مراقبت و بهداشتمقالات

راهنمای خرید بهترین مایع دستشویی

مایع دستشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مایع دستشویی کدام است؟ چطور بهترین مایع دستشویی را انتخاب و خریداری کنیم؟ اگر می خواهید بهترین مایع دستشویی مناسب پوست خود را خریداری نمایید با ما همراه باشید تا راهنمای خرید بهترین مایع دستشویی را در اختیار شما قرار دهیم.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

بهترین مایع دستشویی برای پوست خشک

شاید شما هم پس از شستن دست ها احساس می کنید پوست دستتان خشک شده است و همین خشکی پوست برایتان خوشایند نیست! این روزها استفاده از انواع ضد عفونی کننده ها نیز مشکل خشکی پوست را بیشتر کرده است!

خرید مایع دستشویی برای پوست های خشک بهتر است از میان مایع دستشویی های حاوی آبرسان و مرطوب کننده باشد. توصیه می کنیم از مایع دستشویی با ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.

اگر پوستتان خشک است، پیشنهاد می کنیم مایع دستشویی میلکی اوه را امتحان کنید! این مایع دستشویی حاوی مرطوب کننده و آبرسان است و برای شادابی و لطافت پوست شما گزینه ای عالی است. از گذشته برای افزایش نرمی و لطافت پوست از شیر استفاده می شد. در ترکیبات مایع دستشویی فوم میلکی اوه نیز شیر وجود دارد. همچنین، رایحه خوب این مایع دستشویی در شما حس خوب و آرامش بخش ایجاد می کند.

تصویر بهترین مایع دستشویی اوه میلکی

 

بهترین مایع دستشویی آنتی باکتریال

ابتدا ببینیم چرا مایع دستشویی آنتی باکتریال یکی از بهترین مایع دستشویی ها محسوب می شود. مایع دستشویی آنتی باکتریال موجب خشکی پوست نمی شود و تنها در حدود 20 ثانیه به خوبی ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد.

درحقیقت، از زمان شیوع کرونا بیشتر افراد به استفاده از مایع دستشویی آنتی باکتریال گرایش پیدا کردند تا مطمئن شوند پس از شستشو، ویروس به طور کامل از روی پوست آنها از بین رفته و پوستشان هم لطیف و نرم شده است.

اما بهترین مایع دستشویی آنتی باکتریال کدام است؟ پیشنهاد می کنیم از مایع دستشویی آنتی باکتریال زیاد استفاده نکنید؛ چراکه تریکلوزان موجود در ترکیبات مایع دستشویی یا صابون های آنتی باکتریال برای سلامت بدن ضرر دارد.

تریکلوزان می تواند به راحتی وارد خون و بدن شود و به سلامت بدن آسیب برساند. اگر به دلیل وجود ویروس کرونا از صابون ها، مواد ضدعفونی کننده و مایع دستشویی آنتی باکتریال زیاد استفاده می کنید، توصیه می کنیم مصرف آنها را به حداقل برسانید و از مایع یا صابون های دستشویی دیگر استفاده نمایید؛ چراکه هم به خوبی دست هایتان را تمییز می کنند و هم حاوی تریکلوزان نیستند یا مقادیر بسیار ناچیزی از این ماده در ترکیبات خود دارند.

بهترین مایع دستشویی اوه

مایع دستشویی اوه در انواع مختلف و برای هر سلیقه طراحی شده است. اما اگر پوستی حساس دارید و می خواهید بهترین مایع دستشویی را با رایحه ای دلپذیر استفاده نمایید، مایع دستشویی کرمی اوه را پیشنهاد می کنیم.

مایع دستشویی کرمی اوه دارای ویتامین B5 و مرطوب کننده است. این مایع دستشویی سازگار با پوست و تقویت کننده پوست محسوب می شود.

تصویر بهترین مایع دستشویی درماکلین
تصویر مایع دستشویی اوه، بهترین مایع دستشویی برای پوست های حساس

 

بهترین مایع دستشویی ضد حساسیت

اگر پوستتان حساس است، توصیه می کنیم مایع دستشویی مناسب پوست حساس استفاده کنید. مایع دستشویی درماکلین کرمی نیز می تواند انتخابی مناسب باشد. مایع دستشویی کرمی درماکلین حاوی روغن اینکا اینچی است و ضمن تمیز کردن پوست شما موجب لطافت پوست می شود و خاصیت ضد حساسیت دارد.

تصویر بهترین مایع دستشویی درماکلین
اگر پوست شما حساس است، در میان بهترین مایع دستشویی ها می توانید مایع دستشویی کرمی درماکلین را امتحان کنید!

خرید مایع دستشویی کرمی درماکلین


بهترین مایع دستشویی برای اگزما

برای مراقبت از پوست دارای اگزما بهتر است از مایع دستشویی یا صابون ملایم استفاده نمایید. هنگام شستشو نیز از آب ولرم و سرد استفاده کنید. همچنین، مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست را فراموش نکنید.

پیشنهاد می کنیم از مایع دستشویی صدفی گلرنگ استفاده کنید! مایع دستشویی صدفی گلرنگ حاوی گیلیسیرین است و همزمان با پاک کردن پوست موجب نرمی و لطافت پوست می شود. البته توصیه می کنیم با مشورت با پزشک متخصص پوست علت های زمینه ای ایجاد اگزما را نیز بررسی نمایید.

تصویر بهترین مایع دستشویی
مایع دستشویی گلرنگ با خاصیت نرم کنندگی پوست دست

خرید مایع دستشویی گلرنگ


راهنمای خرید مایع دستشویی

 

  1. مایع دستشویی مناسب پوست خود را تهیه کنید
    پیش از خرید مایع دستشویی بهتر است به نوع پوست خود توجه کنید و مناسب آن مایع دستشویی بخرید؛ برای مثال، اگر پوست حساس و خشک دارید، توصیه می کنیم مایع دستشویی مناسب پوست حساس و خشک را تهیه کنید. مایع دستشویی شما باید حاوی رطوبت رسان باشد.
  2. به رایحه مایع دستشویی توجه نمایید
    اگر حساسیت پوستی دارید، توصیه می کنیم مایع دستشویی شما حاوی رایحه تند و حساسیت زا نباشد. البته رایحه دلپذیر موجب ایجاد حس خوب و انرژی مثبت نیز در شما می شود.
    تصویر استفاده از بهترین مایع دستشویی
    در کنار استفاده از بهترین مایع دستشویی توصیه می کنیم از کرم های آبرسان و مرطوب کننده نیز استفاده نمایید.
  3. ترکیبات مایع دستشویی را مشاهده کنید
    اگر ترکیبات مایع دستشویی حاوی سدیم سولفات (SLS) بود، بهتر است بدانید سدیم سولفات موجب خشک شدن پوست می شود. سدیم سولفات سبب کف کردن مایع دستشویی می شود، اما پوست را هم خشک می کند! البته سدیم سولفات تا اندازه ای لازم است و موجب حذف میکروب ها و تمیزی دستان شما می شود. اگر پوستی خشک دارید، توصیه می کنیم حتماً از مرطوب کننده مناسب بعد از مصرف مایع دستشویی استفاده نمایید.

الکل نیز پوست را خشک می کند. اگر مایع دستشویی دارای الکل باشد و میزان الکل آن هم زیاد باشد، می تواند پوستتان را حساس کند و خشک سازد.

کدام رایحه را انتخاب کنم؟

خوشبختانه این روزها انواع مایع دستشویی در بازار با رایحه های گوناگون وجود دارد! شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین مایع دستشویی را با بهترین رایحه انتخاب نمایید و هنگام استفاده حس خوب و آرامش داشته باشید. درادامه، چند نمونه از مایع دستشویی های محبوب را فهرست می کنیم.

چند پیشنهاد فوق العاده برای خرید مایع دستشویی

 

مایع دستشویی هندولوژی

این مایع دستشویی حاوی مواد رطوبت رسان و نرم کننده است، پارابن ندارد، خشکی و حساسیت ایجاد نمی کند و ضمن پاک کردن انواع آلودگی، موجب آبرسانی پوست و حفظ سلامت پوست می شود. برند هندولوژی، برندی ایرانی و تخصصی برای محصولات مراقبت از پوست دست است. اگر پوست خشک و حساسی دارید، پیشنهاد می کنیم مایع دستشویی هندولوژی را امتحان کنید.

مایع دستشویی هندولوژی
مایع دستشویی هندولوژی؛ محصولی تخصصی برای سلامت پوست دست

خرید مایع دستشویی هندولوژی


مایع دستشویی صدفی صورتی مای

این مایع دستشویی هم یکی دیگر از بهترین مایع دستشویی ها در بازار است. این مایع دستشویی حاوی عصاره رزماری، گیلیسیرین، رایحه خوشایند و دلپذیر و ضد پیری و حساسیت پوست است. مایع دستشویی صدفی صورتی مایع موجب تقویت پوست می شود و آلودگی ها را به خوبی برطرف می کند.

مایع دستشویی صورتی
مایع دستشویی صدفی صورتی مای

خرید مایع دستشوی مای


 

مایع دستشویی کرمی شون مدل پینک فلاور

یکی دیگر از مایع دستشویی های محبوب، مایع دستشویی شون مدل پینک فلاور است. این مایع دستشویی رایحه ای دلنشین و گلی دارد، لطیف کننده و خوشبوکننده پوست دست است و بدون ترکیبات مضر مانند پارابن تهیه می شود. وجود عصاره های زیتون، رزماری، اسطوخودوس و پروتئین شیر از جمله ترکیبات مغذی در مایع دستشویی شون مدل فلاور پینک است. رنگ زیبا و کیفیت خوب این مایع دستشویی در کنار بوی خوشبو و قدرت پاک کنندگی بسیار خوب موجب شده در شمار محصولات پرطرفدار و سازگار با پوست دست قرار گیرد.

مایع دستشویی شون
مایع دستشویی شون مدل Flower

خرید مایع دستشویی شون


 

سخن آخر
بهترین مایع دستشویی را می توانید به کمک راهنمای پیش رو تهیه نمایید. یادتان باشد بهترین مایع دستشویی مناسب و سازگار با پوست شماست، پوست را خشک نمی کند و با آبرسانی خوب و رطوبت رسانی موجب لطافت و تمیزی پوست شما می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا