مقالات

همه چیز درباره بوتاکس مو

بوتاکس مو چیست؟ بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟ ممکن است با دیدن واژه «بوتاکس» به یاد چین و چروک صورت بیفتید؛ ماده ای پر کاربرد که برای رفع چین و چروک استفاده می شود، اما درباره بوتاکس مو چه می دانید؟ موی سر شما، به اندازه پوست در زیبایی شما اثرگذار است. محصولات جدید مو به عنوان بوتاکس برای مو عمل می کنند چون به پر کردن و صاف کردن مو کمک می کنند. در این مقاله می خواهیم درباره بوتاکس مو بگوییم؛ اینکه چطور بوتاکس مو به حذف وز کردن مو کمک می کند. با سیندخت همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو روشی درمانی و غیر شیمیایی است. در بوتاکس مو، با استفاده از مواد اولیه ای مثل پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها، موی سر به طور عمیق نرم و لطیف می شود. درحقیقت، بوتاکس مو به رشد موهای شما کمک می کند.

 

 

استفاده از بوتاکس مو برای چه کسانی توصیه می شود؟

درکل، استفاده از بوتاکس مو، برای هر نوع مویی ایمن تلقی می شود. البته کسانی که موهای کم پشت دارند یا با موخوره درگیر هستند، در اولویت استفاده از بوتاکس مو هستند. موهای وز کرده و آسیب دیده نیز با بوتاکس مو ترمیم می شوند.

با طریقه انجام دادن بوتاکس مو و مراحل آن بیشتر آشنا شوید

بوتاکس مو شبیه به بوتاکس پوست نیست و موادی به موی شما تزریق نمی شود، بلکه عاملی نرم کننده است که مستقیم روی تار موهای شما اثر می گذارد. برای انجام دادن این کار می توانید به آرایشگاه بروید یا با خرید محصولات بوتاکس مو درمان را در خانه شروع کنید.

برخی از آرایشگرها ممکن است قبل از خشک کردن موهایتان آنها را اتو کنند تا شما نتایج روش بوتاکس را بلافاصله پس از خشک شدن موهای خود ببینید. بعضی از متخصصان نیز موهای شما را به حال خود رها می کنند تا خودش خشک شود. در حالت دوم، مواد بیشتر به تار موی شما نفوذ می کنند.

اگر در منزل این درمان را انجام می دهید. برای شروع درمان با شامپو موها را تمیز کرده و گره های مو را باز کنید، سپس محصول از روی ریشه تا نوک مو مالش دهید و به مدت 20 تا 90 دقیقه اجازه دهید تا مواد روی موهای خیس باقی بماند.

آیا بوتاکس مو عوارض دارد؟

هر چند مانند هر گونه اقدامی روی مو، امکان خارش پوست یا واکنش آلرژیک وجود دارد؛ اما، این محصولات برای استفاده تایید شده هستند. برای کم کردن خطر آسیب و عوارض جانبی، بهتر است که مواد بوتاکس مو با پوست سر شما تماس پیدا نکنند.

چه تفاوتی بین بوتاکس مو و کراتین است؟

اکثر کراتین ها شامل مواد شیمیایی مانند فرمالدیید هستند. این مواد موجب بوی نامطبوع هستند و کسانی که  پوست حساس دارند را با خارش مواجه می کنند. اما، همانطور که بالا گفتیم، بوتاکس مو یک درمان شیمیایی نیست؛  بنابراین، پوست سر شما کمتر در معرض حساسیت قرار می گیرد.

آیا بوتاکس مو عوارض جانبی دارد؟

بوتاکس مو، خالی از مواد شیمیایی قوی می باشد و صرفا نرم کننده ای عمیق است. به عبارت ساده تر کاملاً بعید است که عوارض جانبی خاصی داشته باشد. اما، میانه روی در مصرف این محصولات حرف اول را می زند، بنابراین پیشنهاد می کنیم درمان را زیر نظر یک متخصص آموزش دیده پیش ببرید.

آیا بوتاکس برای موی من مناسب است؟

جواب مثبت است. بوتاکس مو برای انواع مو مناسب است. حتی، اگر از موهای خشک، مجعد و کدر رنج می برید، بیشتر از دیگران مزایای استفاده از بوتاکس مو شما را خوشحال خواهد کرد. اگر می خواهید موهایتان را زیباتر کنید، این درمان مو را اصلا از خاطر نبرید! زیرا بوتاکس مو شیوه ای است که وقت شما را کمتر از یک ساعت می گیرد. اکثر اوقات، موی های شما با یک شامپو به خوبی تمیز می شود. بوتاکس مو هم تقریبا 50 دقیقه طول خواهد کشید.

بوتاکس مو چقدر ماندگار است؟

به طور معمول اثرات بوتاکس مو بین 4تا 6 ماه دوام می آورد. درست همانند درمان های کراتینی، توصیه می کنیم که از یک شامپو ملایم یا بدون سولفات برای کمک به حفظ منافع درمان استفاده کنید.

سخن آخر

بوتاکس مو روشی درمانی و مؤثر برای درمان موهای آسیب دیده است.  بوتاکس مو کمک می کند موهایی نرم،‌ درخشان و لطیف داشته باشید. شما از چه روشی برای نرمی و خوش حالت شدن موهایتان استفاده می کنید؟

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا