مقالات
موضوعات داغ

ترندهای آرایش تابستانی 2022 + عکس

تابستان، فصل بازی با رنگ ها و آرایش های خلاقانه و جذاب است. در این مقاله، جدیدترین ترندهای میکاپ صورت 2022 را توضیح داده ایم که به کمک آنها، می توانید یک میکاپ تابستانی زیبا و شیک داشته باشید.

مدل آرایش تابستانی و رنگی
میکاپ مناسب تابستاننکات مهم آرایش تابستانی را می دانید؟ چگونه در فصل تابستان، یک میکاپ جذاب و با ماندگاری بالا انجام دهیم؟

آرایش تابستانی، نکات مهم و نحوه انجام این سبک میکاپ را می دانید؟ با شروع فصل تابستان و فصل گرما، استفاده از رنگ های روشن، پاستیلی و روشن در استایل و میکاپ، بسیار ترند می شود. شما می توانید با استفاده از رنگ ها، میکاپ های خلاقانه ای انجام دهید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

همچنین، در فصول گرم سال، تعریق پوست صورت و بدن بیشتر شده و در نتیجه، احتمال ماسیده شدن آرایش بیشتر می شود. برای افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت میکاپ در فصل تابستان، باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا نکات مهم و ترتیب استفاده از لوازم آرایشی در آرایش تابستانی را به طور کامل توضیح دهیم.

ترندهای آرایشی تابستانی
آموزش انجام آرایش تابستانی

آرایش تابستانی چیست؟

برای میکاپ کردن در تابستان، باید از ترفندها و محصولاتی استفاده کنید که موجب افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت آرایشتان شود. همچنین، در فصل تابستان دستتان برای انجام میکاپ های خلاقانه و بازی با رنگ ها، باز است.

مهمترین نکته ای که باید برای انجام آرایش تابستانی رعایت کنید، زیرسازی اصولی و پوست برای افزایش ماندگاری آرایش است. همچنین، برای جلوگیری از ماسیده شدن آرایش، بهتر است به سمت لوازم آرایشی پودری بروید.

حتما بخوانید: جدیدترین ترندهای طراحی ناخن در 2022

میکاپ های سبک و ملایم، یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایش در فصل تابستان است که جلوه ای طبیعی و شاداب در چهره ایجاد می کند. فراموش نکنید که ضروری ترین لوازم آرایشی که نقش زیادی در حفظ زیبایی و سلامتی پوستتان دارد، ضد آفتاب است. حتی اگر در تابستان آرایش نمی کنید، حتما کرم ضد آفتاب مناسب با جنس پوستتان را بزنید تا از برخورد مستقیم اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری شود.

در ادامه، مراحل آرایش تابستانی صورت را به ترتیب توضیح می دهیم.

مدل آرایش تابستونی
نکات مهم در آرایش تابستونی

آرایش تابستانی را با زیرسازی پوست شروع کنید

مهمترین مرحله برای افزایش ماندگاری میکاپ، زیرسازی پوست قبل از آرایش است. ابتدا با یک کرم آبرسان، پوستتان را رطوبت رسانی کنید و بعد، از کرم مرطوب کننده برای حفظ رطوبت طبیعی پوست استفاده کنید.

سپس حدود 30 دقیقه صبر کنید تا کرم آبرسان و مرطوب کننده، به خوبی جذب پوست شود. در مرحله بعدی، مقدار مناسبی از پرایمر را روی تمام قسمت های پوست، به خصوص قسمت هایی که منافذ باز دارند بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

حتما بخوانید: نکات کوتاه آرایشی برای انجام میکاپ حرفه ای که احتمالا نمی دانستید!

استفاده از پرایمر، سبب ایجاد جلوه ای مات و یکدست شده و در نهایت، پس از کرم پودر زدن جلوه ای صاف و مخملی را روی پوست ایجاد می کند. همچنین، پرایمر با ایجاد یک لایه محافظتی، سبب کنترل میزان ترشح چربی پوست شده و از چرب شدن پوست و تعریق صورت جلوگیری می کند.

اگر پوست خیلی چرب دارید، می توانید از پرایمرهای ضد آب استفاده کنید که مقاومت بیشتری در برابر تعریق صورت، چربی پوست و گرما دارد.

زیرسازی پوست قبل از آرایش
مراحل ارایش صورت تابستانی

ضد آفتاب مناسب با جنس پوستتان را فراموش نکنید

پس از زیرسازی پوست، برای محافظت از پوست در برابر پرتوهای UV و اشعه فرابنفش خورشید باید از ضد آفتاب مناسب با جنس پوستتان استفاده کنید.

ضد آفتاب ها، انواع مختلفی دارند. مهمترین نکته ای که برای خرید ضد آفتاب باید به آن توجه کنید، مناسب بودن آن با جنس پوستتان است. همچنین، ضد آفتاب ها دارای SPF های مختلفی هستند.عدد SPF ضد آفتاب ها، میزان محافظت از پوست در برابر اشعه UVB خورشید را مشخص می کنند. پیشنهاد می کنیم برای محافظت بیشتر، از ضد آفتاب هایی با spf بالای 50 درصد استفاده کنید.

اگر می خواهید در میکاپتان از کرم پودر استفاده کنید و یک آرایش حرفه ای انجام دهید، به سراغ ضد آفتاب های بی رنگ بروید. ضد آفتاب های بی رنگ، بافت سبک و نرمی دارند و به سرعت جذب پوست می شوند. همچنین، می توانید به راحتی در طول روز، ضد آفتابتان را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

در صورتی که می خواهید یک آرایش سبک، ملایم و روزانه انجام دهید و جلوه ای طبیعی و شاداب روی چهره تان ایجاد کنید، می توانید از کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

ضد آفتاب های رنگی، پوشش دهی متوسطی دارند و دارای تنوع رنگی بالایی هستند که می توانید تناژ نزدیک به رنگ پوستتان را به راحتی انتخاب کنید. در واقع با استفاده از ضد آفتاب رنگی، نیازی به زدن کرم پودر ندارید و تنها با استفاده از یک محصول، از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنید و همچنین، جلوه ای صاف، یکدست، طبیعی و شاداب را روی پوستتان ایجاد می کنید.

برای زدن ضد آفتاب رنگی، از اسفنج آرایش استفاده کنید و پد آرایشی را به صورت ضربه ای روی پوست بزنید تا کرم ضد آفتاب رنگی، به خوبی روی پوست پخش و فید شود.

ترندهای میکاپ تابستانی جذاب
ضد آفتاب زدن قبل از آرایش تابستانی

کرم پودرهای مات و سبک، بهترین انتخاب برای تابستان

اگر از ضد آفتاب بی رنگ استفاده کرده اید، می توانید به سراغ کرم پودرهای با پوشانندگی متوسط و سبک بروید. کرم پودرهای ضد آب نیز گزینه مناسبی برای فصل تابستان هستند.

توجه داشته باشید که از زدن چند لایه ضخیم کرم پودر روی پوستتان خودداری کنید و در تابستان، مگر در شرایط خاص، از کرم های سنگین مانند کرم پودر فول کاور و کرم گریم استفاده نکنید.

یکی از ترندهای آرایشی در تابستان، پوست شفاف، سبک و طبیعی است. شما می توانید از بی بی کرم و سی سی کرم ها نیز به جای کرم پودر زدن نیز استفاده کنید.

بی بی کرم و سی سی کرم ها، به کرم های چند کاره ای می گویند که با ترکیبات مغذی خود، نقش کرم پودر، ضد آفتاب، پرایمر و مرطوب کننده را ایفا می کنند و بافت سبک و طبیعی دارند.

اگر رنگ پوست سبزه  و گندمی دارید، می توانید از کرم پودرهای برنز نیز برای خوشرنگ کردن پوستتان استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین ترندهای آرایش پوست در تابستان، استفاده از کرم پودرهای برنز است.

نحوه انجام آرایش تابستانی
کرم پودر مناسب تابستان

در آرایش تابستانی، گونه های گلگون داشته باشید

گونه های سرخ، سبب شاداب به نظر رسیدن چهره می شود. شما می توانید از تناژ رنگی هلویی، صورتی روشن، مرجانی و برنز برای آرایش و برجسته به نظر آمدن گونه ها استفاده کنید. فصل تابستان، زمان مناسبی برای ایجاد جلوه ای درخشان، شفاف و شاینی روی پوست است. پس با خیالی راحت به سراغ رژ گونه های شاینی بروید و گونه های خود را درخشان کنید.

برای رژ گونه زدن، لبخند بزنید تا سیب گونه هایتان مشخص شود، سپس شوت رژ گونه را روی گونه ها بزنید. رژ گونه های مایع، جلوه شاینی، شفاف و طبیعی تری روی چهره ایجاد می کند و رژ گونه های پودری، ماندگاری بالاتری دارد.

آرایش تابستانی و رژ گونه
گونه هایی گلگون در آرایش تابستانی

بوم چشمان خود را رنگی و خلاقانه نقاشی کنید

خودتان را به چالش بکشید و خلاقیتتان را با آرایش چشم ها، به رخ بکشید. پالت سایه چشمی با رنگ های روشن، شاینی و پاستیلی را بردارید و با براش، رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید و طیف رنگی های جدیدی را خلق کنید.

همچنین، می توانید از خط چشم های رنگی با طرح های گرافیکی نیز استفاده کنید. یکی از ترندهای میکاپ تابستانی در 2022، استفاده از رنگ های نئونی مانند سبز فسفری، نارنجی پررنگ و صورتی جیغ است.

همچنین، می توانید از ریمل های رنگی با طیف رنگی سرمه ای، قهوه ای و آبی نیز استفاده کنید و مژه های خود را به طرز متفاوتی آرایش کنید.

حتما بخوانید: صفر تا صد آرایش چشم ها با سایه چشم + ویدیو

توجه داشته باشید که برای افزایش ماندگاری و زیرسازی سایه چشم، حتما از پرایمر چشم استفاده کنید و کمی کانسیلر به پشت پلک بزنید تا سایه چشم، پیگمنت و رنگ بهتری در پشت چشم ها ایجاد کند.

کشیدن خط چشم های مشکی، پهن و بلند نیز ایده جذابی برای آرایش چشم هاست که به کمک آن، چشم ها مرکز توجه چهره می شود.

همچنین، سایه چشم های آبنباتی نیز، بسیار در تابستان ترند می شوند که جلوه ای مایع، خیس را به چشم ها می دهند که برای آرایش آبنباتی چشم ها، می توانید از سایه های مایع شاینی با رنگ های ملایم استفاده کنید.

آرایش تابستانی و میکاپ چشم رنگی
ایده آرایش چشم فانتزی و رنگی

لبخندی زیبا و درخشان با رژ لب های روشن، مایع و شاینی

لبخندتان را شاداب و رنگی کنید و ظرافت لب هایتان را با رژ لب هایی با تناژ رنگی روشن و مایع، به رخ بکشید. شما می توانید از رژ لب هایی با طیف رنگی صورتی باربی، نارنجی، یاسی، قرمز روشن و برق لب برای آرایش لب ها استفاده کنید.

توجه کنید که حتی اگر در فصل تابستان از رژ لب استفاده نمی کنید، حتما بالم لب بزنید تا لب هایتان در اثر گرما خشک و پوسته پوسته نشود.

اگر آرایش چشم غلیظی انجام داده اید و از سایه های پررنگ و رنگی استفاده کرده اید، بهتر است برای لب ها، تنها از یک برق لب شاینی و طبیعی استفاده کنید که در میکاپ شما تعادل ایجاد شود.

از امتحان کردن رنگ های جدید نترسید و رنگ های متفاوت رژ لب را امتحان کنید، مانند بنفش، بادمجانی، صورتی کمرنگ و یا هر رنگی که دوست دارید.

حتما بخوانید: ترندهای رژ لب زدن که آرایشگران حرفه ای می دانند!

قبل از رژ لب زدن، لب های خود را اسکراب کنید تا پوسته های خشک آن از بین برود و سپس، با بالم لب، لب های خود را مرطوب و زیرسازی کنید و در نهایت، رژ لب مورد علاقه تان را به لب ها بزنید.

اگر آرایش چشم شما سبک و ساده است، لب های خود را آتشین و پررنگ آرایش کنید. تابستان، فصل میکاپ های رنگی و خلاقانه است.

آرایش لب تابستانی
مدل آرایش لب شاینی برای لب ها

برانزر، گرمابخش چهره شما در روزهای گرم تابستانی

 

برانزر، می تواند موجب ایجاد گرما و تعادل در چهره شما شود. اگر آرایش صورت برنز انجام می دهید، برانزر شاینی را فراموش نکنید. با استفاده از برانزر، چهره تان را درخشان کنید و لذت ببرید. توجه داشته باشید که در استفاده از برانزر زیاده روی نکنید؛ زیرا موجب دو رنگ شدن پوست صورتتان می شود. تنها کافیست مقداری از پودر برانزر را به زیر استخوان گونه، پیشانی، کمی روی بینی و چانه بزنید.

مدل آرایش تابستانی
برانزر برای آرایش تابستانی

پودر و اسپری فیکس، راهکار افرایش ماندگاری و تثبیت میکاپ تابستانی

در مرحله آخر آرایش، برای افزایش ماندگاری و تثبیت مواد آرایشی می توانید از پودر فیکس یا اسپری فیکس استفاده کنید. کارکرد اصلی این محصولات، جلوگیری از ماسیده شدن آرایش در اثر تعریق صورت و گرما است. اسپری فیکس، موجب رطوبت رسانی به پوست شده و حالتی مایع دارد. پودر فیکس، بافت پودری دارد که علاوه بر تثبیت و افزایش ماندگاری مواد آرایشی، موجب مات شدن آرایش نیز می شود.

استفاده از تثبیت کننده های آرایش در میکاپ تابستانی، بسیار ضروریست.

پودر فیکس آرایشی
زدن پودر فیکس در پایان آرایش

سخن آخر

با شروع فصل تابستان و گرما، رنگ های روشن، فانتزی و پاستیلی، به یکی از پرطرفدارترین ترندهای آرایش و استایل تبدیل می شود. فصل تابستان، زمان خلاقیت و بازی با رنگ ها در میکاپ است. در این مقاله، مراحل آرایش و نکات مهم برای داشتن یک آرایش تابستانی جذاب و ماندگار را توضیح دادیم.

امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید در فصل تابستان، میکاپ های جذاب، متفاوت، رنگی و خلاقانه انجام دهید و از تابستان خود لذت ببرید.

حتما بخوانید: هر آنچه برای مراقبت از موها در فصل تابستان باید بدانید!

شما بیشتر چه سبکی از میکاپ را در تابستان انجام می دهید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ترندهای میکاپ تابستانی و زیبا
ترفندهایی برای آرایش در تابستان

سوالات متداول

در آرایش تابستانی، از لوازم آرایشی معمولی استفاده کنیم یا ضد آب؟

این موضوع، بستگی به پوستتان دارد. اگر پوست چرب دارید، می توانید از محصولات آرایشی ضد آب استفاده کنید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد. اما پوست شما خشک تا معمولی است، تنها با زیرسازی درست پوست و استفاده از لوازم آرایشی مناسب با جنس پوستتان، می توانید یک میکاپ ماندگار و با کیفیت انجام دهید.

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

اگر می خواهید کرم پودر بزنید، از ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید. در صورتی که می خواهید یک میکاپ سبک انجام بدهید و کرم پودر نمی زنید، ضد آفتاب های رنگی گزینه مناسبی هستند. تنها مزیت ضد آفتاب بی رنگ، این است که می توانید ضد آفتابتان را به راحتی هر دو ساعت یکبار روی پوست تمدید کنید.

بهترین مدل آرایش در تابستان کدام است؟

آرایش ملایم، سبک و طبیعی. این سبک از میکاپ، ماندگاری بالاتری روی پوست دارد و چهره شما را معصوم و ظریف و دخترانه نشان می دهد. حتی اگر از رنگ های غلیظ و فانتزی برای آرایش چشم و لب ها استفاده می کنید، حتما آرایش پوست سبک و طبیعی انجام دهید و از بی بی کرم، ضد آفتاب های رنگی و کرم پودرهای سبک استفاده کنید.

در تابستان، از لوازم آرایش پودری استفاده کنیم یا مایع؟

لوازم آرایشی پودری، انتخاب بهتری برای میکاپ در تابستان هستند؛ زیرا ماندگاری بالاتری نسبت به لوازم آرایشی مایع دارند.

بهترین مدل آرایش چشم در تابستان کدام است؟

آرایش چشم خلاقانه و رنگی. شما می توانید از خط چشم های گرافیکی، سایه های رنگی و شاینی با رنگ های روشن، پاستیلی و نئونی استفاده کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا