مقالات

زاویه سازی صورت با آرایش و بدون جراحی!

چطور صورتمان را به کمک آرایش زاویه دار کنیم؟

زاویه سازی صورت با آرایش این روزها یکی از محبوب ترین روش های زیبایی است! ازآنجاکه اکثر بازیگران هالیوودی چهره ای استخوانی، v شکل و دارای برجستگی های متناسب دارند. این نوع چهره ها بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از خانم ها و آقایان به زاویه سازی صورت علاقه مند شده اند.
زاویه سازی صورت برای رفع نواقص چهره و افزایش زیبایی صورت موجب شده توجه همه را جلب کند. اگر شما هم به زاویه سازی صورت علاقه دارید و می خواهید بدانید زاویه سازی صورت با آرایش و بدون جراحی هم امکان پذیر است یا نیست، با سین دخت همراه باشید تا در ادامه، موضوع زاویه سازی صورت با آرایش و بدون جراحی را باهم بررسی کنیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت
زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت بازیگران هالیوو

فاکتورهای مهم در زاویه سازی صورت با آرایش

برجسته سازی گونه
رفع غبغب
کوچک ساختن فک
حجم دادن به چانه

انواع روش های زاویه سازی صورت با آرایش و بدون جراحی

زاویه سازی چهره سلبریتی ها
زاویه سازی صورت و چهره زاویه دار شکیرا

زاویه دار کردن صورت با آرایش و استفاده از کرم پودر

 

  • برای زاویه دار کردن صورت با کرم پودر به یک کرم پودر دو درجه روشن از پوستتان و یک کرم پودر دو درجه تیره تر از رنگ پوستتان نیاز دارید. ابتدا روی پوست، سرم آبرسان و تقویت کننده یا مرطوب کننده مناسب زیرسازی آرایش بزنید. کمی صبر کنید تا جذب شود.
  • سپس کرم پودر متناسب رنگ پوست خود را بزنید. شاید این سؤال در ذهنتان پیش آمده باشد که چطور کرم پودر مناسب رنگ پوستم را انتخاب کنم؟ برای این کار کافی است کمی از کرم پودر روی پوست گردن خود بزنید. رنگ متناسب با پوست گردن شما همان کرم پودر مناسب پوستتان است.
  • بعد به کمک کرم پودر تیره بخش هایی که می خواهید برجسته نباشند و پنهان نمایید، تیره کنید؛ مثل اطراف بینی برای کوچک به نظر رسیدن بینی و برای ایجاد زاویه در فک! بخش هایی را هم که می خواهید برجسته به نظر برسند با کرم پودر روشن بهتر است روشن نمایید؛ مثل بالای گونه برای برجسته و شاداب نشان دادن گونه ها، کمی روی چانه و وسط پیشانی!
  • البته توصیه می کنیم این کار را با توجه به فرم و شکل صورت خود انجام دهید. به کمک شکل زیر و راهنمای پیش رو می توانید به راحتی زاویه سازی صورت را انجام دهید. استفاده از دو رنگ تیره و روشن کرم پودر به جای استفاده از کانتور و کانسیلر راهکاری حرفه ای برای زاویه سازی صورت است و می تواند آرایشتان را سبک تر کند تا اگر چنانچه در مناطق شرجی زندگی می کنید نگران پاک شدن سریع آرایشتان نباشید.
    زاویه سازی چهره
    زاویه سازی صورت با کمک دو رنگ متفاوت تیره و روشن کرم پودر

محصولات:

مشاهده و خرید انواع کانتورینگ و هایلایت

خرید انواع کرم پودر

روش کانتورینگ برای زاویه سازی صورت با آرایش

یکی از روش های پر کاربرد برای زاویه سازی صورت استفاده از کانسیلر و کانتور است. برای زاویه دار کردن صورت بدون جراحی توصیه می کنیم به سراغ با کمک لوازم آرایش با کیفیت بروید. کانتورها و کانسیلرها به دو صورت مایع و جامد در بازار وجود دارد. اگر روی پوست چروک وجود دارد، پیشنهاد می کنیم از نمونه های مایع کانتور و کانسیلر استفاده نمایید تا ضمن آبرسانی به دلیل سبک تر بودن موجب تشدید چین و چروک ها نشود.

مورد مهم دیگر استفاده از پد آرایشی مثل انواع بیوتی بلندر و پد تخم مرغی است؛ چراکه برای محو و فید کردن خطوط کانتور و کانسیلر به ابزار مناسب نیاز دارید. بیوتی بلندر می تواند به شما کمک کند تا خطوط کانتور و کانسیلر روی پوست محو شود و شکل لک پیدا نکند!

مراحل زاویه سازی صورت با آرایش و کانتورینگ

 

  • در صورت کشیده و بلند بودن پیشانی توصیه می کنیم، با کمک کانتور چند خط به شکل مورب نزدیک محل رویش مو و کنار ابرو بکشید تا پیشانی کوچک تر به نظر برسد.
  • برای زاویه سازی صورت و برجسته نشان دادن گونه ابتدا با کمک انگشتانتان، صورتتان را لمس نمایید. یک گودی را در بخش استخوان گونه احساس می کنید. این بخش دقیقاً همان قسمتی است که باید با کانتور تیره شود.
  • اگر بینی شما بلند است و دوست دارید کوتاه تر به نظر برسد، با کمک مداد تیره کانتور، دو خط به طور عمودی و باریک روی تیغه های بینی و از طرف پایین تا نیمه بینی بکشید.
  • درصورتی که می خواهید بینی شما کشیده و بلند به نظر برسد، این خط باید تا نزدیک ابرو و تا بالای تیغه بینی ادامه پیدا کند.
    برای زاویه دار کردن چانه و فک باید با کمک کانتور، خطوط مورب در دو سمت چانه بکشید.
  • اگر غبغب دارید، به کمک کانتور تیره نمایید تا غبغب پوشیده شود و چهره زاویه دار به نظر برسد.
    زاویه سازی صورت
    راهنمای زاویه سازی صورت با کانتور برای انواع فرم چهره

     

     

برای کانتور حرفه ای و زاویه سازی صورت می توانید مقاله چگونگی استفاده از کانتور و کانسیلر را در مجله سین دخت مشاهده نمایید.

هایلایت کردن برای زاویه سازی صورت با آرایش

برای روشن و برجسته کردن بخش هایی مثل گونه و چشم می توانید از هایلایتر استفاده نمایید. هاسلایتر کمک می کند زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. اما چه نقاطی را بهتر است هایلایت کنید؟ بخش هایی مثل روی گونه ها، پشت لب ها، زیر چشم، وسط پیشانس و میان دو ابرو.

محو کردن هایلایت و کانتورینگ در زاویه سازی صورت بدون جراحی

همان طور که پیش از این گفتیم بهتر است از یک پد آرایشی یا بیوتی بلندر استفاده نمایید تا بتوانید به خوبی آرایشتان را محو کنید تا آرایشتان طبیعی و یکدست به نظر برسد.

یک اسپانچ یا بیوتی بلندر بردارید کمی آن را مرطوب و آبگیری کنید، سپس به طور ضربه ای روی پوست بزنید تا قسمت های هایلایت و کانتور به خوبی محو شود.

استفاده از هایلایت و زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت جنیفر لوپز و استفاده از هایلایت

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یکی از روش های زاویه سازی صورت بدون جراحی به کمک تزریق چربی انجام می گیرد. در این روش، بعد از یک بی حسی غیرتهاجمی و موضعی به ناحیه مورد نظر از چربی بدن خود فرد تزریق می شود. ازآنجاکه این چربی از بدن فرد گرفته شده است، میزان احتمال حساسیت های آلرژیکی را کاهش می دهد.
این راهکار محبوب از طریق برداشتن چربی از بدن فرد صورت می گیرید؛ به بیان دیگر، از بخش هایی که چربی قابل ملاحظه ای در آن انباشته شده است، چربی مورد نیاز گرفته می شود، طی فرایندی این چربی فیلتر و پاکسازی می گردد، سپس با سرنگ مخصوص برای زاویه سازی صورت به نواحی مورد نظر تزریق می شود.

مزایا و ویژگی های تزریق چربی برای زاویه سازی صورت

  • پر کردن حجم تحلیل رفته و مسطح پوست
  • حجم دادن به گونه و چانه
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • متقارن کردن خط فک و گونه ها
  • برجسته کردن لب

زاویه سازی صورت بدون جراحی و با ژل

در این شیوه، پزشک متخصص با تزریق فیلرهای مناسب پوست زیر لایه های زیرین پوست کمک می کند قسمت های مورد نظر مثل گونه، چانه و لب حجیم شود. این ژل ها دارای کلسیم و اسید هیالورونیک هستند؛ بنابراین، زمانی که در پوست تزریق می شوند، علاوه بر حجم دادن موجب جوان سازی پوست و شادابی در چهره می شوند.

درحقیقت، پوست، به طور طبیعی، اسید هیالورونیک دارد که به مرور زمان و با افزایش سن میزان آن کاهش می یابد. به همین علت با تزریق فیلرها و ژل های با کیفیت و استاندارد می توان میزان اسید هیالورونیک را در پوست افزایش داد و پوست را شاداب تر، جوان تر و شفاف تر کرد.

مزیت های زاویه سازی با انواع فیلر و ژل

  • رفع خط خنده
  • ایجاد تقارن در خط فک
  • حجم دادن به گونه
  • جوان سازیوست
  • حجیم کردن لب
  • رفع چین و چروک
    تصویر جنیفر آنیستون و اثر زاویه سازی صورت در زیبایی
    جنیفر آنیستون قبل و بعد از زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت بدون جراحی و با کمک نخ

از جمله روش های محبوب و پرطرفدار دیگر برای زاویه سازی صورت به کار بردن نخ است. همان طور که می دانید با افزایش سن، روند پیری پوست و بر اثر جاذبه زمین که پوست را به سمت افتادگی و شل شدن پیش می برد، استفاده از نخ علاوه بر جوان سازی موجب لیفت صورت می شود.
زاویه سازی صورت با نخ با کمی موضعی سطحی انجام می گیرد و با بالا بردن و لیفت بخش های مختلف چهره به طور کاملاً تخصصی، زاویه سازی می شود.

مزیت های زاویه سازی صورت به کمک نخ

  • دوره نقاهت کوتاه
  • با بی حسی سرپایی و موضعی
  • مقرون به صرفه
  • بدون جای زخم
  • ضد حساسیت
  • غیرقابل مشاهده بودن نخ ها در صورت
  • زاویه دار کردن صورت با کانتور و کانسیلر
    جذابیت صورت با زاویه سازی صورت
    زاویه سازی صورت و جذابیت چهره بازیگران هالیوود

زاویه فک مردانه

این روزها زاویه دار کردن صورت بین آقایان نیز بسیار پرطرفدار است. آقایان هم می توانند به کمک بوتاکس، تزریق ژل، نخ و گریم چهره به راحتی زاویه فک مردانه ایجاد کنند و چهره ای جذاب تر و مردانه تر داشته باشند.

زاویه سازی صورت
زاویه فک مردانه و اقزایش جذابیت چهره آقایان
زاویه سازی صورت مردان
مردان جذاب هالیوودی با صورت های زاویه دار

بیشتر بخوانید:

راهنمای آرایش انواع فرم صورت برای زاویه سازی صورت

سخن آخر

زاویه دار کردن صورت با آرایش و بدون جراحی، همان طور که گفتیم از طریق کانتورینگ،‌ استفاده از کرم پودر، تزریق ژل و بوتاکس، نخ و تزریق چربی امکان پذیر است. این روزها زاویه دار کردن فک بسیار محبوب شده و با تغییر خاص در چهره موجب می شود چهره جوان تر، جذاب تر و زیباتر به نظر برسد. شما کدام یک از روش ها برای زاویه دار کردن صورت را می پسندید؟‌کدام روش را برای ایجاد زاویه در صورت امتحان کردید؟ لطفاً تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا