مقالات

بهترین مداد چشم کدام است؟

بهترین مداد چشم چه مداد چشمی است؟ مداد چشم یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد است. داشتن یک مداد چشم با کیفیت و خوب می تواند جذابیت و زیبایی شما را بیشتر کند؛ مداد چشمی که روان و نرم و بدون ریزش باشد! به خوبی روی چشمانتان بنشیند و پخش نشود. البته پیدا کردن مداد چشم ضد حساسیت هم اهمیت دارد؛ چراکه چشم یکی از بخش های مهم بدن است. همین امر اهمیت انتخاب بهترین مداد چشم را بیشتر می کند. در این مطلب از مجله زیبایی و بهداشتی سیندخت می خواهیم آنچه باید پیش از انتخاب و خریداری بهترین مداد چشم بدانیم، باهم بررسی کنیم. با سیندخت همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

 

تصویر رنگ های مختلف مداد چشم و نحوه استفاده از مداد چشم

بهترین مداد چشم بدون ریزش

اگر می خواهید مداد چشم بدون ریزش باشد و پخش نشود، به دلیل رطوبت فضای داخلی چشم توصیه می کنیم مداد چشم ضد آب خریداری کنید؛‌ چراکه احتمال ریزش مداد چشم ضد آب،‌ کمتر است.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت

اگر به دنبال مداد چشمی هستید که ضد حساسیت است، موارد زیر را پیش از خرید و انتخاب بهترین مداد چشم در نظر بگیرید:

**‌ مداد چشم بدون پارابن و عطر باشد.

** مجوز بهداشتی داشته باشد.

** ‌از اصل بودن مداد چشم اطمینان حاصل کنید.

** تاریخ انقضای مداد چشم را حتماً مشاهده کنید.

**‌ از فروشگاه های اینترنتی معتبر مداد چشم خود را خریداری نمایید.

** بهتر است مداد چشم ضد آب استفاده کنید تا کمتر در پخش شود و بریزد.

البته توصیه می کنیم، علاوه بر موارد گفته شده، برای خرید بهترین مداد چشم، کمی از مداد چشم خود را به چشمان خود بزنید و چند ساعت صبر کنید، ببینید حساسیت ایجاد می کند یا نه. البته اگر به مواردی که گفتیم دقت کرده باشید،‌ خیلی بعید به نظر می رسد چشمانتان حساسیت نشان دهد.

انواع مداد چشم

پیدا کردن بهترین مداد چشم با تنوعی که در بازار وجود دارد، کمی دشوار است. مداد چشم های بسیاری وجود دارد که می تواند آرایش شما را جذاب تر و زیباتر کند:

لیست انواع مداد چشم

1.‌ مداد چشم ماژیکی

یکی از انواع متفاوت و جالب مداد چشم،‌ مداد چشم ماژیکی است. به نظر می رسد مداد چشم ماژیکی برای افراد مبتدی بسیار کاربردی است؛ چراکه اندازه نوک مداد یکسان است و به خوبی رنگ را روی چشم نشان می دهد.

 

تصویر مداد چشم ماژیکی

2. مداد چشم اکلیلی

یکی از بهترین مداد چشم ها،‌ نمونه اکلیلی مداد چشم است. درخشان بودن مداد چشم اکلیلی، این مداد چشم را به محصولی جذاب و پرطرفدار تبدیل کرده است!

  تصویر نمونه های مداد چشم اکلیلی

3. مداد چشم مکانیکی

این نمونه از مداد چشم بسیار به مداد چشم سرمه و پودری شباهت دارد. با این تفاوت که مداد چشم مکانیکی برخلاف مداد چشم پودری یا سرمه به تراشیدن نیاز دارد. البته مانند مداد چشم سرمه، چرب، روان و نرم نیست.

 

 

4. مداد چشم چوبی

یکی از انواع مداد چشم، مداد چشم های چوبی است. این نمونه از مداد چشم اگر نرم و روان باشد،‌ می تواند در لیست بهترین مداد چشم ها قرار بگیرد.

5.‌ مداد چشم ضد آب

یکی دیگر از انواع مداد چشم های پرطرفدار، مداد چشم های ضد آب است. مداد چشم های ضد آب به علت مرطوب بودن فضای چشم می تواند گزینه ای مناسب باشد و در شمار بهترین مداد چشم ها قرار بگیرد؛ چراکه به راحتی پخش نمی شود و نمی ریزد.

6.‌ مداد چشم واکسی

این نوع از مداد چشم به دلیل داشتن نوک نرم، روان تر است.

7.‌ مداد چشم گیاهی

پایه گیاهی و طبیعی مداد چشم گیاهی می تواند آن را به گزینه ای سالم تر نسبت به دیگر نمونه های مداد چشم تبدیل کند. بهتر است به مواد به کار رفته در ساخت مداد چشم دقت کنید

8. مداد چشم کرمی یا ژله ای

این مداد چشم بافتی کرمی تر و غلیظ تر دارد. به کمک فرچه خط چشم ژله ای می توانید به راحتی خط چشم بکشید. خط چشم ژله ای برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

9. سرمه یا مداد چشم پودری

مداد چشم بر پایه سرمه به تراشیدن نیاز ندارد، بسیار لطیف و نرم و ماندگاری آن بیشتر است. همچنین، راحت تر می توانید مداد چشم پودری یا سرمه را از چشمان خود پاک کنید.

سخن آخر

بهترین مداد چشم می تواند یکی از انواع مداد چشم مناسب با سلیقه شما باشد. البته نرمی، روان بودن و کیفیت نیز بسیار مهم است. توصیه می کنیم حتماً مداد چشم اصل خریداری کنید و از داشتن مجوز بهداشت مداد چشم مطمئن شوید. با توجه به لیست مقابلتان در این مطلب از مجله زیبایی سیندخت می توانید مداد چشم مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و از آرایش چشم خود لذت ببرید!

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا