مراقبت و بهداشت

فیشیال صورت، مزایا و تاثیر شگفت انگیز آن روی پوست + هزینه!

فیشیال صورت، روشی موثر برای درمان منافذ باز پوست و جلوگیری از جوش و آکنه به شمار می رود.

آیا تا به حال فیشیال صورت انجام داده اید؟
آیا از مزیت های استفاده از فشیال صورت اطلاعی دارید؟

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

فیشیال صورت، یکی از خدمات مراقبتی و زیبایی پوست برای بانوان و آقایان به حساب می آید که امروزه طرافداران زیادی پیدا کرده است. انجام فیشیال به صورت مرتب و ماهیانه یک بار به جوانی، طراوت و پاکسازی پوست کمک شایانی می کند.

پاکسازی پوست یا همان فیشیال صورت موجب آبرسانی و رطوبت رسانی، افزایش شفافیت، جوانسازی و لایه برداری پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه می پردازد. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به فیشیال صورت، مزایا و تاثیر شگفت انگیز آن روی پوست + هزینه آن بپردازیم.

تاثیر فیشیال صورت در پاکسازی پوست
تاثیر فیشیال صورت در پاکسازی پوست

 

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال یکی از بهترین و مناسب ترین روش های درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمقی پوست است. با انجام فیشیال می توانید پوستی باطراوت و شفاف را تجربه کنید. فیشیال به درمان جوش های سرسیاه و کومدون می پردازد و یک روش درمانی فوق العاده برای تخلیه جوش هاست.

 

مزایای فیشیال صورت چیست؟

  1. از بین بردن و کاهش جوش های سرسیاه و سرسفید
  2. لیفت و سفت شدن پوست
  3. پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی و چربی
  4. از بین بردن منافذ باز پوست و پاکسازی آن
  5. کاهش سیاهی، گودی و پف زیر چشم
  6. بهبود و رفع آسیب های پوستی
  7. ماساژ صورت برای ریلکسی عضلات منقبض شده
  8. جلوگیری و کاهش چین و چروک های پوستی
  9. کاهش و از بین بردن آثار به جا مانده از آکنه و جوش
تاثیر فیشیال صورت در جلوگیری از چین و چروک صورت
تاثیر فیشیال صورت در جلوگیری از چین و چروک صورت

 

عوارض فیشیال صورت چیست؟

اگر فیشیال زیر نظر فرد متخصص با علم و به درستی انجام شود، هیچ عوارضی برای پوستتان ایجاد نخواهد کرد. اما اگر بدون توجه به زمان بندی و با مواد بی کیفیت انجام شود، ممکن است باعث عوارض زیر گردد:

  • قرمزی پوست
  • حساسیت پوستی
  • ایجاد لک
  • نازک شدن پوست

به همین دلیل انتخاب یک مرکز بهداشتی و کلینیک معتبر که این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد، بسیار حائز اهمیت است.

تاثیر فیشیال صورت در جوانسازی پوست
تاثیر فیشیال صورت در جوانسازی پوست

 

حتما بخوانید: همه چیز درباره روتین مراقبتی پوست صورت + مراحل آن!

مراحل انجام فیشیال صورت

برای انجام این کار، ابتد لازم است تا نوع پوست و کارهای لازمی که روی آن باید انجام شود، مشخص گردد. به طور کلی انجام فیشیال پوست، 5 مرحله دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

مرحله پاکسازی پوست

در مرحله اول، ابتدا باید پاکسازی پوست انجام شود. در این مرحله فرد متخصص با استفاده از پدهای مخصوص و همچنین دستگاه های شستشو، صورت را به طور کامل تمیز می کند. برای انجام این کار لازم است تا از پاک کننده هایی که مناسب پوست شماست، استفاده شود.

مرحله لایه برداری صورت

لایه برداری پس از پاکسازی پوست انجام می شود و متخصص به وسیله بخار آب، کرم های لایه بردار و اسکراب، پوست شما را به خوبی لایه برداری می کند و سلول های مرده پوست را به کمک دستگاه درما اف یا اتوی صورت، از سطح پوست جدا می کند.

فیشیال صورت به وسیله دستگاه درما اف
فیشیال صورت به وسیله دستگاه درما اف

 

مرحله تخلیه یا استخراج

یکی از مهم ترین مراحل در انجام فیشیال پوست، مرحله استخراج می باشد. یعنی باید به وسیله ابزارهای مخصوص، منافذ باز پوست صورت که از چربی و آلودگی ها پر شده است را تخلیه کرد.

پاکسازی پوست به وسیله فیشیال صورت
پاکسازی پوست به وسیله فیشیال صورت

 

مرحله ماساژ پوست

پس از مرحله پاکسازی پوست، لازم است که به کمک ماساژ صورت، به کاهش انقباض عضلات گردن و صورت پرداخت. ماساژ صورت سبب کاهش استرس و تنش در فرد می شود و باید این کار را با حوصله و دقت بالا انجام داد تا تاثیر آن را به خوبی مشاهده کنید.

تاثیر ماساژ در فیشیال صورت
تاثیر ماساژ در فیشیال صورت

 

مرحله ماسک گذاری روی پوست

در مرحله آخر متناسب با نوع پوستتان، ماسک مناسبی روی صورت شما قرار می گیرد. فرد متخصص با توجه به نوع پوست و حساس بودن آن، ماسک مورد نظر را روی پوستتان قرار می دهد.

مثلا اگر شما پوست خشکی دارید، فرد متخصص از ماسک های آبرسان و رطوبت رسان برای رفع خشکی پوست برایتان استفاده می کند؛ یا اگر پوست صورتتان چرب است، از ماسک های متناسب با نوع پوستتان استفاده خواهد کرد که چربی پوست صورت کنترل شود.

فیشیال صورت و گذاشتن ماسک روی پوست
فیشیال صورت و گذاشتن ماسک روی پوست

 

فیشیال صورت در منزل چگونه انجام می شود؟

شما می توانید علاوه بر انجام فیشیال صورت در سالن های زیبایی یا کلینیک ها، این کار را در منزل نیز انجام دهید. با خرید محصولات مخصوص لایه برداری و پاکسازی پوست و همچنین تهیه ماسک های خانگی، به راحتی می توانید مرحله به مرحله پاکسازی پوست را در خانه انجام دهید.

فقط در نظر داشته باشید که باید محصولات مناسب با پوست خود را روی پوست استفاده نمایید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

توجه داشته باشید که برای از بین بردن سیاهی دور چشم، فیشیالیست باید از مواد مخصوص و کرم های مناسب استفاده کند. قسمت دور چشم چون دارای پوست نازک و حساسی است باید از مواد مخصوص و کرم های مرغوب و باکیفیت استفاده شود.

حتما بخوانید: 5 ماسک صورت خانگی برای جوانی پوست!

بهترین روش های معجزه آسا برای جوانسازی صورت!

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

هزینه فیشیال صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت انجام این کار به نوع مواد مصرفی و همچنین نوع برند به کار گرفته شده برای مشتری متفاوت است. همین طور به مواردی مانند دستگاه های استفاده شده، نوع پوست شما، دوره و مدت درمان نیز بستگی دارد.

 

توصیه های مراقبتی پس از انجام فیشیال صورت

به طور کلی، پس از انجام فیشیال، متخصص به شما روش های مراقبتی و به کارگیری روش های لازم را گوش زد می کند. به همین دلیل نکات گفته شده را باید رعایت کنید و به کار ببرید تا پوستی شفاف و پاکیزه داشته باشید.

همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب، شستشوی صورت با ژل شستشوی مناسب، تونر و آبرسان برای پوست از دیگر نکات مهم و موثر برای داشتن پوستی زیبا و شفاف می باشد.

به یاد داشته باشید که در دوران قاعدگی، چند روز قبل و بعد از آن، فیشیال صورت انجام ندهید. چون در این دوره تغییرات هورمونی در بدن رخ می دهد و به دلیل حساس شدن پوست، ممکن است جوش بزنید.
مراقبت های پس از انجام فیشیال صورت
مراقبت های پس از انجام فیشیال صورت

 

چند جلسه برای انجام فیشیال صورت لازم است؟

تعداد دفعات جلسات فیشیال به نوع پوست و مشکلات پوستی فرد بستگی دارد. شما می توانید با مشاوره تخصصی از فیشیالیست مربوطه، تعداد جلسات خود را تنظیم نمایید.

معمولا به افرادی که مشکل پوستی ندارند، انجام فشیال به صورت یک بار در ماه توصیه می شود و افرادی که دارای مشکلات پوستی هستند، بین 3 تا 4 هفته پیشنهاد می گردد.

 

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، انجام فشیال صورت به پاکسازی عمقی پوست و جلوگیری از چین و چروک های پوستی کمک می کند. در این مطلب سعی کردیم، در مورد مراحل فشیال پوست به ترتیب، مزایا و معایب آن و موارد دیگر صحبت کنیم.

همان طور که گفته شد، انجام فیشیال باید توسط متخصص یا فیشیالیست انجام شود. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله با فیشیال صورت، مزایا و تاثیر شگفت انگیز آن روی پوست + هزینه آن آشنا شده باشید.

شما تاکنون فیشیال صورت انجام داده اید؟
پس از انجام فیشیال چه احساسی روی پوست خود داشتید؟

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره تخفیفات سیندخت

فرانه آخوندی

دانش آموخته رشته هنر و ارشد طراحی صنعتی، علاقه مند به استایل، مد و فشن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا