مقالات

6 مدل براشینگ مو با سشوار + عکس جدیدترین مدلهای براشینگ

می خواهید با استفاده از یک برس گرد و سشوار، موهایتان را به مدل های متنوعی حالت دهید؟ پس این مقاله از مجله اینترنتی سین دخت را از دست ندهید.

تصور کنید می خواهید برای یک میهمانی مهم آماده شوید و یک لباس شیک نیز آماده کرده اید. در مرحله بعدی، استایل موها و مرتب بودن آنها تاثیر بسیاری در ظاهر شما دارد و تکمیل کننده استایل شکیل و زیبای شماست.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

یکی از بهترین مدل موها، براشینگ کردن موها با سشوار است. شما می توانید با استفاده از سشوار و شانه گرد مخصوص براشینگ، موهای خود را به طرز زیبایی حالت دهید. مهمترین نکته در حالت دادن موها با سشوار، شناخت جنس، اندازه و مدل موها و انتخاب یک مدل براشینگ مو با استفاده از تکنیک های طلایی سشوار کشیدن موهاست.

اگر می خواهید تنها با یک سشوار و شانه گرد، موهای خود را به مدل های متنوعی حالت دهید، در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا 10 مدل از مدل براشینگ موها با سشوار را به شما آموزش دهیم.

سشوار کشیدن موها
آرایش موها با براشینگ

براشینگ مو چیست؟

به حالت دادن موها با برس و حرارت سشوار، براشینگ مو می گویند. براشینگ کردن موها، یکی از روش های آرایش موهاست که شما می توانید با به کارگیری تکنیک های براشینگ، موهای خود را به مدل های متنوعی حالت دهید.

لینک بهترین سشوارها برای براشینگ کردن موها

همچنین، شما می توانید با براشینگ کردن موهایتان، یک استایل مرتب، شیک و ساده را به موهایتان بدهید که مناسب برای آرایش موها در میهمانی و مجالس مهم است. این روش حالت دادن مو، هیچ آسیبی به موها نمی رساند و موقتی است؛ بنابراین، با شستن موها، تاثیر براشینگ موها از بین می رود.

برای براشینگ کردن موها، ابتدا باید 75 درصد موهایتان را خشک کنید. بنابراین، ساقه تا نوک موهایتان را کاملا خشک کنید اما ریشه موها باید کمی مرطوب باشد تا به بهتر حالت گرفتن موها کمک کند. همچنین، برای آغاز براشینگ موها، ابتدا موهایتان را بالای سر با گیره جمع کنید و از پایین و از قسمت های نازک مو، موهایتان را به ترتیب براشینگ کنید.

برای جلوگیری از آسیب دیدن موها، باید حرارت سشوار را در حداقل تا فاصله 10 سانتیمتری از موها بگیرید و به هیچ وجه به ساقه موها نچسبانید. برای برس کشیدن و حالت دادن موها نیز، ابتدا باید پایین مو را برس بکشید و به تدریج به ریشه مو نزدیک کنید.

براشینگ مو
حالت دادن مو با سشوار

ابزار مورد نیاز برای براشینگ موها

برای حالت دادن موها، به ابزاری نیاز دارید تا بتوانید به کمک آنها، موهایتان را براشینگ کنید. این ابزار عبارتند از:

  • سشوار
  • برس گرد مناسب براشینگ مو
  • گیره جدا کننده مو
  • برس دم باریک
  • یک برس تخت چوبی

حتما بخوانید: پرطرفدارترین مدل موهای دخترانه کوتاه + عکس

نحوه براشینگ موها با سشوار

برای حالت دادن موها با سشوار، ابتدا موهای خود را به خوبی شسته و خشک کنید. سپس از یک سرم مو برای محافظت از موها در برابر حرارت، استفاده کنید. سپس موهایتان را به خوبی شانه بزنید تا گره های موها به خوبی باز شوند و بتوانید به راحتی موهایتان را براشینگ کنید.

در مرحله بعدی، با استفاده از شانه دم باریک و گیره، موهایتان را به قسمت های کوچکتری تقسیم کنید تا بتوانید با کیفیت بهتری موهایتان را حالت دهید. حالا برس گرد را از ریشه موها به سمت نوک موها بچرخانید و حرارت سشوار را به صورت مستقیم و با فاصله 30 سانتی متری تا موها، قرار دهید.

نحوه چرخاندن برس براشینگ، بستگی به مدل موی مدنظر شما دارد. تنها با تغییر درجه و چرخاندن برس، می توانید موهای خود را به مدل های متنوعی حالت دهید. پس از براشینگ کردن موها با سشوار، می توانید از یک اسپری تافت برای افزایش ماندگاری و تثبیت مدل مو استفاده کنید تا در طول روز، مدل موهایتان را حفظ کنید.

مدل مو با سشواز
حالت دادن مو با آرایش

6 مدل براشینگ مو با سشوار

می خواهید در مدل موهایتان تنوع ایجاد کنید؟ تنها با یک برس و سشوار، می توانید موهایتان را به مدل های متنوعی آرایش کنید. کافیست تکنیک های براشینگ مو، موهایتان را به طرز زیبایی حالت دهید. در ادامه، 10 مدل براشینگ مو با سشوار را به شما آموزش می دهیم.

سشوار کشیدن موها
مدل حالت دادن موها با سشوار

1. مدل براشینگ مو زنانه و دخترانه

اگر می خواهید یک مدل موی خوش حالت، شیک و زیبا داشته باشید، کافیست برس گرد را به سمت داخل موها کشیده و حرارت سشوار را روی موها قرار دهید. این مدل مو، جلوه ای مرتب، صاف و شیک به موها می بخشد و حجم مناسبی نیز در موها ایجاد می کند.

اگر موهای چتری دارید، می توانید چتری های خود را به سمت داخل براشینگ کنید تا حالتی عروسکی را به موهایتان ببخشید. همچنین، می توانید قسمت جلویی موهایتان را، با پیچاندن موها به دور برس حالت دهید تا به صورت مجعد حالت بگیرند.

براشینگ مو
مدل موی زنانه و دخترانه با براشینگ

2. مدل براشینگ برای موهای کوتاه

اگر موهای کوتاهی دارید، می توانید به راحتی موهایتان را به کمک تکنیک های تخصصی مدل براشینگ موی کوتاه حالت دهید. ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید با سشوار  موهایتان را صاف و یا حالت دار کنید. سپس دست به کار شوید و با برس مخصوص براشینگ و حرارت سشوار، موهایتان را حالت دهید.

پیشنهاد می کنیم برای براشینگ موی کوتاه در خانه، برس گرد را روی موها گذاشته و به سمت بیرون بکشید تا حالتی مجعد و حجیم روی موها ایجاد شود. این مدل مو، زیبایی موهای کوتاه را دو چندان می کند. همچنین، می توانید همه موها را به طرف زیر و یا رو سشوار بکشید که هر کدام از این مدلها جذابیت خاص خودشان را در استایل موهایتان ایجاد می کنند.

براشینگ کردن موها
تکنیک های براشینگ موها

3. مدلهای براشینگ برای موهای بلند

اگر موهای بلند دارید، احتمالا باید زمان زیادی را برای براشینگ کردن موهایتان اختصاص دهید. توجه داشته باشید که قبل از براشینگ، موهایتان را به خوبی شستشو دهید تا تمام آلودگی و چربی های اضافی از روی موها از بین بروند و سپس، موهایتان را حالت دهید.

اگر می خواهید موهایتان به خوبی حالت بگیرد، باید موها را به قسمت های کوچکی تقسیم کرده و سپس، موها را براشینگ کنید. برای جلوگیری از ایجاد  الکتریسته ساکن در هنگام سشوار کردن موهای لخت، می توانید از موس مو استفاده کنید. فراموش نکنید که بهتر است در هنگام براشینگ کردن موهای فر از هیچ نوع وسایل فرم دهنده مو نظیر موس و ژل مو استفاده نکنید.

حالت دادن موها با براشینگ
فر کردن موها با براشینگ

4. جدیدترین مدلهای براشینگ موی دخترانه

فرقی ندارد موهایتان بلند است یا کوتاه؛ موهای فر دارید یا صاف. شما می توانید موهایتان را با یک برس گرد و سشوار حالت دهید. برای مثال، می توانید قسمت پایین موهایتان را به سمت بیرونی براشینگ کنید تا جلوه ای شیک و مرتب در موهایتان ایجاد شود.

اگر طرفدار موهای لخت و صاف هستید، می توانید موهایتان را به سمت داخل براشینگ کنید تا موهای شما علاوه بر اینکه حجم مناسبی دارد، صاف و ابریشمی شود.

براشینگ کردن موها
مدل موی صاف با براشینگ

5. براشینگ موی کوتاه و کم پشت

موهای کم حجم و کوتاه دارید؟ بهترین مدل مو برای شما، براشینگ مو به همراه پوش دادن موهاست. به طور کلی، براشینگ کردن موها سبب افزایش حجم موها نیز می شود. پیشنهاد می کنیم برای پرحجم به نظر رسیدن موها، موهایتان را به صورت مجعد یا حالت دار براشینگ کنید. در واقع هدف از براشینگ موی کوتاه، پوش دادن موهاست. اگر موهای خیلی کم پشت دارید، باید از ریشه موهایتان را پوش بدهید.

همچنین، برای استفاده از اسپری حجم دهنده مو، زمانی که موهایتان کمی نم دار است، اسپری را به ریشه موهایتان بزنید. سپس سرتان را کمی به عقب ببرید و در نهایت موهایتان را با سشوار خشک کنید. به همین راحتی حجم موهای شما بیشتر خواهد شد.

همچنین، می توانید موها را دور برس مو پیچیده و برس را به حالت زاویه 180درجه از ریشه مو بچرخانید. در واقع برس بر خلاف جهت ریشه مو نگه داشته می شود. سپس با سشوار موهایتان را خشک کنید و همزمان برس را به سمت پایین بکشید.

براشینگ مو
مدل موی زیبا با براشینگ

بهترین برس برای سشوار کشیدن

برای براشینگ کردن موها با سشوار، نیاز به یک برس گرد مناسب دارید تا بتوانید به وسیله آن، موهایتان را حالت دهید. برای انتخاب یک برس براشینگ مناسب، باید به مواردی توجه کنید.

برس گرد براشینگ با قطر کمتر، مناسب برای حالت دادن به موهای کوتاه هستند و هرچه موهایتان بلندتر باشد، باید برس گرد بزرگتری استفاده کنید. پس از انتخاب اندازه برس، به سراغ جنس برس براشینگ بروید. برس های گرد سرامیکی، بهترین گزینه برای براشینگ کردن موها هستند؛ زیرا حرارت را به طور یکنواخت در تمام طول برس و البته مو پخش می کنند. همچنین، اگر موهای وز یا فری دارید، برس های گرد چوبی و موی طبیعی، برای شما مناسب تر است.

بهترین برس گرد برای سشوار، برس مو بیول مدل آی استایل گرد سوزن پلاستیکی متوسط است که یک برس براشینگ مناسب برای موهای کوتاه تا متوسط می باشد و می توانید به وسیله آن، موهایتان را به راحتی حالت داده و براشینگ کنید. پیشنهاد می کنیم حتما از یک برس براشینگ حرفه ای‬‎ برای حالت دادن موهایتان استفاده کنید.

براشینگ مو با سشوار
مدل مو با براشینگ

نکات ضروری براشینگ مو

  • هرگز سشوار را بیش از اندازه به موهایتان نزدیک نکنید. سشوار باید حداقل ۳۰ سانتی متر با موهایتان فاصله داشته باشد.

 

  • حتما قبل از براشینگ کردن موها، از یک سرم مو برای ایجاد یک لایه محافظتی در برابر حرارت سشوار با موها استفاده کنید.

 

  • حتما به جنس برس براشینگ توجه کنید. برس های سرامیکی آسیب کمتری به موهای وارد می کنند. همچنین اگر موهای فر و خشکی دارید، از برس های چوبی استفاده کنید.
برس براشینگ
بهترین برس برای براشینگ

سخن آخر

براشینگ کردن موها، یکی از روش های فوق العاده برای حالت دادن به موهاست که می توانید با یک برس گرد براشینگ مناسب و سشوار، موهایتان را به حالت های متنوعی آرایش کنید.

در این مقاله، 6 مدل از حالت دادن موها با سشوار را به شما آموزش داده ایم و نکات مهمی برای براشینگ کردن موها را نیز توضیح داده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید به راحتی موهایتان را به کمک تکنیک های براشینگ، حالت دهید.

شما کدام مدل از براشینگ موها را بیشتر می پسندید؟ صاف کردن موها با براشینگ یا مجعد کردن موها؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: روش های فر کردن موها با سشوار + ترفندهای ویژه

سوالات متداول

اشتباهات رایج در براشینگ مو

  • عدم تقسیم بندی موها
  • استفاده از یک برس براشینگ نا مناسب
  • خیس بودن موها
  • استفاده از درجه حرارت خیلی زیاد
  • ثابت نگه داشتن سشوار

قبل سشوار چی به مو بزنیم؟

آیا براشینگ کردن موها، باعث سوختن موها می شود؟

خیر. در صورتی که قبل از براشینگ، از سرم محافظتی مو استفاده کنید و با فاصله 30 سانتی متری، سشوار را به سمت موها بگیرید، هیچ مشکلی برای موهای شما پیش نمی آید.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا