تا پایین و مرکز بینی رسم کنید.

کوچک کردن بینی با آرایش
روشن کردن بخش های کنار تیغه بینی می تواند بینی را کوچک تر نشان دهد.

نکته مهم: اگر پایین یا نوک بینی پهن است، برای زیباتر به نظر رسیدن بینی باید هایلایت را تا نیمه بینی بزنید و تا انتها و پایین نکشید.

مرحله 5: برای محو کردن و ترکیب خطوط از یک اسفنج آرایشی یا قلموی پرپشت استفاده نمایید. اسفنج آرایشی را مرطوب نمایید، آب اضافه اسفنج را بگیرید. سپس با حرکات ضربه ای و آرام سعی کنید خطوط را محو نمایید تا کانتور بینی شما طبیعی به نظر برسد. ترکیب درست خطوط کانتور بینی بسیار مهم است و نتیجه نهایی را زیباتر می کند.

گریم بینی پهن
کوچک کردن بینی پهن و روش کانتور بینی

گریم بینی نوک افتاده

اگر بینی شما نوک افتاده ای دارد، قسمت افتاده بینی را با کانتور تیره بپوشانید. سپس از کمی بالاتر از نوک افتاده بینی که با کانتور تیره کرده اید، یک خط باریک افقی بکشید تا فرم بینی مشخص شود. دو خط باریک به موازات هم از بالا تا پایین بکشید. قسمت تیغه بینی و بخش بین خط افقی و نوک بینی را هایلایتر بزیند. سپس با براش یا پد آرایشی به خوبی مرزها را محو کنید تا کانتور به صورت لکه روی پوست به نظر نرسد.

کانتور بینی
برای کوچک کردن بینی نوک افتاده با آرایش بهتر است نوک افتاده بینی را با کانتور تیره نمایید.

کانتور بینی با رژ لب

اگر کرم کانتور یا پودر کانتور ندارید، اصلاً نگران نباشید، از رژ لب قهوه ای نیز می توانید برای کانتور کردن استفاده نمایید و بینی خود را کوچک نمایید.تمام خطوط را با رژ لب قهوه ای بکشید. دو خط باریک از بالا تا پایین بینی بکشید و بخش تیغه بینی را روشن نمایید و هایلایتر بزنید. کانتور بینی با سایه چشم هم امکان پذیر است.

کانتور بینی گوشتی

برای کوچک کردن بینی گوشتی با آرایش ابتدا با قلم آرایشی سرکج یا یک قلم با سر کوچک در دو طرف بینی دو خط نازک از بالا به پایین بکشید و تا نوک بینی ادامه دهید. این خط از نزدیکی ابرو شروع می شود.

  1. این خط نباید وقتی به نوک بینی می رسد خم شود، بلکه باید تا انتها صاف باشد.
  2. زیر نوک بینی یک هفت بکشید.
  3. روی نوک بینی و کناره های بینی را کانسیلر یا هایلایتر بزنید تا روشن شود.
  4. درنهایت، با پد آرایشی تخم مرغی سعی کنید خطوط را محو نمایید.
آموزش کوچک کردن بینی با آرایش
برای کوچک کردن بینی گوشتی با آرایش، زیر نوک بینی یک هفت بکشید.

 

نکات کاربردی برای باریک کردن بینی با آرایش

 

  • برای اینکه بینی باریک به نظر برسد، پس از کانتور بینی، بخش های بالای پره را با پودر فیکس روشن یا کانتور روشن بهتر است سفید و روشن کنید.
  • به جای پودر یا کرم کانتور می توانید کانتور بینی با مداد ابرو را امتحان کنید. کافی است مراحلی که برای کوچک شدن بینی با کانتور را با مداد انجام دهید.
  • محو کردن و ترکیب دو رنگ هنگام کانتور بینی بسیار مهم است. استفاده از بلندر، براش و اسفنج های آرایشی می تواند به خوبی رنگ ها را ترکیب نماید و کانتور بینی شما مثل لکه نشود.
  • دقت کنید آرایش چشمتان غلیظ نباشد؛ چراکه توجه افراد به مرکز صورت و بینی شما بیشتر می شود و بینی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
  • اگر مبتدی هستید برای کوچک کردن بینی با آرایش توصیه می کنیم از کانتور پودری به جای کرمی استفاده نمایید. آرایش کردن با کانتور پودری نسبت به دیگر انواع کانتور آسان تر است.

به جای کانتور از چی استفاده کنیم؟

شما می توانید به جای کانتور از مداد ابرو یا رژ لب قهوه ای و حتی سایه چشم نیز استفاده نمایید.

سخن آخر

برای کوچک کردن بینی با آرایش به دو رنگ مختلف از مواد آرایشی پودری یا کرمی نیاز دارید. شما می توانید یک کانتور و کانسیلر تهیه نمایید یا از کرم پودر تیره و روشن کمک بگیرید یا از مداد چشم، رژ لب یا مداد لب استفاده نمایید! مهم این است نکته هایی که در این بخش از مجله آرایشی سین دخت به آنها اشاره کردیم، رعایت نمایید. با هاسلایتر یا کانسیلر روشن، تیغه و کناره های بینی را روشن نمایید و با کانتور یا کرم پودر تیره، زیر نوک بینی را تیره کنید و دو خط باریک به موازات هم و در راستای تیغه بینی با قلمو سرکج طراحی نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
جشنواره تخفیفات سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا