آرایشی

کشیدن سایه ابرو، کمک به زیباتر شدن ابروها!

زیبایی ابروها در گرو طبیعی و پرپشت بودن است. به کمک سایه ابرو می توانید ابرو های خود را پر نشان دهید.

داشتن ابروهای زیبا آرزوی هر خانمی است که بر آورده شدن آن کار چندان سختی نیست. امروزه ابروهای نازک و کوتاه جای خود را به ابروهای پر پشت و طبیعی داده اند. با ابروهای طبیعی شما بسیار زیبا تر و جذاب تر دیده می شوید. برای پر پشت نشان دادن ابروهایتان می توانید از مداد ابرو و همچنین سایه ابرو استفاده کنید. اگر دوست دارید با طریقه درست کشیدن سایه ابرو بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

انتخاب سایه ابرو مناسب

زیبایی ابروها کمک به زیبا تر شدن چشم هایتان می کند و در کل چهره را جذاب تر نشان می دهد. با افزایش سن اغلب قسمت‌هایی از ابرو می ریزد و کم پشت می شود. اما اصلاً نگران نباشید، شما می توانید با کشیدن سایه ابرو در ابروهایتان این مشکل را برطرف کنید. انتخاب رنگ اولین گزینه برای انتخاب کردن سایه ابرو است.

اگر شما موهایی تیره‌ دارید، بهتر است رنگ سایه ابرو شما دو درجه روشن تر از موهایتان باشد. اما اگر رنگ موهایتان خیلی روشن و بلوند است، رنگ ابروهای شما باید دو درجه تیره تر از رنگ موهایتان انتخاب شود.

مراحل کشیدن سایه ابرو

شما در ابتدا باید ابروهای خود را مرتب کنید. برای این کار نیاز به یک موچین دارید تا موهای اضافی ابروهایتان را بردارید. سپس فرچه ابروی خود را بردارید و ابروهایتان را به سمت بالا بکشید. اکنون باید با قیچی مناسب ابرو، موهای ابرویتان را کمی کوتاه کنید. بعد از مرتب شدن ابروها با استفاده از سایه ابرو می توانید به شکل دهی ابروها کمک کنید. ابرو ها در سه نقطه مشخص می شوند:

  • نقطه آغاز ابرو
  • بخش تاج ابرو
  • قسمت انتهای ابرو

1. ابتدا باید نقطه شروع ابروهایتان را مشخص کنید. نقطه شروع ابرو و فاصله بین آن در زیبایی هر دو ابرو بسیار مهم است و روی زیبایی چهره شما اهمیتی بسزا دارد. برای پیدا کردن نقطه شروع ابرو می توانید یک مداد را کنار بینی خود قرار دهید؛ به طوری که از کنار گوشه داخلی چشمانتان رد شود و به ابروهایتان برسد. وقتی نقطه شروع ابرو را پیدا کردید با مداد یا سایه ابرو، جای آن را مشخص کنید.

2.  برای پیدا کردن نقطه تاج ابرو می توانید یک مداد را کنار بینی قرار دهید و آن را کج نگه دارید تا از وسط چشمتان عبور کند و با ابروهایتان برخورد نماید. این قسمت نقطه تاج ابرویتان است. حتما این نقطه را  با یک مداد ابرو مشخص کنید.

3. برای معین کردن نقطه انتهای ابرو دوباره باید مداد را کنار بینی بگذارید، مجدد آن را کج کنید تا از انتهای چشمتان عبور کند و به آخر ابرویتان برسد. این نقطه، همان نقطه انتهای ابروی شماست که باید با مداد ابرو مشخص کنید.

ترسیم خط ابرو با مداد

پس از مشخص شدن جای ابروهایتان داخل آن را با سایه ابرو پر کنید. به این صورت که ابتدا براش ابرو خود را بردارید و آغشته به سایه پودری کنید. سپس چند ضربه آرام به ته قلمو خود بزنید تا اگر پودر اضافی دارد، اضافه آن خارج شود و ابروهایتان خیلی تیره نشود.

اکنون خط زیر ابرو را با همان قلمو بکشید. قسمت قوس و کمان ابرو را تیز نکشید و از قوس‌های نرم و ملایم استفاده کنید. پس از کشیدن خط زیر ابرو اکنون نوبت به خط بالایی آن می رسد. خط بالای ابرو را از قسمتی بکشید که در مرحله قبلی علامت زده‌اید. فقط دقت داشته باشید قسمت تاج ابرو با قوسی ملایم کشیده شود.

برای کشیدن قوس ابرو از مداد نرم استفاده کنید. سعی کنید مداد ابرو را خیلی محکم روی ابروهایتان نکشید این کار موجب می شود رنگ ابرویتان بسیار تیره شود. اکنون باید بین دو خط بالا و پایینی را که کشیده‌اید با قلمو سایه ابرو به خوبی پر کنید.

وقتی کل ابرو را با سایه ابرو پر کردید، در آخر، با فرچه تمیز مخصوص ابرو، موهای ابرو را به سمت بالا شانه بزنید؛ چراکه سبب مرتب شدن موهای ابرو و همچنین، پخش بهتر سایه ابرو می شود. حالا می توانید با یک کانسیلر، اطراف ابرو را تمیز و مرتب کنید.

پر کردن و کشیدن ابرو با سایه ابرو

انتخاب رنگ سایه ابرو

انتخاب درست رنگ سایه‌ ابرو، در زیبایی صورت شما اهمیت به سزایی دارد. فکر نکنید که هر چه ابرویتان را روشن تر کنید زیبا تر می شوید. رنگ ابرو باید متناسب با رنگ پوست و موی شما انتخاب شود.

در صورتی که رنگ ابرو با رنگ مو و پوستتان هماهنگی نداشته باشد، چهره‌ شما غیرطبیعی و بسیار مصنوعی خواهد شد.

سخن آخر

اگر ابروهایتان خالی و کم پشت است، می توانید با استفاده از یک سایه ابرو مناسب ابروهای خود را پر کنید و حالت دهید. با این روش علاوه بر زیبایی ابروها، صورتتان نیز زیباتر خواهد شد.

امتیاز این نوشته
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا