آرایشی

تاثیر آرایش در جوانی صورت!

همه ما دوست داریم بسیار زیبا و جوان به نظر برسیم. برای جوان تر دیده شدن روش های زیادی وجود دارد که روند پیری را کند می کند. نوشیدن آب کافی، مصرف غذاهای سالم، ورزش، استفاده مداوم از محصولات آرایشی و استفاده از ضد آفتاب ها می تواند به کندی روند پیری پوست کمک کند.

جشنواره تخفیفات سین دخت جشنواره تخفیفات سیندخت

این موارد نکاتی است که شما باید رعایت کنید اما علاوه بر آن موارد دیگری نیز وجود دارد که به آسانی و سرعت می توانید جوان به نظر برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا به تاثیر آرایش در جوانی صورت بپردازیم.

 

کانسیلر دور چشم و تاثیر آرایش در صورت

آیا تا حالا از خود پرسیده اید چگونه صورتی بیبی فیس داشته ؟ چین و چروک صورت و گوشه های چشم سن شما را بیش تر نشان می دهد. معمولا زیر چشم و گوشه آن قهوه ای بوده و برای روشن تر جلوه دادن آن بهتر است از یک کانسیلر استفاده کنید که رنگی صورتی یا بژ متمایل به صورتی استفاده نمایید.

برای افرادی که زیر چشم آنها قهوه ای متوسط و زیتونی است، کانسیلر هایی با رنگ هلویی یا رسی مناسب است. برای استفاده از کانسیلر باید با برس مخصوص گوشه چشم را به بالا بکشید و سپس آن را محو کنید.

 

تاثیر آرایش در صورت به کمک فرمژه

آرایش چشم از مواردی است که در زیبا نشان دادن چشم ها موثر است. با بالا رفتن سن الاستیسیته پوست کم می شود و در نتیجه پلک ها دچار افتادگی می شوند. برای حل این مشکل می توانید از فرمژه استفاده کنید و پس از آن با یک ریمل به جذابیت چشم هایتان بیافزایید.

 

تاثیر آرایش در صورت، استفاده از رژگونه و بالم لب

با افزایش سن، پوست چربی کمتری تولید می کند و در معرض خشکی قرار می گیرد. اگر پوست خشکی دارید از یک رژگونه کرمی استفاده نمایید. شما همچنین برای زیبا تر شدن لب ها و عدم پوسته پوسته شدن در آن می توانید از یک بالم لب مناسب استفاده نمایید.

 

آرایش چشم و جذابیت چشم ها، تاثیر آرایش در صورت

با بالا رفتن سن پوست پلک دچار افتادگی و شلی می شود و نمی‌توان از مداد چشم استفاده نمود. شما به جای استفاده از مداد چشم می توانید از خط چشم‌های کرمی با یک براش مناسب استفاده نمایید. خط چشم‌ های ژلی هم می توانند گزینه مناسبی برایتان باشد چون با نرمی و لطافت زیادی روی پلک شما سر می خورد.

برای کشیدن یک خط چشم صاف چشمان خود را باز کنید و به دو قسمت انتهایی پلک توجه کنید. براش خط چشم را با زاویه ۴۵ درجه در دو گوشه پایانی پلک خود قرار دهید تا افتادگی پلک‌ها را پنهان کنید. برای سایه چشم نیز همین کار را می توانید امتحان کنید.

 

تاثیر آرایش در صورت و زیبایی 1

 

استفاده از هایلایتر و زیبایی آن در چهره

شما با استفاده از یک هایلایتر مناسب می توانید درخشش و شادابی از بین رفته پوست خود را بازگردانید. برای زیبایی و جلوه بیش تر پوست  می توانید روی تیغه جلویی بینی، زیر چشم‌ها، قسمت مرکزی پیشانی و همچنین بر روی چانه خود از هایلایتر غیربراق استفاده نماید.

برای ایجاد برآمدگی در قسمت استخوان گونه می توانید از پودر برنزه کننده و یا کانتور استفاده نمایید. برای ایجاد درخشش بیش تر در صورت می توانید از هایلایتر های براق استفاده نمایید. زیرا این مدل هایلایتر ها نقاط صورت شما را برجسته تر می کند.

 

تاثیر آرایش در صورت و زیبایی (2)

 

امتیاز این نوشته
جشنواره بهاری سیندخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا