مقالات

چگونه خط لب بزنیم؟

نحوه درست کشیدن خط لب در چند گام حرفه ای و ساده!

چگونه خط لب بزنیم؟ حتماً این سؤال برای شما هم پیش آمده است و دلتان می خواهد خط لب کشیدن حرفه ای را یاد بگیرید یا دوست دارید طرز کشیدن خط لب قلوه ای را بدانید. اما چگونه خط لب بزنیم تا لب هایی زیبا و برجسته داشته باشیم؟ با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

بیشتر بخوانید:

چگونه رژ لب بزنیم؟

نحوه استفاده از برچسب ناخن

انواع رنگ لاک ناخن متناسب با پوست

خط لب کشیدن برای لب باریک

توصیه می کنیم اگر لب هایتان باریک است از خط لبی استفاده نمایید که کمی پر رنگ تر از رژ لب شما باشد. به کمک مداد لب، خط لبی مماس با خط اصلی و زیر آن بکشید، سپس با انگشت، آن را روی لب هایتان پخش کنید. اکنون رژ لبتان را بزنید. این کار کمک می کند کمی لب هایتان پهن تر به نظر برسد.
اما درنهایت، برای برجسته نشان دادن لب با مداد سفید می توانید خطی پایین خط لبتان و زیر لب بکشید.

چگونه خط لب بزنیم؟ آموزش آرایش لب باریک

لب های باریک موجب می شود سنتان بیشتر به نظر برسد و زیبایی چهره شما کمتر شود، نگران نباشید با لوازم آرایش می توانید لب هایی برجسته و بزرگ داشته باشید.

چگونه لب های باریک را درشت و برجسته کنیم؟

ابتدا لب هایتان را با یک کرم پودر بی رنگ کنید. با یک مداد لب مناسب، کمی بالاتر از خط لبتان، خطی بکشید. رنگ خط لب و رژ لبتان را مخالف هم انتخاب نمایید تا لب هایتان به طور کامل معلوم باشد. خط لبی به رنگ تیره بردارید، گوشه های لب خود را روی خط لب پیشین بار دیگر بکشید.

خطی نازک در وسط لب پایین و بالای خود با همان خط لب تیره بکشید. یک براق کننده حجم دهنده بردارید و روی لب خود بزنید. بهتر است برق لب شما ضد آب باشد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. کمی از رژ لبتان به گوشه لب ها بزنید. البته حواستان باشد به اطراف زده نشود. پیشنهاد می کنیم رژ لبتان را همیشه از نوع حجم دهنده انتخاب کنید.

چگونه خط لب بزنیم؟ گریم لب باریک

چگونه برای لب های درشت خط لب بزنیم؟

درباره لب های درشت و پهن نیازی نیست خط لب را خارج از خط خود لب بکشید، بلکه خط لب را در جای خود بکشید. سپس رژ لب بزنید و برای برجسته تر نشان دادن لب با مداد سفید فقط در وسط لب و زیر آن خط بکشید.
برجسته کردن لب ها و نحوه صحیح کشیدن خط لب
بهتر است خط لبی انتخاب نمایید که با رنگ لب ها هماهنگ باشد. اگر خط لبتان با رنگ لب شما تناسب داشته باشد، زیباتر به نظر می رسد.

چگونه خط لب بزنیم؟
لیست مراحل نحوه درست کشیدن خط لب

 

  1. از لب بالا آغاز کنید
    بهتر است مداد لب را به خوبی تراش کنید. سپس از گوشه لب ها خطی به سمت وسط لب بکشید. توصیه می کنیم از وسط لب شروع نکنید، بلکه از گوشه لب، کشیدن خط لب را آغاز کنید.
  2. اکنون نوبت لب پایین است
    برای کشیدن خط لب روی لب پایین بهتر است دقت کنید مداد به آرامی روی لب کشیده شود تا یکدست خط لب بزنید. توصیه می کنیم خط لب را در محدوده زیر لب پایین نکشید؛ چراکه اصلاً خوب به نظر نمی رسد.
  3. شیوه نقطه ای را هم برای کشیدن خط لب امتحان نمایید
    روی لبه لب های بالا و پایین می توانید نقطه بگذارید. سپس این نقطه های کوچک را به هم وصل نمایید.
  4.  اسفنج هم می تواند برای کشیدن خط لب کمکتان کند
    گاه موقع کشیدن خط لب مشاهده می کنید رد خط لب روی لب می ماند. از یک دستمال نرم یا اسفنج می توانید استفاده کنید و خط لب خود را مرتب نمایید.

 

چگونه خط لب بزنیم؟

 

نکته آخر

در این مطلب باهم بررسی کردیم چطور خط لب حرفه ای بکشیم و چگونه خط لب بزنیم که لب هایی زیبا، برجسته و جذاب داشته باشیم. شما از چه روشی برای کشیدن خط لب استفاده می کنید؟ لطفاً نظر خود را درباره نحوه صحیح کشیدن خط لب بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره تخفیفات سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا