مقالات

آموزش کشیدن خط چشم _ آسان ترین راه برای کشیدن خط چشم!

طرز کشیدن خط چشم

آموزش کشیدن خط چشم برای افرادی است که می خواهند به راحتی و حرفه ای خط چشم بکشند! خط چشم می تواند چشمانتان را جذاب تر و زیباتر نشان دهد. همان طور که می دانید خط چشم انواع گوناگون دارد. این روزها برخی از مدل های کشیدن خط چشم بسیار محبوب و ترند هستند؛ مثل خط چشم روباهی! در این بخش از مجله سیندخت می خواهیم به شیوه ای آسان و حرفه ای روش کشیدن خط چشم برای انواع چشم را با شما در میان بگذاریم. با سیندخت همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

کشیدن خط چشم ساده

خط چشم کشیدن به خصوص برای افراد مبتدی می تواند کمی سخت به نظر برسد! اگر کشیدن خط چشم برای شما هم سخت است، نگران نباشید، ترفندهایی وجود دارد که خط چشم کشیدن را برایتان اسان می کند. در ادامه، چند ترفند کشیدن خط چشم ساده را آموزش می دهیم.

کشیدن خط چشم ساده به کمک کارت ویزیت!

خط چشم های دنباله دار مثل خط چشم گربه ای، خط چشم دم ماهی یا خط چشم روباهی که از ترندهای سال 2022 هستند، موجب کشیده شدن چشم ها می شوند و چشم ها را بسیار جذاب تر می کنند. همچنین، فرم صورت را جوان تر و شاداب تر نشان می دهند و چهره را از حالت افتادگی خارج می کنند.
اگر می خواهید خط چشم دنباله دار بکشید، یکی از ترفندهای کشیدن خط چشم ساده، استفاده از کارت ویزیت است. شما می توانید مانند تصویر زیر از یک کارت ویزیت کمک بگیرید، کارت را در بخش لبه بیرونی پلک و در زاویه دلخواه نگه دارید و خط چشم بکشید.

کشیدن خط چشم
آموزش خط چشم کشیدن آسان با کمک کارت ویزیت

استفاده از نوار چسب برای کشیدن خط چشم ساده

یکی دیگر از ترفندهای کشیدن دنباله خط چشم استفاده از نوار چسب است. این راه بسیار ساده و رایج است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ابتدا گوشه چشم خود یک نوار چسب بچسبانید. و به راحتی دنباله خط چشم خود را بکشید. حتی می توانید به جای مداد چشم از یک قلمو و سایه چشم استفاده کنید و به جای خط چشم یا مداد سایه بزنید. با این روش می توانید خط چشم و آرایشی طبیعی تر داشته باشید.

کشیدن خط چشم
آموزش کشیدن خط چشم آسان با کمک نوار چسب

به خصوص اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید، با استفاده از یک نوار چسب می توانید به آسانی و تمیز خط چشم بکشید.

خط چشم گربه ای
شما با یک نوار چسب به راحتی می توانید انواع خط چشم مانند خط چشم گربه ای را به آسانی بکشید.

کشیدن خط چشم با قاشق

این روش آسان کشیدن خط چشم شاید عجیب به نظر برسد، اما کاربردی است! همه در خانه قاشق داریم. با کمک تصویر زیر و یک قاشق به آسانی خط چشم حرفه ای بکشید و از نتیجه لذت ببرید.

کشیدن خط چشم ساده
آموزش تصویری کشیدن خط چشم با کمک قاشق!

 

کشیدن خط چشم با گوش پاک کن

این یک روش ساده دیگر برای کشیدن خط چشم است. شما به یک گوش پاک کن نیاز دارید. نوک گوش پاک کن را در آکوا یا خط چشم مایع خود بزنید و به راحتی به سمت بالا از گوشه خارجی چشم خط چشم بکشید. تصویر زیر راهنمای شما در کشیدن خط چشم با استفاده از گوش پاک کن است.

کشیدن خط چشم
آموزش کشیدن خط چشم با گوش پاک کن

 

برای پاک کردن بخش هایی از خط چشم که اشتباه کشیدید، می توانید از کرم پودر، سایه یا کانسیلر استفاده کنید. گوش پاک کن یا برس تمیز مخصوص کشیدن خط چشم را به کانسیلر، سایه چشم یا کرم پودر آغشته نمایید و روی بخش هایی که اشتباه کشیدید بزنید تا زیر سایه یا کرم پودر و کانسیلر پنهان شوند.

معرفی انواع خط چشم برای کشیدن خط چشم زیبا و آسان

یکی از عوامل مهم برای کشیدن آسان و زیبای خط چشم داشتن یک خط چشم روان و با کیفیت است. اگر می خواهید خط چشم را راحت و زیبا بکشید و دنبالیک خط چشم بسیار خوب هستید خط چشم کالیستا را به شما پیشنهاد می کنم. این خط چشم برای کشیدن انواع خط چشم مناسب است، سر نمدی دارد و بسیار مشکی است.

کشیدن خط چشم
خط چشم کالیستا از بهترین خط چشم ها برای کشیدن آسان خط چشم

 

خرید خط چشم کالیستا برای کشیدن خط چشم آسان

 

اگر هم می خواهید خط چشم نازک بکشید و دنبال یک خط چشم بسیار نازک هستید، خط چشم مای را حتماً امتحان کنید.

کشیدن خط چشم
خط چشم مای از خط چشم های با کیفیت برای کشیدن انواع خط چشم به خصوص خط چشم نازک است.

خرید خط چشم مای

 

 آموزش کشیدن خط چشم (چشم های گرد)

اگر می خواهید چشم های گرد را کشیده تر نشان دهید، در بخش خارجی چشم و روی خطر مژه می توانید مداد بکشید و آن را به شکل خط چشمی بالدار در بیاورید.

 

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های گرد

 

آموزش کشیدن خط چشم (چشم های گود )

خط چشم کشیدن چشم های گود بهتر است به شکل خطی باریک، نزدیک مژه باشد یا تنها گوشه خارجی پایین و بالای پلک، خط چشم کشیده شود.  یادتان باشد سایه های تیره موجب گودتر نشان دادن چشم های گود می شود.

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های گود

 

آموزش کشیدن خط چشم (چشم های تک پلکی)

برای خط چشم کشیدن چشم های تک پلکی از قسمت گوشه داخل چشم خطی باریک بکشید و در حین نزدیک شدن به گوشه و بخش خارجی چشم آن را پهن تر کنید.

 

 

آموزش کشیدن خط چشم (چشم بیرون زده از حدقه)

این نوع از چشم ها به یک خط چشم پهن نیاز دارند. به کمک سایه تیره نیز باید تکمیل شوند. سایه تیرi موجب می شود بیرون زدگی ها پوشانده شود. زمانی که تیرگی پشت چشم بیشتر شود، چشم ها فرو رفته تر به نظر می رسند.

 

آموزش کشیدن خط چشم (چشم های دارای فاصله)

اگر چشم هایتان از هم فاصله دارد، برای کمتر نشان دادن فاصله بین چشم هایتان روی گوشه داخلی چشم بیشتر کار کنید. ابتدا با کمی سایه مجرای اشک یا گوشه داخلی چشم را بپوشانید. داخل چشم کمی مداد بکشید و گوشه خارجی زیاد کار نکنید.

آموزش کشیدن خط چشم (چشم های پف دار)

برای بزرگ تر کردن پلک ها در خط چشم کشیدن چشم های پف دار توصیه می کنیم از بخش پهن تر خط چشم شروع کنید. درست آن قسمت که مداد باید میان ریشه مژه ها کشیده شود و با نزدیک شدن به بخش گشپوشه خارجی چشم هایتان، خط چشم خود را پهن تر کنید.

آموزش کشیدن خط چشم (چشم های ریز)‌

برای کشیدن خط چشم برای چشمان ریز پیشنهاد می کنیم ابتدا یک خط چشم باریک در گوشه پایین چشم و بخش بالای چشم بکشید. سپس داخل چشمتان مداد سفید بکشید تا چشم ها بزرگ تر به نظر برسند.

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های به سمت پایین

این نوع از چشم ها از سمت گوشه های خارجی به طرف پایین متمایل هستند. برای خط چشم کشیدن برای این نوع از چشم ها بهتر است روی پلک بالا با خط چشم مایع، خطی باریک بکشید، در گوشه چشم ها، خط چشم را به سمت بالا آورید و زاویه 45 درجه بسازید.

 آموزش کشیدن خط چشم (چشم هایی که به هم نزدیک هستند)

اگر چشم هایتان به هم نزدیک است، پیشنهاد می کنیم خط چشمتان نه خیلی پهن و نه خیلی نازک کشیده شود. همچنین، خط چشم گوشه خارجی چشم پهن و گوشه داخلی آن باریک باشد.

نکته آخر

کشیدن خط چشم یکی از بخش های آرایش است که شاید کمی سخت به نظر برسد. در این بخش از مجله زیبایی سیندخت برای انواع چشم ها تلاش کردیم نحوه کشیدن خط چشم را آموزش دهیم. می توانید با توجه به شکل چشم خود و لیست مقابلتان، به راحتی خط چشم بکشید. شما هم خط چشم می کشید یا به جای خط چشم ترجیح می دهید سایه چشم بزنید؟

5/5 - (2 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا