آرایشی

معروف ترین بادی اسپلش ها کدام‌اند؟

بادی اسپلش ها انواع مختلفی دارند و برای خوشبو کردن بدن به کار می روند. و با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شوند.

خوشبو بودن بدن از مواردی است که به فرد اعتماد به نفس داده و او را در نظر بقیه افراد جذاب و شیک جلوه می دهد. در روز های گرم سال که هر روز باید به حمام برویم بادی اسپلش ها می توانند به ما کمک کنند تا بدنی خوشبو داشته باشیم. حال سوالی که پیش می آید این است که معروف ترین بادی اسپلش ها کدام اند؟ و چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به جواب این سوالات و بررسی بادی اسپلش ها بپردازیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

 

آیا معروف ترین بادی اسپلش ها همان عطر ها هستند؟

بادی اسپلش ها، از فرمولاسیون رقیقی بر پایه الکل و عصاره های گیاهی معطر تشکیل شده اند. این محصولات قیمت مناسبی داشته و مقرون به صرفه هستند. بادی اسپلش ها با آبرسانی به بدن، کمک می کنند که بدن علاوه بر بوی خوش دچار حساسیت و خشکی نشود. درواقع بادی اسپلش ها، عطر نیستند و به همین دلیل برای مصارف روزانه و جلوگیری از عرق بسیار مناسب هستند.

 

استفاده از بادی اسپلش برای خوشبویی بدن

 

معرفی معروف ترین بادی اسپلش ها

بادی اسپلش ها انواع مختلفی دارند. بادی اسپلش های عطری و بادی اسپلش های شاین دار یا همان اکلیلی از جمله مدل های مختلف بادی اسپلش هستند. این بادی اسپلش ها با برند های مختلف و قیمت های گوناگون در بازار وجود دارند.

  • بادی اسپلش های عطری معروف

این محصولات دارای رایحه و بوی مشابه با عطرهای معروف بازار می باشند و دارای تنوع  بسیار بالایی نیز می باشند. برای مثال کسانی که میخواهند ازعطر مورد علاقه ی‌شان محصولی با قیمت کمتر و به صرفه تر داشته باشند می توانند با خرید بادی اسپلش دارای رایحه مورد نظرشان با قیمتی کمتر، همان بو و رایحه را روی بدنشان تجربه کنند.

این محصول از رایحه و بوی عطر های معروف بازار است و تنوع بسیاری دارد. برای مثال افرادی که می خواهند از عطر مورد علاقشان، محصولی مشابه با همان کیفیت تهیه کنند، بادی اسپلش آن عطر بهترین گزینه است.

  • بادی اسپلش اکلیلی یا شاین دار

بادی اسپلش های اکلیلی دارای اکلیل های بسیار جذاب و ریزی هستند که زیبایی را به پوست شما هدیه می کند. این محصول دارای ماندگاری بالا و رایحه مناسبی می باشد. استفاده از این محصول بعد از حمام درخشش خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل از بادی اسپلش ها ماندگاری بالاتری دارند.

 

استفاده از بادی اسپلش ها برای بدن

 

نحوه استفاده و نکان مهم در بادی اسپلش ها

بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش ها، پس از حمام است. چون پوست شما تمیز است و کمی رطوبت دارد. ابتدا بادی اسپلش خود را به خوبی تکان دهید، سپس به بدن اسپری نمایید. در زمان ورزش هم می توانید از این محصول استفاده کنید؛ چون برای جلوگیری از بوی بد عرق مناسب است. بادی اسپلش ها هم به آبرسانی پوست بدن کمک می کنند و هم برای خوشبو کردن بدن موثر هستند.

 

مزایا و معایب استفاده از بادی اسپلش

از مزایای این محصول، ضد حساسیت بودن آن است و حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند و حتی پوست شما را آبرسانی نیز می کند. بادی اسپلش ها قیمت مناسبی دارند و بوی بد را از شما دور می کنند.

از معایب این محصول می توان به ماندگاری کم آن اشاره نمود چون نیاز به تمدید در طول روز دارند. توصیه می کنیم از مدل های روغنی بادی اسپلش استفاده نکنید چون اگر بر روی لباس اسپری شود ممکن است لک روی لباس ایجاد کند.

امتیاز این نوشته
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا