مقالات

رنگ لاک برای ناخن کوتاه + هوس انگیزترین مدل های 2022!

جدیدترین رنگ لاک برای دیزاین ناخن کوتاه و مدل های مختلف آن

آیا می دانید کدام رنگ لاک برای ناخن کوتاه مناسب تر است؟

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

آیا رنگ های جذاب و هوس انگیز 2022 را می شناسید؟

در دنیای امروز خانم ها بیشتر به سمت داشتن ناخن هایی با شکل، فرم و رنگ های ساده می روند. انجام مواردی از جمله کاشت ناخن و ژلیش ناخن می تواند ناخن های بلند و حتی کوتاه را زیبا و جذاب تر نشان دهد.

اگر به ناخن های کوتاه علاقه دارید، نگران نباشید؛ چون با استفاده از طرح های زیبا و رنگ لاک های جذاب و هوس انگیز، به راحتی می توانید دستان خود را زیبا کنید. برای زیباتر جلوه دادن ناخن های کوتاه، می توانید از ایده های مختلف و رنگ های خاص استفاده نمایید.

در ادامه با مجله سین دخت همراه شوید تا به رنگ لاک برای ناخن کوتاه + هوس انگیزترین مدل های 2022 بپردازیم.

 

انواع رنگ لاک برای ناخن های کوتاه

انتخاب طرح مناسب و رنگ های جذاب لاک، ناخن های شما را زیبا و جذاب تر می کند. در نظر داشته باشید که قبل از انجام هر کاری، ناخن هایتان را مانیکور کنید و سپس به ناخن هایتان لاک بزنید. انجام مانیکور و پدیکور ناخن، زیبایی دست و پاهای شما را دوچندان می کند.

لاک زرشکی و قرمز رنگ

لاک رنگ قرمز و زرشکی، علاوه بر ناخن های کوتاه به ناخن های بلند هم می آید، در ضمن این رنگ لاک ناخن را بسیار بلندتر نشان می دهد.

رنگ لاک برای ناخن های کوتاه، لاک رنگ قرمز
رنگ لاک برای ناخن های کوتاه، لاک رنگ قرمز

 

رنگ لاک سفید

یکی از رنگ های ساده و شیک برای ناخن های کوتاه رنگ سفید است. این رنگ به تنهایی زیباست و می توانید طرح های ساده یا نگینی، روی ناخن هایتان بچسبانید.

حتما بخوانید:

لاک مناسب رنگ پوست شما کدام است؟

نحوه استفاده از برچسب ناخن (هرآنچه باید بدانید)

نحوه کاشت ناخن بیبی بومر (آموزش کامل+ عکس)

لاک های اکلیلی

از لاک های اکلیلی می توان برای طراحی ناخن استفاده کرد. رنگ های اکلیل دار در حین سادگی، جلوه ای شیک و زیبا دارند.

 

رنگ لاک مات

رنگ های مات، علاوه بر ایجاد جلوه ای خاص به ناخن ها، دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و به راحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مات
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مات

 

رنگ لاک گوشتی

رنگ لاک گوشتی، یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای ناخن های کوتاه در بین بانوان است. این رنگ در دسته رنگ های نود قرار دارد و بسیار شیک و باکلاس است.

رنگ لاک صورتی

رنگ لاک صورتی نیز یکی از رنگ های مناسب برای ناخن های کوتاه است. از صورتی چرک گرفته تا صورتی جیغ، همه روی ناخن های کوتاه، زیبا و شیک هستند.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک رنگ صورتی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک رنگ صورتی

 

رنگ لاک سرمه ای یا مشکی

رنگ های مشکی و سرمه ای به بلند و کشیده به نظر رسیدن ناخن ها کمک می کنند. در صورتی که می خواهید با نگین یا اکلیل روی لاک های تیره خود طرحی ایجاد کنید، این کار ناخن شما را جذاب تر می کند.

چه رنگ لاکی ناخن را بلندتر نشان می دهد؟

  • لاک ناخن های کوتاه را باید با مقداری فاصله (چیزی حدود یک تا دو میلی متر) از قسمت آخر ناخن ها بزنید، تا از برخورد لاک با پوسته پایینی و کناره های ناخن جلوگیری شود.
  • برای بلندتر به نظر رسیدن ناخن ها باید از لاک های مات استفاده نمایید.
  • بهتر است ابتدا از لاک های پایه برای کاور کردن ناخن های خود استفاده کنید، سپس رنگ مورد نظر را روی ناخن خود بزنید.
  • از براق کننده ناخن استفاده نکنید. اگر به دنبال بلندتر به نظر رسیدن ناخن های خود هستید، برق ناخن یا تاپ کات گزینه مناسبی نیست.
  • برای بلندتر کردن ناخن ها، هنگام مانیکور ناخن های خود را به صورت گرد درآورید.

 

اسم رنگ لاک ناخن ساده (انواع لاک ناخن 2020)

لاک ها هرکدام دارای مدل های مختلف و رنگ بندی های متنوعی هستند. در ادامه به بررسی انواع مدل های جذاب و جدید لاک ناخن می پردازیم.

لاک های براق و ساده

لاک های ساده از گذشته تا به امروز همیشه طرفداران خود را داشته است. رنگ هایی همچون قرمز، سبز یاقوتی، سفید، کرم و مشکی پرطرفدارترین رنگ ها هستند.

 

لاک های مات

لاک های مات، جزو لاک های ساده به حساب می آیند؛ اما براق و درخشان نیستند. رنگ هایی همچون بادمجانی، سرمه ای و مشکی جزو محبوب ترین رنگ ها در بین بانوان اند. انتخاب رنگ های مات برای لاک ناخن، جلوه فوق العاده ای دارد.

 

لاک های اکلیلی و شاین

لاک های اکلیلی سرشار از اکلیل است و جلوه ای خاص به دستان شما می دهد. بعضی از این لاک ها دارای اکلیل های درشت و برخی دیگر، از اکلیل های ریز ساخته شده اند.

 

لاک های صدفی

لاک ناخن صدفی، شبیه به لاک های اکلیلی است؛ اما با این تفاوت که دانه های اکلیلشان بسیار ریز است و شاینی جذابی دارد. این مدل لاک با ترکیب رنگ های ساده بسیار جذاب می شود و می توانید از آن در مهمانی ها استفاده نمایید. جالب است بدانید که لاک صدفی، گزینه مناسبی برای لاک پایه و فرنچ است.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک صدفی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک صدفی

 

لاک کروم

لاک های کروم از جدیدترین مدل های لاک ناخن موجود در بازار است. این مدل لاک ها بسیار براق اند و بسیار جلب توجه می کنند. رنگ هایی همچون نقره ای، طلایی و رز گلد طرفداران بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارند. برای جلوگیری از افتادن خط روی لاک، حتما دو لایه لاک بزنید.

 

لاک مغناطیسی

لاک ناخن مغناطیسی یکی از مدل های جدید از لاک ناخن است و زیر مجموعه لاک گربه ای به حساب می آید. این لاک دارای تنوع و خلاقیت زیادی است. قبل از خشک شدن لاک، به وسیله آهنربای کوچکی که روی سرپوش آن قرار دارد، می توانید شروع به ایجاد طرح و موج روی آن نمایید.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مغناطیسی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مغناطیسی

 

لاک ترک

اگر وقت کافی برای دیزاین و طراحی روی ناخن های خود ندارید، لاک ترک گزینه مناسبی است. برای استفاده از این لاک، لازم است تا ابتدا لاک زمینه خود را انتخاب نمایید. پس از خشک شدن لاک، اکنون می توانید لاک ترک را روی ناخنتان بزنید.

 

لاک هولوگرافیک

لاک ناخن هولوگرافیک، از مدل لاک های براق و تقریبا اکلیلی می باشد. این لاک شاین بسیار زیادی دارد و از رگه رگه های رنگارنگ تشکیل شده است.
این محصول برای مهمانی های شب و عصر بسیار مناسب است و رنگ های تیره آن بسیار زیبا و شیک است.

 

لاک مخملی

لاک ناخن مخملی شبیه به پارچه ای نرم و مخمل پرزدار است و به تازگی مد شده است. این مدل لاک برای مجالس و مهمانی های بزرگ مناسب است و می توانید هنگام خرید به جنس و رنگ لباس خود توجه کنید.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مخملی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک مخملی

 

لاک های نئونی

لاک های نئونی از رنگ های جیق و شاد تشکیل شده اند و برای فصل تابستان و بهار مناسب است. رنگ هایی همچون سبز فسفری، صورتی و نارنجی جیغ جزو رنگ های نئونی هستند.

اگر از براق بودن این لاک ها خوشتان نمی آید، می توانید به کمک تاپ کت مات، ناخن هایتان را مات کنید. لاک های نئونی در نورهای بلک لایت، بسیار زیبا دیده می شوند و در مهمانی ها و مراسم ها جلب توجه می کنند.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک نئونی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک نئونی

لاک کهکشانی

این مدل لاک حدود یک سالی هست که به بازار آمده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. رنگ های ملایم این لاک مانند شامپاینی و یاسی، جزو پرطرفدارترین رنگ ها در این مدل به شمار می آیند.

لاک ژلی یا ژلیش

این مدل لاک ها دوام بسیار بالایی دارند و از محبوبیت بالایی در بین بانوان برخوردار هستند. اگر لاک روی ناخن هایتان سریع پاک می شود یا کنده می شود، استفاده از لاک ژل گزینه مناسبی است.

این لاک ژل برای ناخن های کاشت مورد استفاده قرار می گیرد و تنها با سوهان برقی پاک می شود. لاک ژلیش دو نوع است، یکی برای ناخن های کاشت که در آرایشگاه ها با دستگاه UV خشک می شود و دیگری مدل ساده آن است که نیازی به دستگاه UV ندارد.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک کهکشانی
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک کهکشانی

 

لاک آینه ای

لاک ناخن آینه ای، دارای بافتی خاص و شبیه به آینه است و می توان گفت زیر مجموعه لاک های براق و کروم به حساب می آید. رنگ این لاک ها شبیه به آلومینیم و فلز است و زدن آن روی ناخن کار راحتی نیست.

رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک آینه ای
رنگ لاک برای ناخن کوتاه، لاک آینه ای

 

نکات مهم و ترفندهای خاص برای انتخاب رنگ لاک

اولین نکته مهم برای انتخاب رنگ لاک، جنس و کیفیت آن است. استفاده از لاک ناخن نامرغوب، به مرور زمان ناخن شما را شکننده و پوسته پوسته می کند. به یاد داشته باشید که ناخنی زیباست که سالم باشد. به همین دلیل استفاده از لاک های نامرغوب را کنار بگذارید.

  • اگر لاک شما آبکی و رقیق است طوری که با یک بار زدن، روی ناخنتان خط می اندازد، در این حالت باید 2 تا 3 بار از آن لاک را بزنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  • لاک های ساده و براق خود را مات کنید. شما می توانید از تکنیک بخار آب استفاده نمایید. به این صورت که پس از لاک زدن، زمانی که لاکتان هنوز خشک نشده، دستان خود را به سمت بخار آب بگیرید و صبر کنید تا لاک روی ناخنتان خشک شود.
  • این کار سبب می شود تا لاک ناخنتان، حالت مات پیدا کند. ناگفته نماند که، میزان مات بودن لاک در این روش، کم تر از لاک های مات اصلی موجود در بازار است.
  • بهتر است بدانید که برخی از لاک های اکلیلی را می توان به عنوان لاک پایه استفاده کرد. همچنین می توانید چهار تا از انگشت های خود را لاک مات یا ساده بزنید و به انگشت پنجم، لاک اکلیلی بمالید.
  • در دوران بارداری به سراغ لاک های ژلیشی و انجام کاشت ناخن نروید، زیرا اشعه ماورا بنفش موجود در دستگاه UV، سبب رسیدن آسیب به جنین می شود.
  • لاک زدن برای کودکان زیر 7 سال ممنوع! مواد شیمیایی که در لاک ها به کار می رود، بسیار خطرناک است. این مواد پس از شستن دست ها و ترکیب آنها با مواد شوینده، برای کودکانی که مدام در حال جویدن ناخن هایشان هستند، بسیار مضر است.
  • برای سلامت ناخن ها، پس از هر سری استفاده از لاک، لازم است تا به ناخن های خود استراحت دهید تا کمی هوا بخورند. (یعنی بین زدن دو لاک فاصله بیاندازید)
  • قارچ پوستی ممکن است از طریق لاک افراد دیگر، به شما انتقال یابد. فراموش نکنید، لاک هم مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، وسیله ای شخصی است.

 

سخن آخر

همان طور که گفته شد برای داشتن ناخن های کوتاه، لازم است تا رنگ مناسب با ناخن های خود را بهتر بشناسید و آن را با توجه به نوع لباس و مهمانی که در آن حضور دارید، انتخاب نمایید.

در این مطلب سعی کردیم، راه هایی برای بلند جلوه دادن ناخن های کوتاه به شما پیشنهاد دهیم؛ مواردی همچون زدن لاک مات، لاک های تیره. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله با رنگ لاک برای ناخن کوتاه + هوس انگیزترین مدل های 2022 آشنا شده باشید.

به نظر شما بهترین رنگ برای ناخن های کوتاه کدام است؟ 

تجربه استفاده از لاک های ذکر شده را با ما در میان بگذارید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا